Kombi do 20tys - teraz ja

Data: 2009-05-10 12:06:24
Autor: red
Kombi do 20tys - teraz ja
On 2009-05-09 23:33:17 +0200, "Animus" <animus_gc@WYTNIJ.gazeta.pl> said:

wygląd, rocznik, przebieg nieważny - chodzi o dobry stan a licznik i tak
będzie oszukany.

Mitsubishi Galant VI generacji, np taki:
http://moto.allegro.pl/item624041621_sliczny_mitsubishi_galant_2_0_2000r.html

Galanty to auta trwałe, w zasadzie to niepsujące się i na 100% będą mniej wytargane niż polecane tutaj Passaty czy (śmiech) Golfy.

Data: 2009-05-10 04:20:53
Autor: maniek
Kombi do 20tys - teraz ja
On 10 Maj, 12:06, red <r...@redplanet.com> wrote:
On 2009-05-09 23:33:17 +0200, "Animus" <animus...@WYTNIJ.gazeta.pl> said:

> [...]

Galanty to auta trwałe, w zasadzie to niepsujące się i na 100% będą
mniej wytargane niż polecane tutaj Passaty czy (śmiech) Golfy.

Kupuj audi A4 1.9 tdi z silnikiem np.AHU-niskie spalanie,blacha
ocynk,przyzwoity komfort

Data: 2009-05-10 15:05:04
Autor: Marcin \"Kenickie\" Mydlak
Kombi do 20tys - teraz ja
On 2009-05-09 23:33:17 +0200, "Animus" <animus...@WYTNIJ.gazeta.pl> said:

[...]

I przy odrobinie pecha, szybka utrata, bynajmniej nie zamierzona. Nikomu nie życzę oczywiście, ale nad rozsądnym AC nie radzę się wogóle wahać.

--
Marcin "Kenickie" Mydlak
[WRC] Czarna Laguna kombi - oklejona.

Data: 2009-05-11 11:44:11
Autor: Animus
Kombi do 20tys - teraz ja
Marcin \Kenickie\ Mydlak <kenickie@pudelkopoangielsku43.pl> napisał(a):
> [...]

I przy odrobinie pecha, szybka utrata, bynajmniej nie zamierzona. Nikomu nie życzę oczywiście, ale nad rozsądnym AC nie radzę się wogóle wahać.

no niestety, to bardzo chodliwy model, AC obowiązkowo :)

pozdrawiam, Animus

Data: 2009-05-10 22:48:55
Autor: Mumin
Kombi do 20tys - teraz ja
red pisze:

[...]

Też chciałem zaproponować, nie wiem tylko jak z serwisem gdzieś na prowincji. Ja ze swoim GDI muszę dość daleko jeździć. Ale Galant - piękne auto. Pewnie i tak skończy się na Passacie...

--
Pozdrawiam,
Mumin

Data: 2009-05-11 11:46:28
Autor: Animus
Kombi do 20tys - teraz ja
Mumin <mooominUSUN@TOpoczta.onet.pl> napisał(a):
Też chciałem zaproponować, nie wiem tylko jak z serwisem gdzieś na prowincji. Ja ze swoim GDI muszę dość daleko jeździć. Ale Galant - piękne auto. Pewnie i tak skończy się na Passacie...

Szczerze mówiąc nie miałem z galantami nigdy styczności - ale akurat w tym
przypadku wygląd jest dalszym kryterium:)

pozdrawiam, Animus

Data: 2009-05-12 15:40:55
Autor: Bartek
Kombi do 20tys - teraz ja
Użytkownik "red" <red@redplanet.com> napisał w wiadomości news:gu68v0$b5r$1inews.gazeta.pl...
On 2009-05-09 23:33:17 +0200, "Animus" <animus_gc@WYTNIJ.gazeta.pl> said:

[...]

jak sie sprawdza ten silnik i jak sie sprawdza 2.5? jestem zainteresowany tym autem i je obserwuje:)
jakie sa opinie "o utrzymaniu" tego auta?

--
Pozdrawiam, Bartek

Kombi do 20tys - teraz ja