Kombajn mp3 player+komputer nurkowy+kamera w jednym. Czy to się może sprawdzić w PL

Data: 2011-10-17 06:38:24
Autor: Grzech00
Kombajn mp3 player+komputer nurkowy+kamera w jednym. Czy to się może sprawdzić w PL
Witam,
Mój znajomy kończy właśnie budowę prototypu urządzenia nurkowego
współpracującego z iPhonem. Zastanawiam się czy urzadzenie ma szansę
także przyjąć się w PL.
Urządzenie można zdobyc w czterech wersjach, kazda wspólpracuje
jedynie z iPhonem i jest (czy też wkrótce będzie) certyfikowana przez
Apple. Produkt ma być dostępny od stycznia.

Vrek - Obudowa dla iPhone + oprogramowanie zmieniające iPhona w prosty
komputer nurkowy
Vpro - Obudowa + oprogramowanie + czujniki bezprzewodowe (transmitery)
z wyjściem mp3
Vtec - jak vPro + obsługa gazów powietrze, nitrox, trimix, tlen - w
tym dla obiegów zamknietych
Vlight - sama obudowa pozwalająca używac iPhone jako mp3 lub kamerę
podwodną

Zastanawiam się, czy przedsięwziecie może odnieść sukces w PL. O kraje
typu US czy Niemcy nie martwiłbym się. Ale nie mam pojęcia ilu pośród
nurków dysponuje iPhonami, a jesli już dysponują, to czy są w stanie
"zaufać" kombajnowi (może jako 2,3 komputer), niż korzystac z
przyzwyczajenie np z VR3.

Będę wdzięczny za wszelkie info - jakikolwiek feedback, zco myslicie o
takim produkcie na polskim rynku. Tym bardziej, że cena wydaje się być
bardzo przystępna (np, na alterantywny drugi lub 3 komp dla VRów)

Generalnie w dowolnej chwili można nagrywać, słuchać muzyki oraz miec
wyśietlane niezbedne informacje o poziomie gazów/deco.

PS Przydałoby się jeszcze odrobine zasięgu GSM pod wodą (szkoda, że
niemozliwe) i mozna by bylo filmy spod wody na fejsie publikowac:)

Co myslicie o takich kombajnach?
Dodam, że urzadzenie było testowane do 100 m.
Pozdrawiam,
Grzegorz

Data: 2011-10-17 16:01:07
Autor: Jarek Andrzejewski
Kombajn mp3 player+komputer nurkowy+kamera w jednym. Czy to się może sprawdzić w PL
On Mon, 17 Oct 2011 06:38:24 -0700 (PDT), Grzech00
<biuro@reklamixer.pl> wrote:

Vrek - Obudowa dla iPhone + oprogramowanie zmieniające iPhona w prosty
komputer nurkowy

pytanie: czy będzie to tańsze np. od Suunto Zoop?
I jak przekonać użyszkodników, że warto zaufać algoytmom tego
"wynalazku", skoro Uwatec, Suunto mają wiele lat doświadczenia w
budowie takich urządzeń?
No i komputer na ręce albo w konsoli wydaje się jednak bardziej
poręczny niż taka "tabliczka".

Vpro - Obudowa + oprogramowanie + czujniki bezprzewodowe (transmitery)
z wyjściem mp3

a mp3 po co? Żeby posłuchać sobie audiobooków podczas dekompresji? :-)

Vtec - jak vPro + obsługa gazów powietrze, nitrox, trimix, tlen - w
tym dla obiegów zamknietych

jw. - kwestia zaufania do programu

Vlight - sama obudowa pozwalająca używac iPhone jako mp3 lub kamerę
podwodną

to już prędzej. Jakby pasowała do Omni, galaxy czy innego HTC to sam
bym się zainteresował :-)

Będę wdzięczny za wszelkie info - jakikolwiek feedback, zco myslicie o
takim produkcie na polskim rynku. Tym bardziej, że cena wydaje się być
bardzo przystępna (np, na alterantywny drugi lub 3 komp dla VRów)

a o jakich kwotach mowa?

