Kombi do 20tys - teraz ja

Data: 2009-05-09 21:33:17
Autor: Animus
Kombi do 20tys - teraz ja
Czesc, Często pojawiają się takie wątki - tym razem padło na mnie. Proszę Was o
fachową pomoc w wyborze auta, oto założenia:
- nieawaryjny - są takie auta, które może i są stare ale nie do zabicia, jak
np audi 80, takiego szukam ale nowszego. - duże kombi, sedany odpadają
- cena do 20 tys (niestety jest to najwazniejsze kryterium)
- lepiej benzyna niz diesel, ale tu jest elastyczność
- jakby sie dobrze gazował (kolektor) to atut
- dostepne czesci - auto bedzie użytkowane na "prowincji", gdzie nie ma
tysiąca warsztatów
- nierdzewiejący wygląd, rocznik, przebieg nieważny - chodzi o dobry stan a licznik i tak
będzie oszukany. Koledzy pomóżcie co kupić w tej cenie, oraz - czego nie kupić i czego się
wystrzegać. Dziękuję. pozdrawiam, Animus

Data: 2009-05-09 23:37:06
Autor: Łukasz
Kombi do 20tys - teraz ja
Animus pisze:

wygląd, rocznik, przebieg nieważny - chodzi o dobry stan a licznik i tak
będzie oszukany. Koledzy pomóżcie co kupić w tej cenie, oraz - czego nie kupić i czego się
wystrzegać. Dziękuję.

Komus robie reklame, ale mile dla oka zdjecia:
http://moto.allegro.pl/item623357876_golf_kombi_iv_1_9_tdi_100_bezwypadkowy_klima.html

Patrz tez na Passaty, i ja bym nie patrzyl chyba na nic innego :)

Data: 2009-05-09 23:40:04
Autor: Łukasz
Kombi do 20tys - teraz ja
Łukasz pisze:

Patrz tez na Passaty, i ja bym nie patrzyl chyba na nic innego :)

Noo, np:
http://moto.allegro.pl/item625952609_vw_passat_1_9tdi_110km_klima_ksiazka_serwisowa.html

CHODZI TYLKO O ZDJECIA, TRESCI OGLOSZEN NAWE NIE CZYTALEM !!!

Data: 2009-05-09 23:39:16
Autor: szwagier
Kombi do 20tys - teraz ja
  > wygląd, rocznik, przebieg nieważny - chodzi o dobry stan a licznik i tak
będzie oszukany. Koledzy pomóżcie co kupić w tej cenie, oraz - czego nie kupić i czego się
wystrzegać. Dziękuję. pozdrawiam, Animus

Opel Omega

szwagier

Data: 2009-05-09 23:41:08
Autor: Łukasz
Kombi do 20tys - teraz ja
szwagier pisze:

Opel Omega

2.5 silniki od bmw TDS, moze i tak. Ale blacharka beznadziejna !

Data: 2009-05-09 23:46:07
Autor: hamberg
Kombi do 20tys - teraz ja
> Opel Omega

2.5 silniki od bmw TDS, moze i tak. Ale blacharka beznadziejna !

silnik i blacharka badziewna. I zaden z niego silnik od bmw.

Data: 2009-05-10 09:32:30
Autor: Mikołaj Jopczyński, Tychy Online
Kombi do 20tys - teraz ja
hamberg pisze:
Opel Omega
2.5 silniki od bmw TDS, moze i tak. Ale blacharka beznadziejna !

silnik i blacharka badziewna. I zaden z niego silnik od bmw.

Zechciej rozwinac, bo posiadam i omege i taki silnik, i na jedno i 2 nie nazekam...

M.

Data: 2009-05-10 10:30:15
Autor: hamberg
Kombi do 20tys - teraz ja
On 10 Maj, 09:32, "Mikołaj Jopczyński, Tychy Online"
<mikolaj.jopczyn...@gmail.com> wrote:
hamberg pisze:

> silnik i blacharka badziewna. I zaden z niego silnik od bmw.

Zechciej rozwinac, bo posiadam i omege i taki silnik, i na jedno i 2 nie
nazekam...

a jak dlugo nim jezdzisz?

Bo wiesz - przeszukaj internet po slowach "ropozerne kurwiszcze"

Blachy w omegach sa nedzne i trudniej to obalic niz udowodnic. Silnik
nie zaden BMW tylko Steyr w ktorym notorycznie padaja pompy wtryskowe
i glowice z przegrzania.
Sam chcialem kupic i dziwilem sie czemu takie tanie...

