Kombi do 30 000 PLN

Data: 2009-04-06 17:48:38
Autor: Konrad L
Kombi do 30 000 PLN
Ktoś ma jakieś sugestie?

To trzeba poczekac ze 2-3 lata i pewnie bedzie to wykonalne :)

Pozdr.

Data: 2009-04-06 09:11:57
Autor: Adas Miauczynski
Kombi do 30 000 PLN
On 6 Kwi, 17:48, "Konrad L" <p...@o2.pl> wrote:
> Ktoś ma jakieś sugestie?

To trzeba poczekac ze 2-3 lata i pewnie bedzie to wykonalne :)

Nie wiem skąd u Was taie czarnowidztwo. Po wpisaniu do wyszukiwarki na
Otomoto moich wymagań wyskoczyło mi całkiem sporo wyników. Na przykład
taki focus: http://otomoto.pl/ford-focus-1-8-tdci-turn-trend-klima-C7198459..html

I z tego co widzę najwięcej właśnie focusów otrzymałem w wynikach. Coś
jest nie tak z tymi autami?

--
AM

Data: 2009-04-06 18:18:44
Autor: Konrad L
Kombi do 30 000 PLN
Na przykład
taki focus: http://otomoto.pl/ford-focus-1-8-tdci-turn-trend-klima-C7198459.html

"Pełna Faktura VAT (Vat do odliczenia)

cena netto-28600 ; brutto-34900"

....no i nierealny przebieg, zderzak chyba w inym kolorze, a poza tym nie jest japonski, a wrecz przeciwnie jest na F oooo... (zeby nie bylo ze jestem rasista, to sam mam 406 :)

Pozdr.

Data: 2009-04-06 18:58:18
Autor: Paweł W.
Kombi do 30 000 PLN

[...]

Ktoś już wcześniej tu napisał, że samochód na "f" kupisz za tyle, a ford focus to nawet 2xf ;-)

p.

Kombi do 30 000 PLN