Kombajnik 3w1 [peryferia]

Data: 2015-02-11 05:13:44
Autor: Konspirator
Kombajnik 3w1 [peryferia]
Drog膮 eliminacji zdecydowa艂em si臋 na firm臋 Brother, bo trzeciego Epsona nie kupi臋 (pierwszy super, ale drugi pad艂 kr贸tko po gwarancji), a Canon ma standardow膮 gwarancj臋 2 lata (jest opcja przed艂u偶enia do 5 lat, ale kosztuje 100 z艂). No a Brother, po rejestracji online, daje rok ekstra.

No i dwa modele. Tzn. kt贸ry艣 z serii DCP-J1...
np.:
http://www.brother.pl/printers/all-in-one-inkjet/dcp-j152w

lub
http://www.brother.pl/printers/all-in-one-inkjet/dcp-j4120dw

Por贸wnanie:
http://i.imgur.com/KMcKqWE.png

Sta膰 mnie na t膮 dro偶sz膮, tylko nie wiem, czy warto, bo du偶o nie drukuj臋.
Za r贸偶nic臋 w cenie m贸g艂bym kupi膰 dobry papier i oryginalny czarny tusz.

Wobec powy偶szego by艂bym wdzi臋czny za opinie odno艣nie 偶ywotno艣ci drukarek Brother z tego segmentu.
Gdyby mia艂a wysi膮艣膰 zaraz po gwarancji, to bym bra艂 ta艅sz膮.
A gdybym istnia艂o du偶e prawdopodobie艅stwo, 偶e pochodzi minimum 5 lat, to sk艂ania艂bym si臋 ku dro偶szej.

--
鈺(鈱愨枲_鈻)鈺 锔 鈹烩攣鈹

Data: 2015-02-11 10:46:22
Autor: R.e.m.e.K
Kombajnik 3w1 [peryferia]
Dnia Wed, 11 Feb 2015 05:13:44 +0100, Konspirator napisa艂(a):

[...]

Mam drukarke podobna do pierwszej z linka. Starszy model, DCP-375CW (pisze z pamieci).
Uzywam raz wiecej, raz mniej, zazwyczaj stoi nawet 2 tygodnie bez wydruku. Kupuje
niedrogie tusze zastepcze, jestem zadowolony. Jedno co powinienes wiedziec i o to dbac to
drukarka musi byc stale wlaczona, gdyz czysci sobie co 24h "bebechy", zeby nie zaschnac.
Odetniesz prad i ...po drukarce.

Gdyby mia艂a wysi膮艣膰 zaraz po gwarancji, to bym bra艂 ta艅sz膮.
A gdybym istnia艂o du偶e prawdopodobie艅stwo, 偶e pochodzi minimum 5 lat, to sk艂ania艂bym si臋 ku dro偶szej.

Moja w tym roku, w czerwcu bedzie miec 5 lat :-)

--
pozdro
R.e.m.e.K

Data: 2015-02-11 22:16:41
Autor: Konspirator
Kombajnik 3w1 [peryferia]
W dniu 2015-02-11 o 10:46, R.e.m.e.K pisze:
Jedno co powinienes wiedziec i o to dbac to
drukarka musi byc stale wlaczona, gdyz czysci sobie co 24h "bebechy", zeby nie zaschnac.
Odetniesz prad i ...po drukarce.

Ale piszesz o Brotherze? W Epsonach niczego takiego nie zauwa偶y艂em. Starszy dwa lata sta艂 bez pr膮du. W艂o偶y艂em nowe tusze, trzykrotnie uruchomi艂em czyszczenie i drukowa艂a bez zastrze偶e艅.
W sumie to mo偶e bym j膮 jeszcze naprawi艂. Zdaje si臋, 偶e co艣 (jednogrosz贸wka?) wpad艂o do 艣rodka i przez to albo si臋 papier zacina, albo krzywo wci膮ga i plami.
No a w nowszej, po wymianie na zamienniki, wyskoczy艂 b艂膮d "wymie艅 nast臋puj膮cy pojemnik (magneta)" i koniec. W oryginale co艣 jeszcze by艂o, ale zmiana powrotna nic nie dawa艂a. Tote偶 koniec z Epsonami.

