Kombi do 30 000 PLN

Data: 2009-04-06 07:14:28
Autor: Adas Miauczynski
Kombi do 30 000 PLN
Nadszedł czas, żeby pomyślec o zmianie auta więc pozwolę sobie zadać
słynne pytanie: "co polecacie?" :-)

Moje wymagania są następujące:

- kombi
- moc co najmniej 100KM
- rok produkcji minimum 2005
- cena maksymalnie 30 000 PLN i ani grosza więcej
- najlepiej produkcji japońskej

Ktoś ma jakieś sugestie?

--
AM

Data: 2009-04-06 14:53:57
Autor: ArmenVanBuran
Kombi do 30 000 PLN
Adas Miauczynski <adas.miauczynski@gmail.com> napisał(a):
Moje wymagania s=B1 nast=EApuj=B1ce:

- kombi
- moc co najmniej 100KM
- rok produkcji minimum 2005
- cena maksymalnie 30 000 PLN i ani grosza wi=EAcej
- najlepiej produkcji japo=F1skej

O japońcu chyba można zapomnieć...
Zostają same na "F" - sprawdziłem na alledrogo

Data: 2009-04-06 15:32:26
Autor: rt
Kombi do 30 000 PLN
ten warunek:
- rok produkcji minimum 2005

jest bzdura - to chyba zdajesz sobie sprawe

ja polecam, po jezdze na codzien,  mazde premacy w dieslu lub benzynie 2.0 forum.mazdaspeed.pl

produkowal sie nie bede na temat tego samochodu - na forum znajdziesz wszystko

ja bym szukal ladnego egzemplarza a nei niskiej ceny

Data: 2009-04-06 16:56:54
Autor: Buniek
Kombi do 30 000 PLN
[...]

Tak do do Ery trzeba sie udac, trohe musisz dolozyc cos czuje, chyba ze bez przodu.
we wrzesniu kupowalem 2003 corolle 1.6 vvti Terra i musialem dac 21500
kolega kupowal ten sam rocznik diesla 90 KM (stan nieporownywalnie lepszy niz moja) i 26 tys z hakiem musial dac)
Wiec chyba bedzi Ci ciezko cos znalezc przy takich kryteriach.

Buniek

Data: 2009-04-06 17:48:38
Autor: Konrad L
Kombi do 30 000 PLN
Ktoś ma jakieś sugestie?

To trzeba poczekac ze 2-3 lata i pewnie bedzie to wykonalne :)

Pozdr.

Data: 2009-04-06 09:11:57
Autor: Adas Miauczynski
Kombi do 30 000 PLN
On 6 Kwi, 17:48, "Konrad L" <p...@o2.pl> wrote:
> Ktoś ma jakieś sugestie?

To trzeba poczekac ze 2-3 lata i pewnie bedzie to wykonalne :)

Nie wiem skąd u Was taie czarnowidztwo. Po wpisaniu do wyszukiwarki na
Otomoto moich wymagań wyskoczyło mi całkiem sporo wyników. Na przykład
taki focus: http://otomoto.pl/ford-focus-1-8-tdci-turn-trend-klima-C7198459..html

I z tego co widzę najwięcej właśnie focusów otrzymałem w wynikach. Coś
jest nie tak z tymi autami?

--
AM

Data: 2009-04-06 18:18:44
Autor: Konrad L
Kombi do 30 000 PLN
Na przykład
taki focus: http://otomoto.pl/ford-focus-1-8-tdci-turn-trend-klima-C7198459.html

"Pełna Faktura VAT (Vat do odliczenia)

cena netto-28600 ; brutto-34900"

....no i nierealny przebieg, zderzak chyba w inym kolorze, a poza tym nie jest japonski, a wrecz przeciwnie jest na F oooo... (zeby nie bylo ze jestem rasista, to sam mam 406 :)

Pozdr.

Data: 2009-04-06 18:58:18
Autor: Paweł W.
Kombi do 30 000 PLN

[...]

Ktoś już wcześniej tu napisał, że samochód na "f" kupisz za tyle, a ford focus to nawet 2xf ;-)

p.

Data: 2009-04-06 18:39:39
Autor: Andrzej 'The Undefined' Dopierała
Kombi do 30 000 PLN
Dnia 06.04.2009 Adas Miauczynski <adas.miauczynski@gmail.com> napisał/a:
[...]

ja przy podobnych założeniach (rocznik ino rok/dwa wyżej startowałem i
cena ciut wyższa), oraz bez założenia że japończyk (bo kto teraz niby z
japoni coś sprowadza...) - wybrałem focusika ;>

--
Andrzej 'The Undefined' Dopierała
Linux && Unix && Network administrator

Data: 2009-04-06 12:17:41
Autor: Adas Miauczynski
Kombi do 30 000 PLN
On 6 Kwi, 20:39, Andrzej 'The Undefined' Dopierała <undef...@pld-
linux.org> wrote:

ja przy podobnych założeniach (rocznik ino rok/dwa wyżej startowałem i
cena ciut wyższa), oraz bez założenia że japończyk (bo kto teraz niby z
japoni coś sprowadza...) - wybrałem focusika ;>

A jak się sprawuje?

--
AM

Data: 2009-04-06 20:36:53
Autor: Andrzej 'The Undefined' Dopierała
Kombi do 30 000 PLN
[...]

miodzio. aczkolwiek - sprowadzony bezpośrednio z niemiec po w miarę
pewnym użytkowniku i z pewnym serwisem.  No i - całkiem niedawno toto
było.. ;>

Data: 2009-04-06 19:50:54
Autor: jgor5
Kombi do 30 000 PLN
[...]

Kto=B6 ma jakie=B6 sugestie?

Poza ostatnim warunkiem - Fiat Stilo JTD ...

Data: 2009-04-07 20:03:54
Autor: Pan Piskorz
Kombi do 30 000 PLN
Ktoś ma jakieś sugestie?

nie japońskie (ale dalekowschodnie) i nie kombi,
ale polecam swojego tucsona 2.0 beznz. 4wd za 3,5 roku (będzie miał 4 lata),
mam nadzieję wziąć za niego 1/2 pierwotnej ceny

P.

Data: 2009-04-07 20:59:28
Autor: Przemek V
Kombi do 30 000 PLN
Ja w listopadzie kupiłem Megane kombi 1.5 cdi (chyba 105 KM) o rok starsze ale o 8 tys. tańsze. Salonowe od dealera z przeglądami, fakturami, itp, itd. przebiegiem 105 tys km. po wymianie turbiny ale przed wymianą wtrysków i dwumasy, nie bite, ładnie utrzymane. Póki co od 5 miesięcy jeździ i nic się z nią nie dzieje.

Data: 2009-04-08 07:13:51
Autor: omega_fan
Kombi do 30 000 PLN
- rok produkcji minimum 2005

To jakaś schiza z tym rocznikiem czy co?

Myślałem że nie kupuje się rocznika tylko samochód...
jak znajdziesz super auto z 2003, nie bite, zadbane, dobra cena,
spełniające wszystkie inne kryteria - to nie kupisz?

Kombi do 30 000 PLN