Komórki a TU

Data: 2010-10-16 18:37:54
Autor: WW
Komórki a TU
Witam

Tak się zastanawiam. W samolotach rejsowych każą wyłączyć wszystkie (!) komórki, bo "zakłócają elektronikę samolotu".
Na pokładzie TU aż 16 komórek pracowało i czy to nie miało wpływu ?

Pozdrawiam
  WW
"Ein UE, ein Volk, ein EURuro, ein Führer"
"Kiedy Niemcy uznają się za ofiary II Wojny Światowej, ich sąsiedzi powinni zacząć się bać. "

Data: 2010-10-16 18:32:15
Autor: pluton
Komórki a TU
Tak siê zastanawiam. W samolotach rejsowych ka¿± wy³±czyæ wszystkie (!)
komórki, bo "zak³ócaj± elektronikê samolotu".
Na pok³adzie TU a¿ 16 komórek pracowa³o i czy to nie mia³o wp³ywu ?

Oczywiscie, ze mialo. Przeciez rozkaz ladowania wariat wydal bratu wlasnie
przez komorke.

Nullification

Data: 2010-10-16 19:17:45
Autor: dK
Komórki a TU

U¿ytkownik "pluton" <zielonadupax@gazeta.pl> napisa³ w wiadomo¶ci news:i9ckn8$2rr$1inews.gazeta.pl...

--
No ale oprócz tego, to wypada³oby jednak przeprowadziæ w Tu-154M(102) test polegajacy na wp³ywie kilkunastu komórek tego typu co by³y w rzeczywistosci na pok³adzie na odczyty przyrz±dów. Warto by³oby ten test przeprowadziæ w Smoleñsku ze wzgledu na to, ¿e uk³ad stacji bazowych i ich zdolnosci odbiorcze maj± wp³yw na si³ê sygna³u nadawanego przez komórki. Nie wyklucza³bym, ¿e mog³oby dojsæ do takich zak³óceñ.
To szerokie pole do popisu dla Macierewicza. Panie Antoni!!! Do roboty!!!

dK

Data: 2010-10-16 19:23:11
Autor: pluton
Komórki a TU

> [...]
wyklucza³bym, ¿e mog³oby dojsæ do takich zak³óceñ.
To szerokie pole do popisu dla Macierewicza. Panie Antoni!!! Do roboty!!!

Taki test, zeby dal wiarygodne wyniki musi byc przeprowadzony z maksymalnie
dokladnym odtworzeniem wszyztkich warunków i szczegolow. Wariat koniecznie
musi byc na pokladzie, a Donald musi siedziec w lesie i wytwarzac mgle.

Nullification

Data: 2010-10-17 10:38:56
Autor: cyc
Komórki a TU

U¿ytkownik "pluton" <zielonadupax@gazeta.pl> napisa³ w wiadomo¶ci news:i9cnmn$ddk$1inews.gazeta.pl...

> [...]

musi byc na pokladzie, a Donald musi siedziec w lesie i wytwarzac mgle.

-- pozdrawiam
Nullification

Przeciez pisomatolki zmodyfikowaly wariant .
dzisja nie a juz problemu sztucznej mgly i rozbicia samolotu w wyniku zamachu !!.
Dzisiaj wdlg pisoglupko samolot ten wcale nie wyladowal z Warszawy , pasazerow wymordowano na miejscu a to co dzialo sie w Smolensku to mistyfikacja !.

cyc

Data: 2010-10-16 19:33:09
Autor: Grzegorz Z.
Komórki a TU

[...]

Przypomina mi siê w tym momencie jeden z odcinków "Mythbusters" z tym ¿e
tam chodzi³o o stacjê benzynow±.

--
Gdyby nie radio maryja cz³owiek nigdy by siê nie dowiedzia³ jak wiele
pieniêdzy potrzeba do ¿ycia w ubóstwie.

Data: 2010-10-16 21:36:12
Autor: Kaczysta
Komórki a TU

U¿ytkownik "WW" <wuwu0@vp.pl> napisa³ w wiadomo¶ci news:i9ckdf$sau$1node1.news.atman.pl...
Witam

Tak siê zastanawiam. W samolotach rejsowych ka¿± wy³±czyæ wszystkie (!) komórki, bo "zak³ócaj± elektronikê samolotu".
Na pok³adzie TU a¿ 16 komórek pracowa³o i czy to nie mia³o wp³ywu ?
Dobre pytanie. Warto by³o wiedzieæ, o której godzinie te komórki siê zalogowa³y w rosyjskiej sieci. Mo¿e na pok³adzie samolotu tu¿ przed katastrof± wydarzy³o siê co¶, co spowodowa³o, ¿e kilkana¶cie osób koniecznie chcia³o gdzie¶ zadzwoniæ?
AZ

Data: 2010-10-16 21:40:57
Autor: dK
Komórki a TU

U¿ytkownik "Kaczysta" <mechanik@gmail.pl> napisa³ w wiadomo¶ci news:4cb9feae$0$21008$65785112news.neostrada.pl...