Data: 2009-05-11 14:21:39
Autor: CeSaR
Kombi do 20tys - teraz ja
silnik i blacharka badziewna. I zaden z niego silnik od bmw.

Co do silnika sie nie wypowiem bo mam zwykle 2.0 16V.
Co do blach - samochód jest z 96/97 czyli jakby nie patrzec ma 12lat. U mnie drugi rok.
Nie widze jakichkolwiek powodów do narzekan na blache czy lakier. Stoi na dworze, jezdzi co dzien, dosc duzo.

Data: 2009-05-10 07:21:33
Autor: marcink
Kombi do 20tys - teraz ja
szwagier pisze:
> [...]
będzie oszukany. Koledzy pomóżcie co kupić w tej cenie, oraz - czego nie kupić i czego się

Jestem za sam mam OMEGE duże a w zasadzie wielkie auto. A do dodatkowo z racji swojej wielkości b. tanie. no może benzyna trochę dużo pali ale coś za coś. Więc jeśli duże kombi to bierz omege i jeszcze zostanie  na paliwo spora sumka.
PS.  Jakby co mam jedną na opitolenie ;)

Data: 2009-05-12 21:00:23
Autor: Animus
Kombi do 20tys - teraz ja
marcink <marcink121@gazeta.pl> napisał(a):
racji swojej wielkości b. tanie. no może benzyna trochę dużo pali ale coś za coś. Więc jeśli duże kombi to bierz omege i jeszcze zostanie  na paliwo spora sumka.
PS.  Jakby co mam jedną na opitolenie ;)

omega chyba jednak nie przejdzie... głównie z powodu spalania. pozdrawiam, Animus

Data: 2009-05-13 08:55:22
Autor: ąćęłńóśźż
Kombi do 20tys - teraz ja
M.in. w mieście - wczoraj (korki) 13,5 l, brr...
Na trasie da się zejść do 7,0 l
JaC

-- -- -

głównie z powodu spalania.

Data: 2009-05-09 23:40:42
Autor: Krzysztof Matyasik
Kombi do 20tys - teraz ja

- nieawaryjny - są takie auta, które może i są stare ale nie do zabicia, jak
np audi 80, takiego szukam ale nowszego.

Subaru Legacy z lat 1998 - 1999.

- duże kombi, sedany odpadają

Subaru Legacy Kombi.

- cena do 20 tys (niestety jest to najwazniejsze kryterium)
- lepiej benzyna niz diesel, ale tu jest elastyczność

Subaru Legacy Kombi 2.0 /125KM/.
- jakby sie dobrze gazował (kolektor) to atut

Dobrze czy tanio? Najprostszej instalacji nie założysz /silnik boxer,
potrzebne są dwie listwy a nie jedna/, ale za to dobrze założona
instalacja nie będzie robiła problemów.

- dostepne czesci - auto bedzie użytkowane na "prowincji", gdzie nie ma
tysiąca warsztatów

Dostępność części jest nieistotna - Subaru się nie psuje ;)

Data: 2009-05-09 23:47:34
Autor: hamberg
Kombi do 20tys - teraz ja
Dostępność części jest nieistotna - Subaru się nie psuje ;)

udzielisz mu gwarancji czy ma Ci wierzyc tak na slowo?

Data: 2009-05-10 10:06:21
Autor: Krzysztof Matyasik
Kombi do 20tys - teraz ja
hamberg pisze:
Dostępność części jest nieistotna - Subaru się nie psuje ;)

udzielisz mu gwarancji czy ma Ci wierzyc tak na slowo?

Nie jestem w stanie udzielić komuś gwarancji na używany samochód,
niemniej jednak moje doświadczenia z tą marką pozwalają mi twierdzić, że
są to samochody niezawodne. Do tego napęd na cztery łapy, stały, a nie
jakiś tam udawany_dołączany i silnik boxer. Szyby bez ramek to kwestia
gustu.

Kto raz spróbuje Subaru, ten nie chce innych samochodów :)

Pozdrawiam,

Krzysiek

Data: 2009-05-10 11:44:56
Autor: Tadeusz
Kombi do 20tys - teraz ja

Użytkownik "Krzysztof Matyasik" <> napisał w wiadomości news:pl...

