Kombi ze sporym bagaznikiem

Data: 2019-03-07 07:11:24
Autor: irko
Kombi ze sporym bagaznikiem
Szukam kombi z dosc sporym bagaznikiem. Obecnie posiadam a4 b7 kombi i niestety rowerek dzieciecy wchodzi z trudem, wiec potrzebuje troche wiekszego. Co polecacie ?
Myslalem o a6 c6 kombi ale te silniki tfsi fsi to porazka, dlatego rozgladam sie za czyms innym
Oczywiscie benzyna i pozniej moze lpg
kwota do ok 40 tys

Data: 2019-03-07 08:20:21
Autor: Chris
W dniu 2019-03-07 o 07:11, irko pisze:
Oczywiscie benzyna i pozniej moze lpg
kwota do ok 40 tys

Mondeo MK4, benzyna 2.0, choć ja wolę Diesla bo zdecydowanie mniej pali a gaz to do zapalniczek :)

--
Tylko dwie rzeczy są nieskończone: wszechświat oraz ludzka głupota, choć nie jestem pewien co do tej pierwszej - Albert Einstein

Data: 2019-03-09 07:49:37
Autor: Mateusz Bogusz
Kombi ze sporym bagaznikiem
Mondeo MK4, benzyna 2.0, choć ja wolę Diesla bo zdecydowanie mniej pali a gaz to do zapalniczek :)

Diesle na tory, to zostańmy jednak przy benzynie :)

--
Pozdrawiam,
Mateusz Bogusz

Data: 2019-03-11 14:12:50
Autor: Chris
W dniu 2019-03-09 o 07:49, Mateusz Bogusz pisze:
Mondeo MK4, benzyna 2.0, choć ja wolę Diesla bo zdecydowanie mniej
pali a gaz to do zapalniczek :)

Diesle na tory, to zostańmy jednak przy benzynie :)

A gaz to do zapalniczek :)

Data: 2019-03-07 09:01:50
Autor: viktorius
[...]
Zafira, C-max?
Do Zafiry wchodzi na stojąco rowerek z kółkami bocznymi i zamontowaną rączką do podtrzymywania jak dziecko uczy się już na dwóch.
Wchodzi zmywarka w opakowaniu, na stojąco.
Obecne kombi to porażka, a nie pakowność. Szczególnie te, które mają załamaną w dół linię dachu, "bo ładniej, sportowo wygląda". Ale upośledza otwór z tyłu. Dołóż tego np w Fabii kombi czy Roomsterze próg załadowczy zamiast płaskiej podłogi i masz kichę jakich mało.

--
viktorius

Data: 2019-03-07 09:46:28
Autor: adam
Kombi ze sporym bagaznikiem
coś takiego
https://www.olx.pl/oferta/chevrolet-tachoe-5-7-v8-lpg-1998r-4x4-off-road-zamiana-CID5-IDyfawF.html#ce8c9dd50c

A jak za mały to
https://www.otomoto.pl/oferta/chevrolet-suburban-suburban-v8-bezwypadkowy-ciezarowy-ID6BH23Y.html?

Koniecznie do 1999r i 5.7
Nie obawiaj się, będziesz miał na wieki, i rodzina będzie zadowolona.

Data: 2019-03-07 01:48:13
Autor: Przemyslaw P.
Kombi ze sporym bagaznikiem
A co popsuli później?

Data: 2019-03-09 16:51:03
Autor: Zenek Kapelinder
Kombi ze sporym bagaznikiem
Jedyny problem to przy tankowaniu. Jak by tankowal przy pracujacym silniku to nie da sie do pelna nalac. Ale to drobiazg.

Data: 2019-03-11 14:07:15
Autor: adam
Kombi ze sporym bagaznikiem
Jedyny problem to przy tankowaniu. Jak by tankowal przy pracujacym silniku to nie da sie do pelna nalac. Ale to drobiazg.