[...]

Jakie¶ przypuszczenia???
dK

Data: 2010-10-17 10:44:38
Autor: cyc
Komórki a TU

U¿ytkownik "dK" <caria@wp.pl> napisa³ w wiadomo¶ci news:4cb9ffcc$0$27028$65785112news.neostrada.pl...

[...]

W samolocie leciala elita , dla ktorej jakiekolwiek zakazy nie mialy zadnego znaczenia . Przywykli nie tylko do tego ze wolni sa od takich drobiazgow jak wylaczanie telefonow w samolocie ale rowniez od obowiazku przestrzegania prawa !.
Tu dala znac o sobie arogancja wladzy . Nic nadzwyczajnego w naszej rzeczywistosci .
Naszych politykow nie obowiazuja ani przepisy ruchu drogowego , ani zasada , ze na pokladzie samolotu pilot jest najwazniejszy a nie prezydent i to , ze ten pierwszy decyduje czy moze ladowac a nie drugi , nie obowizauje prawo wogole a takze obowiazek wylaczania telefonow !.
Najzwyczajniejsza w zyciu arogancja i poczucie bezkarnosci .

cyc

Data: 2010-10-17 11:59:16
Autor: Kaczysta
Komórki a TU

U¿ytkownik "cyc" <ja@ja.pl> napisa³ w wiadomo¶ci news:i9ed1t$gl1$1news.onet.pl...

[...]

Dlatego wa¿ne dla ¶ledztwa jest ustalenie, o której godzinie te komórki zosta³y w³±czone.
AZ

Data: 2010-10-17 14:34:12
Autor: he®sk
Komórki a TU
On Sun, 17 Oct 2010 11:59:16 +0200, "Kaczysta" <mechanik@gmail.pl>
wrote:

 [...]

Dlatego wa¿ne dla ¶ledztwa jest ustalenie, o której godzinie te komórki zosta³y w³±czone.
AZ
  prezes PiS dzwonil do swego brata o 08:20.  wg rozkladu lotu o tej godzinie samolot powinien juz wyladowac!  zwykle jest tak, ze ten ktory wyladowal dzwoni by powiadomic
 bliskich o wyladowaniu. dlaczego w tym przypadku bylo inaczej?
 co chcial sprawdzic prezes PiS?

--

"Nieprawd± jest, jakoby Internet by³ ziemi± niczyj±

Data: 2010-10-17 15:23:14
Autor: cyc
Komórki a TU

U¿ytkownik "heRsk" <bigbrednie@interia.pl> napisa³ w wiadomo¶ci news:qhqlb6huptj91afbleqr8odfc4bulcfk5f4ax.com...
On Sun, 17 Oct 2010 11:59:16 +0200, "Kaczysta" <mechanik@gmail.pl>
wrote:

[...]

[...]

I to jest sednem sprawy |!!.
Dlaczego mimo obowiazujacego dla wszystkich  nakazu wylaczenia komorek , brat prezesa mial ja wlaczona ? .
To wyjasna wszystko to o czym napisalem wczesniej !!.
Arogancja , poczucie bezkarnosci , bezczelnosc i lekcewazenie prawa !!.
Przypomne , ze rozmowa braci miala miejsce w godz. 8.20 a katastrofa w godz. 8.41 !!! a wiec w najbardziej znaczacym ze wzgledu na wydarzenia czasie , czyli wtedy , kiedy rozgrywaly sie najistotniejsze dla calego procesu sprawy !.
Wina obydwu Kaczynskch nie budzi watpliwosci , chyba , ze jest sie pisolubnym idiota lub oblakancem !.