Kto raz spróbuje Subaru, ten nie chce innych samochodów :)

demagogia...

jeździłem Subaru i już nie jeżdzę,
znam też 2 innych ludzi który się rozstali z tą marką :)

Tadeusz

Data: 2009-05-10 14:52:09
Autor: Krzysztof Matyasik
Kombi do 20tys - teraz ja

Kto raz spróbuje Subaru, ten nie chce innych samochodów :)

demagogia...

jeździłem Subaru i już nie jeżdzę,
znam też 2 innych ludzi który się rozstali z tą marką :)

A ja znam 20 takich, którzy nie chcą słyszeć o innej marce. Poznałem też
kilku takich, którzy kupili trzecie z rzędu Subaru /jako nowe, z salonu/.

Data: 2009-05-10 14:55:20
Autor: Marcin J. Kowalczyk
Kombi do 20tys - teraz ja
Krzysztof Matyasik pisze:
[...]

to samo mozesz powiedziec o praktycznei kazdej marce...

Data: 2009-05-10 15:02:54
Autor: Marcin \"Kenickie\" Mydlak
Kombi do 20tys - teraz ja
Marcin J. Kowalczyk pisze:
Krzysztof Matyasik pisze:
[...]

Kupisz następnego Puga? I dlaczego to będzie coś w stylu następcy 607? :>

--
Marcin "Kenickie" Mydlak
[WRC] Czarna Laguna kombi - oklejona.

Data: 2009-05-10 15:11:23
Autor: Marcin J. Kowalczyk
Kombi do 20tys - teraz ja
Marcin "Kenickie" Mydlak pisze:
[...]

Nie Puga a Citroena ;> Ale to jest praktycznie to samo ;)

Mam cicha nadzieje, ze C6 stanieja ;)

Data: 2009-05-10 15:05:04
Autor: Piotrek
Kombi do 20tys - teraz ja
to samo mozesz powiedziec o praktycznei kazdej marce...

dokladnie tak. wystarczy wejsc na pierwsze lepsze forum dotyczace jakiejs marki i mozna pocztac ze dla klubowiczow nawet notoryczne awarie nie sa powodem do zmiany marki bo ja poprostu lubia.
jedni sa fanami marki i nawet jak by mieli lezec co weekend pod samochodem to beda ciagle ja chwalic a inny po 3 jazdach na lawecie odwroci sie od tej marki i kupi cos innego.

tak ze argument zaden, ja znam conajmniej 30 osob z forum ktore poruszaja sie mocno awaryjnym modelem forda i bardzo sobie chwala te samochody :) ale kazdy przyznaje ze jest co robic i na co wydawac kase przy tym modelu :)

i co, inni nigdy go nie kupia a klubowicze sobie chwala.
to niby oznacza ze taki super jest ten samochod, bzdura...... fanatycy zawsze sie znajda

--
pzdr
piotrek

Data: 2009-05-12 21:20:48
Autor: Zbylut
Kombi do 20tys - teraz ja
Piotrek napisal(a):

[...]

na tej grupie dawno nikt nie napisał czegoś równie mądrego. Zapisać i
wklejać każdemu, kto pyta "co kupić" :)

--
pozdrawiam, Zbylut

Data: 2009-05-10 01:21:10
Autor: Marcin \"Kenickie\" Mydlak
Kombi do 20tys - teraz ja
Animus pisze:
[...]

Laguna I z końca produkcji. W cenie się zmieścisz, jeszcze na porządną sekwencję zostanie. Wbrew opiniom o autach francuskich, L1 jest dość wysoko w rankingach bezawaryjności.
Auta z końca produkcji są po prostu dopracowane.
L1 jest duża, wygodna, nie rzuca się w oczy i nie kusi złodziei.

Data: 2009-05-10 09:33:32
Autor: Mikołaj Jopczyński, Tychy Online
Kombi do 20tys - teraz ja
[...]

BO LII to juz porazka ;) Mialem okazje zamienic moja omege kombi na LII i jak zobaczylem bagaznik to prawie umarlem ze smiechu (kombi!).

m.

Data: 2009-05-10 09:56:14
Autor: Grejon
Kombi do 20tys - teraz ja
Mikołaj Jopczyński, Tychy Online pisze:

BO LII to juz porazka ;) Mialem okazje zamienic moja omege kombi na LII i jak zobaczylem bagaznik to prawie umarlem ze smiechu (kombi!).