Przy normalnej jeździe bierze 20 l gazu/100, gaz tankuje teraz po 1,99, więc wychodzi 40 groszy za 1km.
Opel Combo, którym do tej pory jeździłem na tej samej trasie palił 6/100 ON, co daje trzydzieści kilka groszy za 1km.
Nie jest więc tak źle, a różnica w jeździe jest nieporównywalna. A najważniejsze, że żona nie wsadza mi już łokcia w bok i ogólnie przestała marudzić.
Oczywiście są dziś już takie auta, które spalą w granicach 3,5l/100, ale ja nie chcę takich.

Data: 2019-03-13 22:32:22
Autor: Maciek
Kombi ze sporym bagaznikiem
Dnia Mon, 11 Mar 2019 14:07:15 +0100, adam napisał(a):

(...)

Ile lat tym Suburbanem jedzisz?

--
//\/\aciek
docktor(a)poczta.onet.pl

Data: 2019-03-14 09:42:50
Autor: adam
Kombi ze sporym bagaznikiem
Ile lat tym Suburbanem jedzisz?

Tahoe, rok, Suburban dla mnie za duży.

Data: 2019-03-14 09:49:06
Autor: Maciek
Kombi ze sporym bagaznikiem
Dnia Thu, 14 Mar 2019 09:42:50 +0100, adam napisał(a):

Tahoe, rok

To za rok albo dwa Cię zapytam, jak z usterkami. Sam mam od 6 lat
amerykańca i lubię ten styl oraz komfort, ale nie nazwałbym aut produkcji
USA niezawodnymi ani tym bardziej wiecznymi.

--
//\/\aciek
docktor(a)poczta.onet.pl

Data: 2019-03-14 12:35:38
Autor: adam
W dniu 2019-03-14 o 09:49, Maciek pisze:
[...]

Na razie poprawiam i uzupełniam to co zaniedbał poprzedni właściciel. Nowej usterki przez ten czas nie miałem, przejechałem 20 tys.

Data: 2019-03-14 21:45:31
Autor: Maciek
Dnia Thu, 14 Mar 2019 12:35:38 +0100, adam napisał(a):

Na razie poprawiam i uzupełniam to co zaniedbał poprzedni właściciel.

Ja to robię od 6 lat :)

--
//\/\aciek
docktor(a)poczta.onet.pl

Data: 2019-03-14 14:02:01
Autor: Bolko
W dniu czwartek, 14 marca 2019 21:45:01 UTC+1 użytkownik Maciek napisał:
Dnia Thu, 14 Mar 2019 12:35:38 +0100, adam napisał(a):

> Na razie poprawiam i uzupełniam to co zaniedbał poprzedni właściciel.

Ja to robię od 6 lat :)
jak mieszkałem w USA miałem chevroleta który jak padało to miałem jezioro
w samochodzie.
Ale rok jeżdziłem i tylko tłumnik trzeba było wymienić.
A auto było super. NAwet jak mercem ostatnio wracałem to nie czułem się tak komfortowo jak w tej mojej krowie.
A palił litr na 100 km oleju :)

Data: 2019-03-07 09:48:00
Autor: T.
[...]
VW Caddy - nie żartuję! Wyposażenie może być lepsze niż w niejednym normalnym osobowym aucie. Może być 4x4 i z automatem. Można nawet zamówić wersję turystyczną :-)
https://www.vwuzytkowe.pl/pl/modele/caddy.html
Auto robione u nas pod Poznaniem.
T.

Data: 2019-03-09 07:48:58
Autor: Mateusz Bogusz
Kombi ze sporym bagaznikiem
VW Caddy - nie żartuję! Wyposażenie może być lepsze niż w niejednym normalnym osobowym aucie. Może być 4x4 i z automatem. Można nawet zamówić wersję turystyczną :-)

Popieram! Sam chciałem zaproponować Vito, ale Caddy faktycznie zgrabniejszy.

--
Pozdrawiam,
Mateusz Bogusz

Data: 2019-03-11 13:57:31
Autor: adam
Kombi ze sporym bagaznikiem
VW Caddy - nie żartuję!
Mam Opla Combo,mniej więcej porównywalny z Caddy.
Mieszczę dwa dorosłe rowery + młodzieżowy, bez składania siedzeń. Tylko przednie koła trzeba demontować.

