Kombi do 20tys - teraz ja

Data: 2009-05-11 14:54:27
Autor: Paweł
Kombi do 20tys - teraz ja
Użytkownik "Animus" <animus_gc@WYTNIJ.gazeta.pl> napisał w wiadomości news:gu4sqt$gmc$1inews.gazeta.pl...
Czesc,
Często pojawiają się takie wątki - tym razem padło na mnie. Proszę Was o
fachową pomoc w wyborze auta, oto założenia:
- nieawaryjny - są takie auta, które może i są stare ale nie do zabicia,
jak np audi 80, takiego szukam ale nowszego.
- duże kombi,

Moze jakaś ładna 850 albo v70? --
Paweł

Data: 2009-05-12 21:20:49
Autor: Animus
Kombi do 20tys - teraz ja
Paweł <billg@microsoft.com> napisał(a):
Moze jakaś ładna 850 albo v70?

Czy mógłbyś to umotywować? Niestety słyszałem wiele złych opinii o v70, jeśli
wyprowadzisz mnie z ewentualnego błędu - będę bardzo wdzięczny. pozdrawiam, Animus

Data: 2009-05-13 15:16:14
Autor: Paweł
Kombi do 20tys - teraz ja
Użytkownik "Animus" <animus_gc@NOSPAM.gazeta.pl> napisał w wiadomości news:gucp7h$rs6$1inews.gazeta.pl...

Moze jakaś ładna 850 albo v70?
Czy mógłbyś to umotywować? Niestety słyszałem wiele złych opinii o v70,
jeśli wyprowadzisz mnie z ewentualnego błędu - będę bardzo wdzięczny.
pozdrawiam, Animus

Szczerze mówiąc to nie słyszałem złych opinii o estate Volvo. Może poza pierwszymi edycjami XC70 i V40
Jak poczytasz forum Volvo to prawdopodobnie usłyszysz, że 850 jest lepsza niż początki V70
Dysponując budżetem jaki masz, z pewnością można próbować kupić bardzo ładną T5. Zostanie Ci jeszcze trochę kasy by od razu zrobić w niej wszystko, co trzeba by przez dłuższy czas się niczym nie martwić. Moim zdaniem to bardzo sympatyczne i pakowne auto (choć ja miałem przyjemność nim jeździć kilka lat temu). I o stylistyce, która do dziś się nie zestarzała. Na tyle popularne, że nie ma kłopotu z częściami. A i dobrze znosi gaz. --
Paweł

Kombi do 20tys - teraz ja