cyc

Data: 2010-10-17 23:02:43
Autor: Kaczysta
Komórki a TU

I to jest sednem sprawy |!!.
Dlaczego mimo obowiazujacego dla wszystkich  nakazu wylaczenia komorek , brat prezesa mial ja wlaczona ? .
Dzwoni³ nie na komórkê Lecha tylko na jego s³u¿bowy telefon satelitarny. Ten telefon jest stale w³±czony, bo taki ejest jego przeznaczeni, i¿ musi byæ w staej gotowo¶ci do ³±czno¶ci..
Dziwnym trafem - komórki ocala³y, a podobno telefon satelitarny prezydenta poszed³ w drobny mak. Ciekawe, dlaczego?
AZ

Data: 2010-10-17 22:04:21
Autor: b0niek
Komórki a TU
Kaczysta <mechanik@gmail.pl> napisa³(a):

> [...]
Dziwnym trafem - komórki ocala³y, a podobno telefon satelitarny prezydenta poszed³ w drobny mak. Ciekawe, dlaczego?

Dziwnym trafem Jaros³aw, który te¿ mia³ lecieæ tym samolotem - nie polecia³. A
potem dzwoni³ na moment przed katastrof±. Ciekawe, dlaczego?
Czy to nie dziwne?

Data: 2010-10-18 20:39:22
Autor: Kaczysta
Komórki a TU

U¿ytkownik "b0niek" <bonislaw@gazeta.SKASUJ-TO.pl> napisa³ w wiadomo¶ci news:i9frt5$kh3$1inews.gazeta.pl...
> [...]

Dziwnym trafem Jaros³aw, który te¿ mia³ lecieæ tym samolotem - nie polecia³. A
potem dzwoni³ na moment przed katastrof±. Ciekawe, dlaczego?
Nie - pewnie chcia³ sprawdziæ, czy brat ju¿ jest wykoñczony czy nie.
AZ

Data: 2010-10-18 10:10:08
Autor: cyc
Komórki a TU

U¿ytkownik "Kaczysta" <mechanik@gmail.pl> napisa³ w wiadomo¶ci news:4cbb6475$0$27031$65785112news.neostrada.pl...

[...]

Dla was wszystko jest dziwne !.
Potraficie z determinacja psychola zmajstrowac kazdy idiotyzm aby tylko pograzyc ten rzad . Nie widzicie , ze wszyscy normalni z was sie juz sieja ? nie tylko w Polsce !.
Walka polityczna ma sens i w demokracji jest potrzebna ale kiedy przekracza sie pewne granice staje sie juz dzialaniem na szkode panstwa .
To wlasnie wy robicie .

cyc

Data: 2010-10-18 10:33:40
Autor: dK
Komórki a TU

[...]

A skad wiesz ¿e poszed³ w drobny mak? Widziale¶ ten mak?
Aaaa! Podobno. Podobno w Leningradzie rozdawali Mercedesy.....
Nie wiem co jest z tym telefonem. Pewnie podobnie jak z ka¿d± czê¶ci± samolotu. Bo telefon jak zaznaczyle¶ s³u¿bowy NIE by³ w³asnosci±
Pana Prezydenta, ale by³ WYPOSA¯ENIEM samolotu, jak fotele, okna i czarne skrzynki, wiêc s± je¶li ocala³y wci±¿ dowodem w TOCZ¡CYM siê ¶ledztwie.

dK

Data: 2010-10-18 20:41:45
Autor: Kaczysta
Komórki a TU
A skad wiesz ¿e poszed³ w drobny mak? Widziale¶ ten mak?
Tak podali dociekliwi ¶ledczy w tej sprawie.
[...]
Zgoda - w³a¶nie pytano o ten dowód w postaci tego telefonu - ¶ledczy odparli, ¿e jest w stanie pe³nej dezintegracji i nic siê nie da na podstawie tych resztek ustaliæ.
AZ

Data: 2010-10-18 21:33:40
Autor: dK
Komórki a TU

U¿ytkownik "Kaczysta" <mechanik@gmail.pl> napisa³ w wiadomo¶ci news:4cbc94eb$0$20997$65785112news.neostrada.pl...
A skad wiesz ¿e poszed³ w drobny mak? Widziale¶ ten mak?
Tak podali dociekliwi ¶ledczy w tej sprawie.

Oficjalnie, czy na odczepnego do dziennikarzy?
Ju¿ tyle bzdur podali tzw. "dociekliwi ¶ledczy", ¿e dopóki nie bedzie twardego dokumentu w postaci odpowiedniego protoko³u plus "szcz±tki doczesne" urz±dzenia nie ma co wierzyæ ani im ani dziennikarzom.
Co oczywiscie nie oznacza, ¿e  telefon nie roztrzaska³ sê w drobny MAK :)
dK

Komórki a TU