Data: 2019-03-11 22:55:30
Autor: T.
W dniu 2019-03-11 o 13:57, adam pisze:
VW Caddy - nie żartuję!
Mam Opla Combo,mniej więcej porównywalny z Caddy.
Mieszczę dwa dorosłe rowery + młodzieżowy, bez składania siedzeń. Tylko przednie koła trzeba demontować.

W pierwszej chwili pomyślałem, że w samochodzie... :-)
T.

Data: 2019-03-07 12:57:11
Autor: laisar

https://www.youtube.com/watch?v=dEFLrleD1VE

Data: 2019-03-07 23:02:08
Autor: ToMasz
W dniu 07.03.2019 o 21:57, laisar pisze:
[...]

czy ma ktoś taką Dacię żeby potwierdzić że w osobówce da sie tak kompaktowo poskładać część tylnej kanapy żeby podłoga była płaska?

ToMasz

Data: 2019-03-08 02:11:28
Autor: przemek.jedrzejczak
Kombi ze sporym bagaznikiem
Jak ma małe zgrabne kombi to nie przesiądzie się na klocka typu zafira a wnętrze dacii (bez obrazy) wywoła obrzydzenie ;-) jedyna rozsądna propozycja to mondeo mk IV titanium w budżecie się znajdzie ale łatwiej w dieslu. Ew. Superb z fabryczną lpg ale może być za droga.

Data: 2019-03-08 14:55:30
Autor: abn140
Kombi ze sporym bagaznikiem
za droga.
omege niech se kupi, ostatni model, za dwie dychy.
taka kwota pomoze wybrac niemal idealny woz. byc moze jednak trzeba bedzie jechac do rzeszy...
a za drugie 20 niech se kupi jakiegos jungtimera czy cos fajnego po prostu.

Data: 2019-03-08 15:56:36
Autor: elmer radi radisson
On 2019-03-08 14:55, abn140 wrote:

omege niech se kupi, ostatni model, za dwie dychy.

omg, ktos ma 40 kafli na calkiem rzeskie auto, a Ty mu fundujesz
sentymentalna podroz w przeszlosc i pewnie zaraz siedzenie na forach
dla hobbystow modelu.

a za drugie 20 niech se kupi jakiegos jungtimera czy cos fajnego po prostu.

preciez omega to zaraz sama bedzie youngtimerem..

--

memento lorem ipsum

Data: 2019-03-08 12:50:46
Autor: laisar
W dniu czwartek, 7 marca 2019 23:02:10 UTC+1 użytkownik ToMasz napisał:
> czy ma ktoś taką Dacię żeby potwierdzić że w osobówce da sie tak kompaktowo poskładać część tylnej kanapy żeby podłoga była płaska?

No właśnie ja mam i absolutnie zaprzeczam - podłoga nie jest idealnie płaska, ale przy tym ogromie miejsca w niczym to nie przeszkadza:

https://www.netcarshow.com/Dacia-Logan_MCV-2007-1600-22.jpg

Dobrze ponad 2,5 m3 do dachu - rożne wymiary w temacie na daćkowym forum:

http://www.daciaklub.pl/forum/viewtopic.php?t=1332

Ani tylnej kanapy (czyli tej w trzecim rzędzie), ani środkowej kanapy (czyli rzędu drugiego) w ogóle nie składa się na płasko, tylko w systemie "portfelowym":

https://www.youtube.com/watch?v=l-ULOn_3ZlY

Dla maksymalnej oficjalnej pojemności trzeba wyjąć trzeci rząd (2 zatrzaski, 16 kg wagi), ale dla maksymalnie maksymalnej można jeszcze wymontować rząd drugi (2 śruby M16) - wtedy za przednimi fotelami jest 200 cm do tylnych drzwi, od 100 cm między nadkolami do 140 cm między boczkami drzwi i od 100 do 130 między podłogą a podsufitką.

Przy 5 pasażerach bagażnik ma 700 dm3 do rolety i niemal drugie tyle do dachu.

Otwór drzwi bagażnika ma 100 x 100 cm. Mniej więcej taka sama jest długość i szerokość podłogi bagażnika. Ten fragment faktycznie jest płaski. Wysokości nie pamiętam, ale chyba coś między 110 a 120 cm.

