Kombi do 20tys - teraz ja

Data: 2009-05-10 19:58:54
Autor: Parker
Kombi do 20tys - teraz ja
1. Toyota Carina E / Avensis . Silnik 2.0l 3S-FE
2. Opel Vectra 1999 > po lifcie silnik 1.8 L benzyna
3. Ford Mondeo 2000 > 1.8 benzyna

Oczywiście że jest Golf, Passat i Audi A4 ale są duzo droższe tzn kupisz 2-3 lata starszy i ciężko znaleźć cos sensowego na rynku .

- nieawaryjny - są takie auta, które może i są stare ale nie do zabicia, jak
np audi 80, takiego szukam ale nowszego. - duże kombi, sedany odpadają
- cena do 20 tys (niestety jest to najwazniejsze kryterium)
- lepiej benzyna niz diesel, ale tu jest elastyczność
- jakby sie dobrze gazował (kolektor) to atut
- dostepne czesci - auto bedzie użytkowane na "prowincji", gdzie nie ma
tysiąca warsztatów
- nierdzewiejący wygląd, rocznik, przebieg nieważny - chodzi o dobry stan a licznik i tak
będzie oszukany. Koledzy pomóżcie co kupić w tej cenie, oraz - czego nie kupić i czego się
wystrzegać. Dziękuję.

Data: 2009-05-11 11:48:34
Autor: Animus
Kombi do 20tys - teraz ja
Parker <adamparker@gazeta.pl> napisał(a):
[...]

Dzięki za propozycje. Może ulegam tendencyjnym i nieprawdziwym opiniom, ale
czy Mondeo z tych roczników nie lubią się przypadkiem z rudą za bardzo? :) pozdrawiam, Animus

Data: 2009-05-11 19:46:04
Autor: Parker
Kombi do 20tys - teraz ja
Dnia 2009-05-11 13:48, Użytkownik Animus napisał:
[...]

Musisz patrzeć na dolne ranty drzwi - tam atakuje ruda Mondeo.
Zwłaszcza tylne drzwi. I tylna klapa pod ramką rejestracyjną .
Ale nie każdy tak ma i wiele było poprawionych na gwarnacji .

Data: 2009-05-12 21:13:50
Autor: Animus
Kombi do 20tys - teraz ja
> [...]
Zwłaszcza tylne drzwi. I tylna klapa pod ramką rejestracyjną .
Ale nie każdy tak ma i wiele było poprawionych na gwarnacji .

dzięki wielkie. Właśnie takie rady są najcenniejsze. pozdrawiam, Animus

--

Kombi do 20tys - teraz ja