[?] Kombi (diesel) za ok 35kPL

Data: 2009-09-25 11:28:07
Autor: WIHEDCNF
[?] Kombi (diesel) za ok 35kPL

Użytkownik "maciej"

Myślę o Astrze III Kombi 1,9 diesel 2006r przebieg 120kkm,
jakie inne samochody możecie mi polecić?

Skoro nie masz nic przeciwko Oplowi, to może zamiast Astry - Vectra?
Fakt udaje pancernik, ale jeździ się dużo bardziej  komfortowo niż Astrą zwłaszcza w dłuższych trasach,  przeważnie są bardzo dobrze wyposażone.

Data: 2009-09-25 11:49:46
Autor: maciej
[?] Kombi (diesel) za ok 35kPL
Skoro nie masz nic przeciwko Oplowi, to może zamiast Astry - Vectra?
Fakt udaje pancernik, ale jeździ się dużo bardziej  komfortowo niż Astrą zwłaszcza w dłuższych trasach,  przeważnie są bardzo dobrze wyposażone.

tak to dobry pomysł - VECTRA jest wygodna i dobrze wyposażona
ale niestety dla mnie za duży jak na teraz
a długie trasy robie sporadycznie

Data: 2009-09-25 15:54:39
Autor: AA
[?] Kombi (diesel) za ok 35kPL
tak to dobry pomysł - VECTRA jest wygodna i dobrze wyposażona
ale niestety dla mnie za duży jak na teraz
a długie trasy robie sporadycznie

Jak dlugie trasy robisz sporadycznie to moze diesel nie jest potrzebny ?

AA

Data: 2009-09-25 16:14:41
Autor: maciej
[?] Kombi (diesel) za ok 35kPL
Jak dlugie trasy robisz sporadycznie to moze diesel nie jest potrzebny ?

może i nie... rocznie robię 20 000km ale polubiłem jazdę klekotem :)

[?] Kombi (diesel) za ok 35kPL