Data: 2019-03-09 12:52:03
Autor: Maciek
Dnia Fri, 8 Mar 2019 12:50:46 -0800 (PST), laisar napisał(a):

No właśnie ja mam i absolutnie zaprzeczam - podłoga nie jest idealnie płaska, ale przy tym ogromie miejsca w niczym to nie przeszkadza:

A jak ktoś chce mieć jednak płasko, więcej niż 200 cm na dugość plus
szerokość większą niż w wąziutkiej i niewygodnej Dacii, to tradycyjnie
polecam Chryslera Grand Voyagera lub któregoś z jego bliźniaków. Oczywiście
3.8 v6.

--
//\/\aciek
docktor(a)poczta.onet.pl

Data: 2019-03-13 11:27:04
Autor: T.
W dniu 2019-03-09 o 12:52, Maciek pisze:
[...]

Mój szef takiego miał. Palił coś w okolicach 13-15 l  na 100 km.
T.

Data: 2019-03-14 23:33:43
Autor: Maciek
Dnia Wed, 13 Mar 2019 11:27:04 +0100, T. napisał(a):

Mój szef takiego miał. Palił coś w okolicach 13-15 l  na 100 km.

Zgadza się, w trasie 14, w mieście ok. 20, nawet do 22.
Tylko że LPG.

--
//\/\aciek
docktor(a)poczta.onet.pl

Data: 2019-03-09 15:03:18
Autor: ToMasz
[...]

na załączonej fotce widzę że kanapa jest dzielona 2/1. zakładam że da się 2 złożyć - tak jak na fotce a 1 zostawić dla pasażera?
Jaka jest odległość pomiędzy tylną klapą a tak złożonym fotelem jak na fotce?
Z góry dziękuję
ToMasz

Data: 2019-03-09 08:47:21
Autor: laisar
W dniu sobota, 9 marca 2019 15:03:20 UTC+1 użytkownik ToMasz napisał:

na załączonej fotce widzę że kanapa jest dzielona 2/1.. zakładam że da się 2 złożyć - tak jak na fotce a 1 zostawić dla pasażera?

Tak.

Jaka jest odległość pomiędzy tylną klapą a tak złożonym fotelem jak na fotce?

Ok. 170 cm.

http://aws-cf.caradisiac.com/prod/mesimages/353680/dimensions_ar_2.jpg2..jpg

http://aws-cf.caradisiac.com/prod/mesimages/353680/dimensions_ar_3.jpg

(Ale tam nie ma klapy, tylko drzwi skrzydełkowe. Jeśli jednak ktoś woli klapę, to niemal identyczne wymiary ma dacia lodgy. W bonusie - od tego roku zamiast kanapy w trzecim rzędzie można mieć dwa osobne fotele).

Data: 2019-03-09 18:06:36
Autor: Maciek
Kombi ze sporym bagaznikiem
Dnia Sat, 9 Mar 2019 08:47:21 -0800 (PST), laisar napisał(a):

Tak.

[...]

Lodgy byłaby może atrakcyjnym samochodem, gdyby za podstawową cenę 37 tys.
(jeśli dobrze pamiętam) dostawało się coś nadającego się już do użytku, ale
za jako-tako wypossażoną wersję trzeba zapłacić około 50 tys., a za te
pieniądze dostaniesz wieksze, wygodniejsze i lepiej zaprojektowane auto z
półki o 2 poziomy wyższej.

--
//\/\aciek
docktor(a)poczta.onet.pl

Data: 2019-03-09 14:40:15
Autor: laisar
W dniu sobota, 9 marca 2019 18:06:15 UTC+1 użytkownik Maciek napisał:

Lodgy byłaby może atrakcyjnym samochodem, gdyby za podstawową cenę 37 tys.
(jeśli dobrze pamiętam) dostawało się coś nadającego się już do użytku

Kwestia gustu - dla jednych się nadaje, a inni nie potrafią używać niczego poniżej 5 m długości, powyżej 4 s do "setki" czy co tam kogo akurat nawilża.

za jako-tako wypossażoną wersję trzeba zapłacić około 50 tys.,
a za te pieniądze dostaniesz wieksze, wygodniejsze i lepiej
zaprojektowane auto z półki o 2 poziomy wyższej.

