Kombi do 20tys - teraz ja

Data: 2009-05-09 23:39:16
Autor: szwagier
Kombi do 20tys - teraz ja
  > wygląd, rocznik, przebieg nieważny - chodzi o dobry stan a licznik i tak
będzie oszukany. Koledzy pomóżcie co kupić w tej cenie, oraz - czego nie kupić i czego się
wystrzegać. Dziękuję. pozdrawiam, Animus

Opel Omega

szwagier

Data: 2009-05-09 23:41:08
Autor: Łukasz
Kombi do 20tys - teraz ja
szwagier pisze:

Opel Omega

2.5 silniki od bmw TDS, moze i tak. Ale blacharka beznadziejna !

Data: 2009-05-09 23:46:07
Autor: hamberg
Kombi do 20tys - teraz ja
> Opel Omega

2.5 silniki od bmw TDS, moze i tak. Ale blacharka beznadziejna !

silnik i blacharka badziewna. I zaden z niego silnik od bmw.

Data: 2009-05-10 09:32:30
Autor: Mikołaj Jopczyński, Tychy Online
Kombi do 20tys - teraz ja
hamberg pisze:
Opel Omega
2.5 silniki od bmw TDS, moze i tak. Ale blacharka beznadziejna !

silnik i blacharka badziewna. I zaden z niego silnik od bmw.

Zechciej rozwinac, bo posiadam i omege i taki silnik, i na jedno i 2 nie nazekam...

M.

Data: 2009-05-10 10:30:15
Autor: hamberg
Kombi do 20tys - teraz ja
On 10 Maj, 09:32, "Mikołaj Jopczyński, Tychy Online"
<mikolaj.jopczyn...@gmail.com> wrote:
hamberg pisze:

> silnik i blacharka badziewna. I zaden z niego silnik od bmw.

Zechciej rozwinac, bo posiadam i omege i taki silnik, i na jedno i 2 nie
nazekam...

a jak dlugo nim jezdzisz?

Bo wiesz - przeszukaj internet po slowach "ropozerne kurwiszcze"

Blachy w omegach sa nedzne i trudniej to obalic niz udowodnic. Silnik
nie zaden BMW tylko Steyr w ktorym notorycznie padaja pompy wtryskowe
i glowice z przegrzania.
Sam chcialem kupic i dziwilem sie czemu takie tanie...

Data: 2009-05-11 14:21:39
Autor: CeSaR
Kombi do 20tys - teraz ja
silnik i blacharka badziewna. I zaden z niego silnik od bmw.

Co do silnika sie nie wypowiem bo mam zwykle 2.0 16V.
Co do blach - samochód jest z 96/97 czyli jakby nie patrzec ma 12lat. U mnie drugi rok.
Nie widze jakichkolwiek powodów do narzekan na blache czy lakier. Stoi na dworze, jezdzi co dzien, dosc duzo.

Data: 2009-05-10 07:21:33
Autor: marcink
Kombi do 20tys - teraz ja
szwagier pisze:
> [...]
będzie oszukany. Koledzy pomóżcie co kupić w tej cenie, oraz - czego nie kupić i czego się

Jestem za sam mam OMEGE duże a w zasadzie wielkie auto. A do dodatkowo z racji swojej wielkości b. tanie. no może benzyna trochę dużo pali ale coś za coś. Więc jeśli duże kombi to bierz omege i jeszcze zostanie  na paliwo spora sumka.
PS.  Jakby co mam jedną na opitolenie ;)

Data: 2009-05-12 21:00:23
Autor: Animus
Kombi do 20tys - teraz ja
marcink <marcink121@gazeta.pl> napisał(a):
racji swojej wielkości b. tanie. no może benzyna trochę dużo pali ale coś za coś. Więc jeśli duże kombi to bierz omege i jeszcze zostanie  na paliwo spora sumka.
PS.  Jakby co mam jedną na opitolenie ;)

omega chyba jednak nie przejdzie... głównie z powodu spalania. pozdrawiam, Animus

Data: 2009-05-13 08:55:22
Autor: ąćęłńóśźż
Kombi do 20tys - teraz ja
M.in. w mieście - wczoraj (korki) 13,5 l, brr...
Na trasie da się zejść do 7,0 l
JaC

-- -- -

głównie z powodu spalania.