Komórki w Polsce pełnoletnie. ;-)

Data: 2010-06-18 22:16:04
Autor: TGor
Komórki w Polsce pełnoletnie. ;-)
http://gsmonline.pl/portal/news/news.jsp?s0n_id=25733&link=18,lat,telefonii,kom%C3%B3rkowej,w,Polsce

Kaloryfer był kiedyś na mojej liście zakupów, potem Benefon w drewnopodobnej obudowie. :D
De gustibus siÄ™ nie dyskutandum.
Czekamy aż GSM u nas stuknie pełnoletność. Będzie można powspominać. Znowu. :D

TG

Data: 2010-06-18 23:18:55
Autor: Piotr M
W dniu 18 czerwca 2010 22:16, TGor pisze:
Czekamy aż GSM u nas stuknie pełnoletność. Będzie można powspominać.
Znowu. :D

Szybko te zmiany następują. Bym powiedział, że technika coraz szybciej idzie do przodu w stosunku do czasu. W takim tempie, systematycznie rosnącym, jestem ciekaw jak to będzie za 10lat...

--
pzdr, Piotr M

"Najczęstsze kłamstwo w Internecie?
   - SzukaÅ‚em, ale nie znalazÅ‚em."

Data: 2010-06-19 00:52:43
Autor: DanW
W dniu 18-06-2010 23:18, Piotr M pisze:
[...]

Pewnie w okularach 3D będziemy widzieć rozmówcę, a Kaczyński będzie nadal przeciwny prywatyzacji szpitali ;-)
Pozdrawiam Dan.

Data: 2010-06-19 00:59:51
Autor: Piotr M
W dniu 19 czerwca 2010 00:52, DanW pisze:
[...]

Okulary 3D?
A po cholerę komuś takie ustrojstwa na głowie? No w kinie to rozumie, ale na ulicy? :D Okulary to IMO rozwiązanie o krótkich nogach..

PS.
Czyli za 10 lat ogólnie w polityce nic się nie zmieni ;P

Data: 2010-06-21 12:41:40
Autor: J.F.
Komórki w Polsce pełnoletnie. ;-)
Użytkownik "Piotr M" <xx@xx.xx> napisał w
[...]

Rozwiazuja problem duzego ekranu mieszczacego sie w kieszeni.
No i rozwiazuja problem 3D.

ale na ulicy? :D Okulary to IMO rozwiązanie o krótkich nogach..

Poniekad tak - moze holografia, moze implant mozgowy z Bluetoothem rozwiaze komunikacje z czlowiekiem :-)

PS.
Czyli za 10 lat ogólnie w polityce nic się nie zmieni ;P

Patrzac na poprzednie 10 lat, to niewiele :-)
Moze juz tylko zniknie problem agentow :-)

J.

Data: 2010-06-20 21:56:23
Autor: Tomasz Gwozdz
Komórki w Polsce pe³noletnie. ;-)
On 18 Cze, 23:18, Piotr M <x...@xx.xx> wrote:
jestem ciekaw jak to bêdzie za 10lat...
za 10 lat moja N6310 bedzie pelnoletnia :-) (obecnie ma 8 lat)

Pozdrowienia,
Tomek

Data: 2010-06-21 17:24:00
Autor: J.F.
Komórki w Polsce pe³noletnie. ;-)
U¿ytkownik "Tomasz Gwozdz" <gwozdzt@o2.pl> napisa³ w
On 18 Cze, 23:18, Piotr M <x...@xx.xx> wrote:
jestem ciekaw jak to bêdzie za 10lat...
za 10 lat moja N6310 bedzie pelnoletnia :-) (obecnie ma 8 lat)

Ciekawe czy da sie do niej baterie kupic :-)

Poza tym standard zmienia i bedziesz musial wyrzucic :-P

J.

Data: 2010-06-21 12:08:09
Autor: Tomasz Gwozdz
On 21 Cze, 17:24, "J.F." <jfox_xnosp...@poczta.onet.pl> wrote:
Ciekawe czy da sie do niej baterie kupic :-)
na razie jeszcze udaje siê znalezc :-) np:
http://www.allegro.pl/item1071057339.html

Poza tym standard zmienia i bedziesz musial wyrzucic :-P
tzn. jak?
czy zlikwiduja 900/1800 i zostanie tylko EDGE/3G ?

pozdrowienia,
Tomek

Data: 2010-06-22 11:43:21
Autor: J.F.
[...]

Chocby. Albo zmienia modulacje na  bardziej wydajna.
Albo np wprowadza karty sim 1.8V.
Albo twoj telefon nie obsluzy obowiazujacego kodowania.
Wszystko plynie ;-)

J.

P.S. MS wlasnie przestal supportowac XP, a juz moglem pisac ze Windows jest calkiem znosne :-)

Komórki w Polsce pełnoletnie. ;-)