Jeżeli ktoś tego potrzebuje / ma taką chęć / chce mu się szukać / uda mu się znaleźć odpowiedni egzemplarz.

XXI-wieczne daćki od samego początku oferowały siermiężność nówki w cenie używanego wypasu. Ja się cieszę, że jest taka dodatkowa możliwości wyboru.

Data: 2019-03-10 12:45:57
Autor: Maciek
Dnia Sat, 9 Mar 2019 14:40:15 -0800 (PST), laisar napisał(a):

Kwestia gustu - dla jednych się nadaje, a inni nie potrafią używać niczego poniżej 5 m

Wiesz, akurat pakowność i ilość miejsca na nogi to nie są przedłużaacze
fiuta, tylko parametry czysto użytkowe.

--
//\/\aciek
docktor(a)poczta.onet.pl

Data: 2019-03-10 06:26:07
Autor: laisar
W dniu niedziela, 10 marca 2019 12:45:34 UTC+1 użytkownik Maciek napisał:

pakowność i ilość miejsca na nogi to nie są przedłużaacze
fiuta, tylko parametry czysto użytkowe.

Nie sugerowałem, że są przedłużaczami, tylko tak jak napisałem - że to kwestia gustu.

Data: 2019-03-09 23:35:17
Autor: Maciek
Kombi ze sporym bagaznikiem
Dnia Sat, 9 Mar 2019 22:02:49 +0100, ToMasz napisał(a):

czyli na przykład?

Odfiltruj w ogłoszeniach 5-letnie vany i zobacz.
Jeżeli porównywanie nowej Dacii z używanym np. Chryslerem wydaje Ci sie nie
w porządku, to wyjaśniam, że moim zdaniem nowe Renault są kopletnie
niegodne zaufania i mniej problemów sprawi kilkuletnia używka innej marki.

--
//\/\aciek
docktor(a)poczta.onet.pl

Data: 2019-03-13 11:26:20
Autor: T.
W dniu 2019-03-08 o 21:50, laisar pisze:
[...]

Do składania i wyjmowania foteli według mnie to najlepszy jest pomysł Varioflex Skody. Łatwo się składa i wyjmuje. Miał to np. Roomster.
T.

Data: 2019-03-09 11:54:15
Autor: Sebastian Biały
On 07/03/2019 23:02, ToMasz wrote:
czy ma ktoś taką Dacię żeby potwierdzić że w osobówce da sie tak kompaktowo poskładać część tylnej kanapy żeby podłoga była płaska?

W Orlando jest płaska.

Data: 2019-03-07 15:41:29
Autor: Pawel \"O'Pajak\"
Kombi ze sporym bagaznikiem
W dniu 2019-03-07 o 07:11, irko pisze:
niestety rowerek dzieciecy wchodzi z trudem, wiec potrzebuje troche wiekszego. Co polecacie ?

V70, V940/960 - o rowerek bym się nie martwił, problem może byc z przewiezieniem fabryki rowerków;-)

Pozdroofka,
Pawel Chorzempa

Data: 2019-03-07 17:51:40
Autor: ToMasz
W dniu 07.03.2019 o 07:11, irko pisze:
[...]
a jakbyś chciał mniejsze auto z dużą  przestrzenią ładunkową, to polecam dowolne z wyjmowanymi siedzieniami. ja mam xsarę picasso i jak wyjmę dwa siedzenia to duży rower wchodzi bez rozbierania. jak wyjmę koła, to wejdą trzy rowery i trzech dorosłych ludzi.
ToMasz

Data: 2019-03-07 21:08:12
Autor: Sebastian Biały
On 07/03/2019 07:11, irko wrote:
Oczywiscie benzyna i pozniej moze lpg
kwota do ok 40 tys

Pownieneś się bez problemu zmieścić z Orlando 1.8. Mam i chwilowo nie zamienie na nic innego z powodu tego że spełnia perfekcyjnie wszystko czego oczekuje.

Data: 2019-03-11 15:02:30
Autor: Zenek Kapelinder
Kombi ze sporym bagaznikiem
Pienkowskiej zapytaj.