Komandor - dolna szyna, cena? gdzie kupic?

Data: 2011-06-18 11:13:42
Autor: Piotr Molski
Komandor - dolna szyna, cena? gdzie kupic?
Witam
Mam do wymiany dolna szyne w szafie Komandora (dlugosc 5 metrow) -
zostala hmm,przypadkowo zniszczona, pominmy jak ;)
Znalazlem (a wlasciwie nie ja a osoba zajmujaca sie ta wymiana) taka
szyne za 250zl/5 metrow. Marki kolo Warszawy.
Czy to sensowna cena? Sa jakies zamienniki? Czy szyna jest standardowa
i mozna ja po kupic np. w Castoramie?

pozdr
Piotr

Komandor - dolna szyna, cena? gdzie kupic?