No każdy by umarł ze śmiechu porównując Omegę z Laguną...

m.

Mazda 6 2.0 zaolejona Kombi

Data: 2009-05-10 10:31:23
Autor: marcin.d
Kombi do 20tys - teraz ja
Laguna I z końca produkcji. W cenie się zmieścisz, jeszcze na porządną sekwencję zostanie. Wbrew opiniom o autach francuskich, L1 jest dość wysoko w rankingach bezawaryjności.

No ja tak kiedys uwierzylem, stwierdzilem ze nie bede wierzyl w gadki o renault. Wytrzymalem z tym samochodem 1,5 roku, skakalem do gory jak jakis frajer zdecydowal sie kupic. Najgorszy samochod jaki mialem. Mimo checi nie dalo sie do niego przekonac, zwiedzalem warsztaty a ceny czesci do renaulta drogie. Do dupy z laguna, firmie renault dziekuje. stara corolla z 91 roku, favoritka, nie wspominajac juz o golfie byly 1000 razy lepsze, mniej awaryjne. Jedyny atut za laguna to ze spore i wygodne auto, i na tym koniec

Data: 2009-05-10 09:28:47
Autor: mmagik
Kombi do 20tys - teraz ja
Kolega wczoraj napomknął, że sprzedaje swojego passata. Rocznik chyba 99 albo 00 - nie wiem dokładnie. No i jest to dizel i cena cos kolo 17K. Dostał służbowy i sprzedaje.

Jak coś to mogę załatwić namiar.

Maciek Biernat

Data: 2009-05-11 11:42:16
Autor: Animus
Kombi do 20tys - teraz ja
mmagik <mmagik11@gmail.com> napisał(a):
Kolega wczoraj napomknął, że sprzedaje swojego passata. Rocznik chyba 99 albo 00 - nie wiem dokładnie. No i jest to dizel i cena cos kolo 17K. Dostał służbowy i sprzedaje.

Jak coś to mogę załatwić namiar.

Dzięki! Biorę ten model pod uwagę, w razie czego zgłoszę się - tylko pytanie
jaki region kraju? pozdrawiam, Animus

Data: 2009-05-10 12:06:24
Autor: red
Kombi do 20tys - teraz ja
On 2009-05-09 23:33:17 +0200, "Animus" <animus_gc@WYTNIJ.gazeta.pl> said:

wygląd, rocznik, przebieg nieważny - chodzi o dobry stan a licznik i tak
będzie oszukany.

Mitsubishi Galant VI generacji, np taki:
http://moto.allegro.pl/item624041621_sliczny_mitsubishi_galant_2_0_2000r.html

Galanty to auta trwałe, w zasadzie to niepsujące się i na 100% będą mniej wytargane niż polecane tutaj Passaty czy (śmiech) Golfy.

Data: 2009-05-10 04:20:53
Autor: maniek
Kombi do 20tys - teraz ja
On 10 Maj, 12:06, red <r...@redplanet.com> wrote:
On 2009-05-09 23:33:17 +0200, "Animus" <animus...@WYTNIJ.gazeta.pl> said:

> [...]

Galanty to auta trwałe, w zasadzie to niepsujące się i na 100% będą
mniej wytargane niż polecane tutaj Passaty czy (śmiech) Golfy.

Kupuj audi A4 1.9 tdi z silnikiem np.AHU-niskie spalanie,blacha
ocynk,przyzwoity komfort

Data: 2009-05-10 15:05:04
Autor: Marcin \"Kenickie\" Mydlak
Kombi do 20tys - teraz ja
On 2009-05-09 23:33:17 +0200, "Animus" <animus...@WYTNIJ.gazeta.pl> said:

[...]

I przy odrobinie pecha, szybka utrata, bynajmniej nie zamierzona. Nikomu nie życzę oczywiście, ale nad rozsądnym AC nie radzę się wogóle wahać.

Data: 2009-05-11 11:44:11
Autor: Animus
Kombi do 20tys - teraz ja
Marcin \Kenickie\ Mydlak <kenickie@pudelkopoangielsku43.pl> napisał(a):
> [...]

