Kombajn do sprawdzenia peceta

Data: 2014-03-05 17:53:17
Autor: Jacek
Kombajn do sprawdzenia peceta
Dnia Wed, 5 Mar 2014 09:38:55 +0100, Maciek napisał(a):

Moj komputer zaczal sie ostatnio wyglupiac. Niektore aplikacje nagle
zostaja wylaczone - bez komunikatu bledu czy sladu w logach.

IMO jeśli komp nie wiesza się i nie resetuje a problem dotyczy tylko
niespodziewanego zamykania niektórych aplikacji to wskazuje nie na problem
techniczny (hardwerowy) tylko na problem z OS-em. Ciekawe jakie to
aplikacje i jaki system :)
Na upartego można by przypisać wypadanie aplikacji narastaniem błędów w
zapisie na dysku ale zapewne dysk sprawdziłeś dogłębnie?
--
Jacek

Data: 2014-03-05 19:05:01
Autor: Maciek
Kombajn do sprawdzenia peceta
Dnia Wed, 5 Mar 2014 17:53:17 +0100, Jacek napisał(a):

Ciekawe jakie to
aplikacje i jaki system :)

Opera, TheBat i 40tude Dialog, win xp sp3 home.

Na upartego można by przypisać wypadanie aplikacji narastaniem błędów w
zapisie na dysku ale zapewne dysk sprawdziłeś dogłębnie?

Nie wiem czy doglebnie, ale sprawdzilem go CheckDrivem. Chetnie sprawdze
czyms lepszym, jesli polecisz. --
Maciek

Od kolijevke, pa do groba, za ispiranje mozga je doba

Data: 2014-03-05 19:30:52
Autor: Jacek
Dnia Wed, 5 Mar 2014 19:05:01 +0100, Maciek napisał(a):

Nie wiem czy doglebnie, ale sprawdzilem go CheckDrivem. Chetnie sprawdze
czyms lepszym, jesli polecisz.

Ja używam HDTune i jak mam wątpliwości to jeszcze sprawdzacza ze strony
producenta dysku. A jakiego, tylko ty wiesz :)
Wiele przydatnego softu znajdziesz na Hiren's Boot Disk.
--
Jacek

Kombajn do sprawdzenia peceta