Kombi do 30 000 PLN

Data: 2009-04-06 18:39:39
Autor: Andrzej 'The Undefined' Dopierała
Kombi do 30 000 PLN
Dnia 06.04.2009 Adas Miauczynski <adas.miauczynski@gmail.com> napisał/a:
Nadszedł czas, żeby pomyślec o zmianie auta więc pozwolę sobie zadać
słynne pytanie: "co polecacie?" :-)

Moje wymagania są następujące:

- kombi
- moc co najmniej 100KM
- rok produkcji minimum 2005
- cena maksymalnie 30 000 PLN i ani grosza więcej
- najlepiej produkcji japońskej
ja przy podobnych założeniach (rocznik ino rok/dwa wyżej startowałem i
cena ciut wyższa), oraz bez założenia że japończyk (bo kto teraz niby z
japoni coś sprowadza...) - wybrałem focusika ;>

--
Andrzej 'The Undefined' Dopierała
Linux && Unix && Network administrator

Data: 2009-04-06 12:17:41
Autor: Adas Miauczynski
Kombi do 30 000 PLN
On 6 Kwi, 20:39, Andrzej 'The Undefined' Dopierała <undef...@pld-
linux.org> wrote:

ja przy podobnych założeniach (rocznik ino rok/dwa wyżej startowałem i
cena ciut wyższa), oraz bez założenia że japończyk (bo kto teraz niby z
japoni coś sprowadza...) - wybrałem focusika ;>

A jak się sprawuje?

--
AM

Data: 2009-04-06 20:36:53
Autor: Andrzej 'The Undefined' Dopierała
Kombi do 30 000 PLN
[...]

miodzio. aczkolwiek - sprowadzony bezpośrednio z niemiec po w miarę
pewnym użytkowniku i z pewnym serwisem.  No i - całkiem niedawno toto
było.. ;>