I przy odrobinie pecha, szybka utrata, bynajmniej nie zamierzona. Nikomu nie życzę oczywiście, ale nad rozsądnym AC nie radzę się wogóle wahać.

no niestety, to bardzo chodliwy model, AC obowiązkowo :)

pozdrawiam, Animus

Data: 2009-05-10 22:48:55
Autor: Mumin
Kombi do 20tys - teraz ja
red pisze:

[...]

Też chciałem zaproponować, nie wiem tylko jak z serwisem gdzieś na prowincji. Ja ze swoim GDI muszę dość daleko jeździć. Ale Galant - piękne auto. Pewnie i tak skończy się na Passacie...

--
Pozdrawiam,
Mumin

Data: 2009-05-11 11:46:28
Autor: Animus
Kombi do 20tys - teraz ja
Mumin <mooominUSUN@TOpoczta.onet.pl> napisał(a):
Też chciałem zaproponować, nie wiem tylko jak z serwisem gdzieś na prowincji. Ja ze swoim GDI muszę dość daleko jeździć. Ale Galant - piękne auto. Pewnie i tak skończy się na Passacie...

Szczerze mówiąc nie miałem z galantami nigdy styczności - ale akurat w tym
przypadku wygląd jest dalszym kryterium:)

pozdrawiam, Animus

Data: 2009-05-12 15:40:55
Autor: Bartek
Kombi do 20tys - teraz ja
Użytkownik "red" <red@redplanet.com> napisał w wiadomości news:gu68v0$b5r$1inews.gazeta.pl...
On 2009-05-09 23:33:17 +0200, "Animus" <animus_gc@WYTNIJ.gazeta.pl> said:

[...]

jak sie sprawdza ten silnik i jak sie sprawdza 2.5? jestem zainteresowany tym autem i je obserwuje:)
jakie sa opinie "o utrzymaniu" tego auta?

--
Pozdrawiam, Bartek

Data: 2009-05-10 19:58:54
Autor: Parker
Kombi do 20tys - teraz ja
1. Toyota Carina E / Avensis . Silnik 2.0l 3S-FE
2. Opel Vectra 1999 > po lifcie silnik 1.8 L benzyna
3. Ford Mondeo 2000 > 1.8 benzyna

Oczywiście że jest Golf, Passat i Audi A4 ale są duzo droższe tzn kupisz 2-3 lata starszy i ciężko znaleźć cos sensowego na rynku .

Data: 2009-05-11 11:48:34
Autor: Animus
Kombi do 20tys - teraz ja
Parker <adamparker@gazeta.pl> napisał(a):
[...]

Dzięki za propozycje. Może ulegam tendencyjnym i nieprawdziwym opiniom, ale
czy Mondeo z tych roczników nie lubią się przypadkiem z rudą za bardzo? :) pozdrawiam, Animus

Data: 2009-05-11 19:46:04
Autor: Parker
Kombi do 20tys - teraz ja
Dnia 2009-05-11 13:48, Użytkownik Animus napisał:
[...]

Musisz patrzeć na dolne ranty drzwi - tam atakuje ruda Mondeo.
Zwłaszcza tylne drzwi. I tylna klapa pod ramką rejestracyjną .
Ale nie każdy tak ma i wiele było poprawionych na gwarnacji .

Data: 2009-05-12 21:13:50
Autor: Animus
Kombi do 20tys - teraz ja
> [...]
Zwłaszcza tylne drzwi. I tylna klapa pod ramką rejestracyjną .
Ale nie każdy tak ma i wiele było poprawionych na gwarnacji .

dzięki wielkie. Właśnie takie rady są najcenniejsze. pozdrawiam, Animus

Data: 2009-05-10 21:13:47
Autor: michawar
Kombi do 20tys - teraz ja
Cześć.
Kupiłem 2 tygodnie temu Passata 2002 kombi rocznik 2.0 benzyna samochód kupiony
w kraju bezwypadkowy przebieg 196 tyś km. Zapłaciłem za niego 21 tyś zł. Jestem
tym samochodem zachwycony ale pewnie dla tego że wcześniej jeździłem Golfem III
i różnica jest niesamowita. Szukaj Passata.
Pozdrawiam.

Data: 2009-05-12 21:17:06
Autor: Animus
Kombi do 20tys - teraz ja
michawar <michawar@poczta.onet.pl> napisał(a):
tym samochodem zachwycony ale pewnie dla tego że wcześniej jeździłem Golfem III
i różnica jest niesamowita. Szukaj Passata.