Dodam, że urzadzenie było testowane do 100 m.

niezłe: 11 atm i jeszcze dotyk działa? Przyznam, że robi to na mnie
wrażenie.
--
pozdrawiam,
Jarek Andrzejewski

Data: 2011-10-17 07:33:27
Autor: Grzech00

<bi...@reklamixer.pl> wrote:
>Vrek - Obudowa dla iPhone + oprogramowanie zmieniaj ce iPhona w prosty
>komputer nurkowy

pytanie: czy b dzie to ta sze np. od Suunto Zoop?
I jak przekona u yszkodnik w, e warto zaufa algoytmom tego
"wynalazku", skoro Uwatec, Suunto maj wiele lat do wiadczenia w
budowie takich urz dze ?
No i komputer na r ce albo w konsoli wydaje si jednak bardziej
por czny ni taka "tabliczka".

Zależy w jakiej wersji - chodzi o porownanie z Zoop, na pewno nie w
wersji Tec
Uwzględnione algorytmy:
1) Wienke Reduced Gradient Bubble Model
2) Bühlmann ZHL-16C
3) Bühlmann ZHL-12 / ZH-L8 (ADT Adaptive) & PMG (Predictive Multigas)

>Vpro - Obudowa + oprogramowanie + czujniki bezprzewodowe (transmitery)
>z wyj ciem mp3

a mp3 po co? eby pos ucha sobie audiobook w podczas dekompresji? :-)

np... Albo modlitwę odsłuchać, ma też gry deco:) (vr też je ma)

>Vtec - jak vPro + obs uga gaz w powietrze, nitrox, trimix, tlen - w
>tym dla obieg w zamknietych

jw. - kwestia zaufania do programu

>Vlight - sama obudowa pozwalaj ca u ywac iPhone jako mp3 lub kamer
>podwodn

to ju pr dzej. Jakby pasowa a do Omni, galaxy czy innego HTC to sam
bym si zainteresowa :-)

W tej chwili tylko iPhone

>B d wdzi czny za wszelkie info - jakikolwiek feedback, zco myslicie o
>takim produkcie na polskim rynku. Tym bardziej, e cena wydaje si by
>bardzo przyst pna (np, na alterantywny drugi lub 3 komp dla VR w)

a o jakich kwotach mowa?
Kwoty podam później, gdy zdobędę pełne info - na pewno mniej niż VR3 w
porownaniu z wersja Tec

>Dodam, e urzadzenie by o testowane do 100 m.

niez e: 11 atm i jeszcze dotyk dzia a? Przyznam, e robi to na mnie
wra enie.

Przepraszam - małe niepozrozumienie, dotyk nie działa. Wszystkie
potrzebne informacje są ponoć na 1 screenie
Załaczam link do fotografii
http://pokazywarka.pl/az7t88/

Data: 2011-10-17 21:32:41
Autor: Haw
Kombajn mp3 player+komputer nurkowy+kamera w jednym. Czy to się może sprawdzić w PL
W dniu 2011-10-17 15:38, Grzech00 pisze:
[..]
Będę wdzięczny za wszelkie info - jakikolwiek feedback, zco myslicie o
takim produkcie na polskim rynku. Tym bardziej, że cena wydaje się być
bardzo przystępna (np, na alterantywny drugi lub 3 komp dla VRów)
cena chyba nie gra zasadniczej roli wsrod uzytkownikow tego sprzetu, wydaje mi sie ze przydatnosc urzadzenia jest raczej umiarkowana - moze jako mp3player na deco. bo jako komp to strasznie duze, a jako aparat/kamera chyba nie powali jakoscia zdjec.
kupujac kompa za np. 2k, nie zastanawialbym sie czy nie dolozyc jeszcze tysiaka i miec cos porecznego i sprawdzonego, czy eksperymentowac i moze oszczedzic a moze stracic. podobnie z aparatem: za 2k mozna chyba lepszy zestaw zlozyc niz iphone z matryca wielkosci dziurki w pasku ;). wiec wariant ekonomiczny jest raczej pomijalny.

ale przydatnosc samego iphone tez jest imho dosc dyskusyjna, a mimo to znalazl wielu fanow na swiecie, kto wie byc moze z obudowa bedzie podobnie?

na pewno produkt jest gadzeciarski, wiec mogloby nawet byc dobrze gdyby odpowiednio kosztowal :)

[..]

pozdrawiam i zycze powodzenia,
Haw.

