Kombi ze sporym bagaznikiem

Data: 2019-03-07 08:20:21
Autor: Chris
Kombi ze sporym bagaznikiem
W dniu 2019-03-07 o 07:11, irko pisze:
Oczywiscie benzyna i pozniej moze lpg
kwota do ok 40 tys

Mondeo MK4, benzyna 2.0, choć ja wolę Diesla bo zdecydowanie mniej pali a gaz to do zapalniczek :)

--
Tylko dwie rzeczy są nieskończone: wszechświat oraz ludzka głupota, choć nie jestem pewien co do tej pierwszej - Albert Einstein

Data: 2019-03-09 07:49:37
Autor: Mateusz Bogusz
Kombi ze sporym bagaznikiem
Mondeo MK4, benzyna 2.0, choć ja wolę Diesla bo zdecydowanie mniej pali a gaz to do zapalniczek :)

Diesle na tory, to zostańmy jednak przy benzynie :)

--
Pozdrawiam,
Mateusz Bogusz

Data: 2019-03-11 14:12:50
Autor: Chris
W dniu 2019-03-09 o 07:49, Mateusz Bogusz pisze:
Mondeo MK4, benzyna 2.0, choć ja wolę Diesla bo zdecydowanie mniej
pali a gaz to do zapalniczek :)

Diesle na tory, to zostańmy jednak przy benzynie :)

A gaz to do zapalniczek :)