[?] Kombi (diesel) za ok 35kPL

Data: 2009-09-25 12:24:42
Autor: Inead
[?] Kombi (diesel) za ok 35kPL

Użytkownik "maciej" <maciej1258@wp.pl> napisał w wiadomości news:h9hq5d$fkm$1atlantis.news.neostrada.pl...
Myślę o Astrze III Kombi 1,9 diesel 2006r przebieg 120kkm,
jakie inne samochody możecie mi polecić?

interesuje mnie dobre wyposażenie oraz w miare bezawaryjność
focusa/mondeo raczej odrzucam ze względu na blache oraz wrażliwy silnik TDCI
dodam że wcześniej jeździłem corolla e12 oraz almerą N16...

Obawiam się, że jak się przesiądziesz z żółtka na jakiegolwiek Opla to możesz być solidnie rozczarowany. Proponuję nie kombinować i nie szukać kwadratowych jaj i kupić żółtka ;-). Pomyśl o Akordeonie z dieslem - podobno udany motor (nawet jakieś tam nagrody zgarnął). Za 35 k znajdziesz już Avensisa z dieslem.Bajdełej moje doświadczenia z Vectrą C 2.2 DTI to koszmar, jeden wielki koszmar.

Data: 2009-09-25 12:33:57
Autor: Michas
[?] Kombi (diesel) za ok 35kPL
[...]

O! Brawo ten pan!
:)

M.

Data: 2009-09-25 12:36:53
Autor: Inead
[?] Kombi (diesel) za ok 35kPL

Użytkownik "Michas" <nastraty1@gmail.com> napisał w wiadomości news:h9i6ao$9aq$1news.onet.pl...
[...]

Możesz rozwinąć tę myśl?

Data: 2009-09-25 12:56:57
Autor: Michas
[?] Kombi (diesel) za ok 35kPL
[...]

Czego nie zrozumiałeś?

M.

Data: 2009-09-25 21:26:07
Autor: Inead
[?] Kombi (diesel) za ok 35kPL

Użytkownik "Michas" <nastraty1@gmail.com> napisał w wiadomości news:h9i7ls$de4$1news.onet.pl...
[...]

Pamietaj: Niegrzecznie jest odpowiadać pytaniem na pytanie!

Data: 2009-09-25 23:46:38
Autor: Mirek Ptak
[?] Kombi (diesel) za ok 35kPL
Dnia 2009-09-25 21:26,  *Inead* napisał, a mnie coś podkusiło, żeby odpisać:

[...]

To może ja :) - W Vectrze plastiki są kiepskie na dole, miejsca nie ma za wiele w sedanie i HB, ale jak wsiadam do Avensis lub Accorda to mnie trzęsie jak dotknę czegokolwiek wewnątrz - na szczęście nie za bardzo, bo mało miejsca ;)

Pozdrawiam - Mirek
President Herbert *old* on board :)
kolczan( a t )dronet(kropek) p l

Data: 2009-09-25 23:43:22
Autor: Mirek Ptak
[?] Kombi (diesel) za ok 35kPL
Dnia 2009-09-25 12:33,  *Michas* napisał, a mnie coś podkusiło, żeby odpisać:
[...]

Też przyklasnę :) nie ma jak akordeon ;)

Data: 2009-09-27 23:14:09
Autor: karol
[?] Kombi (diesel) za ok 35kPL
..

[...]

Ciekawe! Ja bym nigdy zoltka nie kupill.. to nie tylko kwestia polotu.

[?] Kombi (diesel) za ok 35kPL