Data: 2011-10-18 10:09:04
Autor: WW
[...]
[...]

Co myslicie o takich kombajnach?
Dodam, że urzadzenie było testowane do 100 m.
Pozdrawiam,
Grzegorz

Może się przyjąć i u nas.
Oczywiście pomijam grupę "technicznie zawodowych nurków". Dla ogromnej rzeszy nurków, traktującej nurkowanie jak przyjemność to takie adapter, zwłaszcza, jak nie będzie kosztował fortuny, w zupełności starczy do rekreacyjnego nurkowania.

Pozdrawiam
WW

Data: 2011-10-21 19:32:59
Autor: Pszemol
"Grzech00" <biuro@reklamixer.pl> wrote in message news:7151296f-fed9-4cc3-96ca-0f7ecf4f1162b10g2000vbc.googlegroups.com...
[...]

Jako użytkownik iPhone 4 (od ponad roku) oraz użytkownik aparatu
foto Canon PowerShot G9 mogę Ci powiedzieć że do robienia zdjęć
czy tymbardziej filmów pod wodę iPhone4 się nie nadaje...
Pod wodą nawet w tropikach są ciężkie warunki, ledwie sobie mój G9
radzi ze zmniejszonym oświetleniem czy szybkim ruchem. Odpada.

Jako mp3 player - nie rozumiem w ogóle sensu... Będziesz słuchał
muzyki pod wodą? Jak? Na wodoodpornych słuchawkach? Bluetooth?
Marnie to widzę. A co z sygnalizacją pod wodą z kolegą? Będzie sobie
stukał w butlę a Tobie będzie muzyka grała w uszy i nie usłyszysz
ostrzeżenia o nadpływającym rekinie czy koledze uwięzionym we wraku?

[...]

O ilość urządzeń z iOS w Polsce bym się nie martwił bo jako że jest
to bardzo dobry smartfone to jego ilość będzie wzrastać szybko
w miarę obniżania ceny po wejściu nowszych modeli... Problemem
widzę tylko to, że obudowa z czujnikami ciśnienia może wyjść
drożej niż podobny komputer nurkowy, zgrabniejszy od iPhone...

[...]

Nagrywać chcesz muzykę pod wodą? O czym Ty mówisz?
Jaką muzykę? Śpiew syren? :-)))

PS Przydałoby się jeszcze odrobine zasięgu GSM pod wodą (szkoda, że
niemozliwe) i mozna by bylo filmy spod wody na fejsie publikowac:)

Filmy można z powodzeniem publikować po wyjściu z wody,
bardziej przydałaby się nawigacja GPSem lub ruskim GLONASSem.
Oznaczanie znalezisk czy też oglądanie trasy zrobionej pod wodą.
Zapomniałbym o mp3, o odbiorze GSM a skupiłbym się może na
rozwiązaniu GPSa, np. bezprzewodowodo - antena GPS na powierzchni
przekazuje lokalizację niską częstotliwością pod wodę na paśmie setek
Hz jak łodzie podwodne.

Co myslicie o takich kombajnach?
Dodam, że urzadzenie było testowane do 100 m.

Jeśli ze zdjęć można sugerować się, że używać będziesz elektronicznego
kompasu to niestety rozczarujesz się jego dokładnością.... Jak kolega bedzie szukac testerow to chetnie mu to przetestuje.
Jestem inzynierem elektronikiem, pisze na codzien software,
buduje urzadzenia elektroniczne i znam sie na testowaniu. Mam
iPhone 4 i czesto nurkuje - moge testowac jako drugi komputer
i porownac ze swoim komputerem glownym (Aeris Elite T3).

Kombajn mp3 player+komputer nurkowy+kamera w jednym. Czy to się może sprawdzić w PL