Cholera, kiedy艣 potrafi艂em wej艣膰 do sklepu i wzi膮膰 jedynego laptopa 17" jakiego mieli na stanie, a teraz nie mog臋 si臋 zdecydowa膰. Kusi ta dro偶sza, bo A3, duplex, dwukrotnie pojemniejsze wk艂ady w opcji, no i 艂adniejsza (hehe), a z drobnych minus贸w, to ci臋偶ar (mo偶liwe, 偶e jeszcze w tym roku b臋d臋 si臋 dwukrotnie przeprowadza膰, ale w sumie co mi tam taka r贸偶nica).

Chyba wezm臋 t臋 dro偶sz膮.

--
鈺(鈱愨枲_鈻)鈺 锔 鈹烩攣鈹

Data: 2015-02-12 09:47:11
Autor: R.e.m.e.K
Kombajnik 3w1 [peryferia]
Dnia Wed, 11 Feb 2015 22:16:41 +0100, Konspirator napisa艂(a):

[...]

A czy ten epson mial glowice osobno czy zintegrowane z tuszami?

Piszac "stale wlaczona" mam na mysli tryb stand by, czyli nie wylaczanie calkowite
pstryczkiem lub listwa zasilajaca.

[...]

Bierz i nie pitol :-)

--
pozdro
R.e.m.e.K

Data: 2015-02-11 22:26:22
Autor: animka
Kombajnik 3w1 [peryferia]
W dniu 2015-02-11 10:46, R.e.m.e.K pisze:
  Kupuje
niedrogie tusze zastepcze, jestem zadowolony.

Haha! Do czasu. Hieny czuwaj膮.

  Jedno co powinienes wiedziec i o to dbac to
drukarka musi byc stale wlaczona, gdyz czysci sobie co 24h "bebechy", zeby nie zaschnac.
Odetniesz prad i ...po drukarce.

Dzi臋ki Bogu moja drukarka nie potrzebuje by膰 w艂膮czona. Sama si臋 w艂膮cza kiedy chc臋 drukowa膰. Potem mog臋 nacisn膮膰 guzik wy艂膮czenia, a jak trzeba to ona si臋 w艂膮czy.
Tusze, 4 buteleczki do nape艂niania kadrid偶y starczaj膮 na d艂ugo.

--
animka

Data: 2015-02-12 20:50:19
Autor: maX
Kombajnik 3w1 [peryferia]
Jedno co powinienes wiedziec i o to dbac to
drukarka musi byc stale wlaczona, gdyz czysci sobie co 24h "bebechy", zeby nie zaschnac.
Odetniesz prad i ...po drukarce.

DCP-J152W czy艣ci si臋 raz na tydzie艅. Ale wy艂膮czanie nie jest zalecane, bo po ka偶dym w艂膮czeniu znowu si臋 czy艣ci i troch臋 atramentu na to zu偶ywa.

Data: 2015-02-13 01:16:01
Autor: Konspirator
Kombajnik 3w1 [peryferia]
W dniu 2015-02-12 o 20:50, maX pisze:
Ale wy艂膮czanie nie jest zalecane, bo po ka偶dym w艂膮czeniu znowu si臋
czy艣ci i troch臋 atramentu na to zu偶ywa.

Ale wy艂膮czanie z sieci czy r贸wnie偶 przyciskiem?
W standby powinna by膰 ca艂y czas?

--
鈺(鈱愨枲_鈻)鈺 锔 鈹烩攣鈹

Data: 2015-02-13 16:32:47
Autor: maX
Kombajnik 3w1 [peryferia]

U偶ytkownik "Konspirator" <xxxxxx.xx.xxxx@gmail.com> napisa艂 w wiadomo艣ci news:54dd424a$0$2186$65785112news.neostrada.pl...
[...]