2 tyg to grace period:) Mam nadzieję że utrzymasz tę opinię. Dzięki za głos,
na passata głosów sporo się zbiera z różnych źródeł.

pozdrawiam, Animus

Data: 2009-05-12 23:23:19
Autor: Marcin \"Kenickie\" Mydlak
Kombi do 20tys - teraz ja
Animus pisze:
[...]

To ja włożę kij w mrowisko: te Passaty w tej cenie, to już z poprawioną wielowahaczówką? :>

Data: 2009-05-13 11:32:43
Autor: michawar
Kombi do 20tys - teraz ja

To ja włożę kij w mrowisko: te Passaty w tej cenie, to już z poprawioną wielowahaczówką? :>
Tak. Od połowy 2000 roku poprawili zawieszenie. Ten mój jest już Passat B6FL model po liftingu.

Data: 2009-05-13 12:28:25
Autor: Marcin Stankiewicz
Kombi do 20tys - teraz ja
Dnia Wed, 13 May 2009 11:32:43 +0200, michawar na pl.misc.samochody
napisał(a):

To ja włożę kij w mrowisko: te Passaty w tej cenie, to już z poprawioną wielowahaczówką? :>

Tak. Od połowy 2000 roku poprawili zawieszenie.

Eee tam poprawili ... zmienili nieco stop i minimalnie kształt i chyba
wytwórcę, ale to co się zużywa, czyli łączenia dalej są takie same i tak
samo nieodporne na nasze drogi.

Ten mój jest już Passat B6FL model po liftingu.

model 3BG - popularne B5FL a nie B6 ;-)

"Żenić się jedynie ze względu na piękno, to tyle, co kupować ziemię ze
względu na róże. To ostatnie byłoby jeszcze rozsądniejsze, ponieważ róże
zakwitają co roku. Kotzebue August"

Data: 2009-05-13 15:03:34
Autor: michawar
Kombi do 20tys - teraz ja
Masz rację 2002 rocznik to model B5FL. Z tego co się orientowałem to jednak trwałość zawieszenia zdecydowanie się poprawiła po lifcie w 2000 roku.

Data: 2009-05-11 14:54:27
Autor: Paweł
Kombi do 20tys - teraz ja
Użytkownik "Animus" <animus_gc@WYTNIJ.gazeta.pl> napisał w wiadomości news:gu4sqt$gmc$1inews.gazeta.pl...
[...]

Moze jakaś ładna 850 albo v70? --
Paweł

Data: 2009-05-12 21:20:49
Autor: Animus
Kombi do 20tys - teraz ja
Paweł <billg@microsoft.com> napisał(a):
Moze jakaś ładna 850 albo v70?

Czy mógłbyś to umotywować? Niestety słyszałem wiele złych opinii o v70, jeśli
wyprowadzisz mnie z ewentualnego błędu - będę bardzo wdzięczny. pozdrawiam, Animus

Data: 2009-05-13 15:16:14
Autor: Paweł
Kombi do 20tys - teraz ja
Użytkownik "Animus" <animus_gc@NOSPAM.gazeta.pl> napisał w wiadomości news:gucp7h$rs6$1inews.gazeta.pl...

Moze jakaś ładna 850 albo v70?
Czy mógłbyś to umotywować? Niestety słyszałem wiele złych opinii o v70,
jeśli wyprowadzisz mnie z ewentualnego błędu - będę bardzo wdzięczny.
pozdrawiam, Animus

Szczerze mówiąc to nie słyszałem złych opinii o estate Volvo. Może poza pierwszymi edycjami XC70 i V40
Jak poczytasz forum Volvo to prawdopodobnie usłyszysz, że 850 jest lepsza niż początki V70
Dysponując budżetem jaki masz, z pewnością można próbować kupić bardzo ładną T5. Zostanie Ci jeszcze trochę kasy by od razu zrobić w niej wszystko, co trzeba by przez dłuższy czas się niczym nie martwić. Moim zdaniem to bardzo sympatyczne i pakowne auto (choć ja miałem przyjemność nim jeździć kilka lat temu). I o stylistyce, która do dziś się nie zestarzała. Na tyle popularne, że nie ma kłopotu z częściami. A i dobrze znosi gaz. --
Paweł

Kombi do 20tys - teraz ja