Kombi do 20tys - teraz ja

Data: 2009-05-10 01:21:10
Autor: Marcin \"Kenickie\" Mydlak
Kombi do 20tys - teraz ja
Animus pisze:
Czesc, Często pojawiają się takie wątki - tym razem padło na mnie. Proszę Was o
fachową pomoc w wyborze auta, oto założenia:
- nieawaryjny - są takie auta, które może i są stare ale nie do zabicia, jak
np audi 80, takiego szukam ale nowszego. - duże kombi, sedany odpadają
- cena do 20 tys (niestety jest to najwazniejsze kryterium)
- lepiej benzyna niz diesel, ale tu jest elastyczność
- jakby sie dobrze gazował (kolektor) to atut
- dostepne czesci - auto bedzie użytkowane na "prowincji", gdzie nie ma
tysiąca warsztatów
- nierdzewiejący wygląd, rocznik, przebieg nieważny - chodzi o dobry stan a licznik i tak
będzie oszukany. Koledzy pomóżcie co kupić w tej cenie, oraz - czego nie kupić i czego się
wystrzegać. Dziękuję.

Laguna I z końca produkcji. W cenie się zmieścisz, jeszcze na porządną sekwencję zostanie. Wbrew opiniom o autach francuskich, L1 jest dość wysoko w rankingach bezawaryjności.
Auta z końca produkcji są po prostu dopracowane.
L1 jest duża, wygodna, nie rzuca się w oczy i nie kusi złodziei.

--
Marcin "Kenickie" Mydlak
[WRC] Czarna Laguna kombi - oklejona.

Data: 2009-05-10 09:33:32
Autor: Mikołaj Jopczyński, Tychy Online
Kombi do 20tys - teraz ja
Marcin "Kenickie" Mydlak pisze:

[...]

BO LII to juz porazka ;) Mialem okazje zamienic moja omege kombi na LII i jak zobaczylem bagaznik to prawie umarlem ze smiechu (kombi!).

m.

Data: 2009-05-10 09:56:14
Autor: Grejon
Kombi do 20tys - teraz ja
Mikołaj Jopczyński, Tychy Online pisze:

BO LII to juz porazka ;) Mialem okazje zamienic moja omege kombi na LII i jak zobaczylem bagaznik to prawie umarlem ze smiechu (kombi!).

No każdy by umarł ze śmiechu porównując Omegę z Laguną...

m.

Mazda 6 2.0 zaolejona Kombi
PMS+PJS*+pM-W+P+:+X++L+B+M+Z++TW-CB++ASB+

Data: 2009-05-10 10:31:23
Autor: marcin.d
Kombi do 20tys - teraz ja
Laguna I z końca produkcji. W cenie się zmieścisz, jeszcze na porządną sekwencję zostanie. Wbrew opiniom o autach francuskich, L1 jest dość wysoko w rankingach bezawaryjności.

No ja tak kiedys uwierzylem, stwierdzilem ze nie bede wierzyl w gadki o renault. Wytrzymalem z tym samochodem 1,5 roku, skakalem do gory jak jakis frajer zdecydowal sie kupic. Najgorszy samochod jaki mialem. Mimo checi nie dalo sie do niego przekonac, zwiedzalem warsztaty a ceny czesci do renaulta drogie. Do dupy z laguna, firmie renault dziekuje. stara corolla z 91 roku, favoritka, nie wspominajac juz o golfie byly 1000 razy lepsze, mniej awaryjne. Jedyny atut za laguna to ze spore i wygodne auto, i na tym koniec

Kombi do 20tys - teraz ja