Stand by (sama si臋 wybudzi na czas czyszczenia). Jak wida膰 z zamieszczonego przez ciebie por贸wnania ci膮gnie wtedy mniej ni偶 1W.

Data: 2015-02-11 22:18:19
Autor: animka
Kombajnik 3w1 [peryferia]
W dniu 2015-02-11 05:13, Konspirator pisze:
[...]

Uwa偶aj z tym Brotherem, bo mo偶esz nie doczeka膰 nawet do dw贸ch lat. Serwis po chamsku zabiera drukarki. Albo zap艂acisz im powiedzmy 450 zl albo b臋dziesz musia艂 odda膰 im drukark臋. Ja sobie w duchu powiedzia艂am"a niech si臋 hieny ud艂awi膮" i kupi艂am inn膮, ta艅sz膮 i o wiele lepsz膮, kt贸ra dzia艂a po Wifi.
Tak btw: nigdy nie zapomn臋 damskiego g艂osiku serwisanta z serwisu Brother w Warszawie.

--
animka

Data: 2015-02-11 23:17:33
Autor: Konspirator
Kombajnik 3w1 [peryferia]
W dniu 2015-02-11 o 22:18, animka pisze:
Uwa偶aj z tym Brotherem, bo mo偶esz nie doczeka膰 nawet do dw贸ch lat.
Serwis po chamsku zabiera drukarki. Albo zap艂acisz im powiedzmy 450 zl
albo b臋dziesz musia艂 odda膰 im drukark臋.

WTF?

> Ja sobie w duchu powiedzia艂am"a niech si臋 hieny ud艂awi膮" i kupi艂am
> inn膮, ta艅sz膮 i o wiele lepsz膮, kt贸ra dzia艂a po Wifi.

Na tym ca艂ym WiFi szczeg贸lnie mi nie zale偶y. Mam tyle kabli, 偶e jeden nie robi mi r贸偶nicy.

Co to za cudo kupi艂a艣? Ja jednoraz贸wki za 160 z艂 nie chc臋.
Ja jednak przegl膮dn臋 jeszcze te Epsony, ale te Brothery bardziej mi si臋 podobaj膮. Cho膰by ze wzgl臋du na szufladkowy podajnik na papier.

--
鈺(鈱愨枲_鈻)鈺 锔 鈹烩攣鈹

Data: 2015-02-11 23:36:45
Autor: R.e.m.e.K
Kombajnik 3w1 [peryferia]
Dnia Wed, 11 Feb 2015 23:17:33 +0100, Konspirator napisa艂(a):

Uwa偶aj z tym Brotherem, bo mo偶esz nie doczeka膰 nawet do dw贸ch lat.
Serwis po chamsku zabiera drukarki. Albo zap艂acisz im powiedzmy 450 zl
albo b臋dziesz musia艂 odda膰 im drukark臋.

WTF?
 To grupowa niedojda, radze nie wchodzic w dysputy.

--
pozdro
R.e.m.e.K

Data: 2015-02-12 08:15:32
Autor: 666
Kombajnik 3w1 [peryferia]
Do Ciebie te偶 przyszli?
O 6-tej rano?

-- -- -
Serwis po chamsku zabiera drukarki.

Data: 2015-02-12 09:19:31
Autor: Konspirator
Kombajnik 3w1 [peryferia]
W dniu 2015-02-12 o 08:15,  666 pisze:
Do Ciebie te偶 przyszli?
O 6-tej rano?

Pewnie dodrukowywa艂a sobie banknoty, ale je艣li tak, to raczej nie by艂 to serwis. :|

--
鈺(鈱愨枲_鈻)鈺 锔 鈹烩攣鈹

Kombajnik 3w1 [peryferia]