Kombi do 20tys - teraz ja

Data: 2009-05-09 23:37:06
Autor: Łukasz
Kombi do 20tys - teraz ja
Animus pisze:

wygląd, rocznik, przebieg nieważny - chodzi o dobry stan a licznik i tak
będzie oszukany. Koledzy pomóżcie co kupić w tej cenie, oraz - czego nie kupić i czego się
wystrzegać. Dziękuję.

Komus robie reklame, ale mile dla oka zdjecia:
http://moto.allegro.pl/item623357876_golf_kombi_iv_1_9_tdi_100_bezwypadkowy_klima.html

Patrz tez na Passaty, i ja bym nie patrzyl chyba na nic innego :)

Data: 2009-05-09 23:40:04
Autor: Łukasz
Kombi do 20tys - teraz ja
Łukasz pisze:

Patrz tez na Passaty, i ja bym nie patrzyl chyba na nic innego :)

Noo, np:
http://moto.allegro.pl/item625952609_vw_passat_1_9tdi_110km_klima_ksiazka_serwisowa.html

CHODZI TYLKO O ZDJECIA, TRESCI OGLOSZEN NAWE NIE CZYTALEM !!!

Kombi do 20tys - teraz ja