Kombi ze sporym bagaznikiem

Data: 2019-03-07 09:46:28
Autor: adam
Kombi ze sporym bagaznikiem
coś takiego
https://www.olx.pl/oferta/chevrolet-tachoe-5-7-v8-lpg-1998r-4x4-off-road-zamiana-CID5-IDyfawF.html#ce8c9dd50c

A jak za mały to
https://www.otomoto.pl/oferta/chevrolet-suburban-suburban-v8-bezwypadkowy-ciezarowy-ID6BH23Y.html?

Koniecznie do 1999r i 5.7
Nie obawiaj się, będziesz miał na wieki, i rodzina będzie zadowolona.

Data: 2019-03-07 01:48:13
Autor: Przemyslaw P.
Kombi ze sporym bagaznikiem
A co popsuli później?

Data: 2019-03-09 16:51:03
Autor: Zenek Kapelinder
Kombi ze sporym bagaznikiem
Jedyny problem to przy tankowaniu. Jak by tankowal przy pracujacym silniku to nie da sie do pelna nalac. Ale to drobiazg.

Data: 2019-03-11 14:07:15
Autor: adam
Kombi ze sporym bagaznikiem
Jedyny problem to przy tankowaniu. Jak by tankowal przy pracujacym silniku to nie da sie do pelna nalac. Ale to drobiazg.

Przy normalnej jeździe bierze 20 l gazu/100, gaz tankuje teraz po 1,99, więc wychodzi 40 groszy za 1km.
Opel Combo, którym do tej pory jeździłem na tej samej trasie palił 6/100 ON, co daje trzydzieści kilka groszy za 1km.
Nie jest więc tak źle, a różnica w jeździe jest nieporównywalna. A najważniejsze, że żona nie wsadza mi już łokcia w bok i ogólnie przestała marudzić.
Oczywiście są dziś już takie auta, które spalą w granicach 3,5l/100, ale ja nie chcę takich.

Data: 2019-03-13 22:32:22
Autor: Maciek
Kombi ze sporym bagaznikiem
Dnia Mon, 11 Mar 2019 14:07:15 +0100, adam napisał(a):

(...)

Ile lat tym Suburbanem jedzisz?

--
//\/\aciek
docktor(a)poczta.onet.pl

Data: 2019-03-14 09:42:50
Autor: adam
Kombi ze sporym bagaznikiem
Ile lat tym Suburbanem jedzisz?

Tahoe, rok, Suburban dla mnie za duży.

Data: 2019-03-14 09:49:06
Autor: Maciek
Kombi ze sporym bagaznikiem
Dnia Thu, 14 Mar 2019 09:42:50 +0100, adam napisał(a):

Tahoe, rok

To za rok albo dwa Cię zapytam, jak z usterkami. Sam mam od 6 lat
amerykańca i lubię ten styl oraz komfort, ale nie nazwałbym aut produkcji
USA niezawodnymi ani tym bardziej wiecznymi.

--
//\/\aciek
docktor(a)poczta.onet.pl

Data: 2019-03-14 12:35:38
Autor: adam
W dniu 2019-03-14 o 09:49, Maciek pisze:
[...]

Na razie poprawiam i uzupełniam to co zaniedbał poprzedni właściciel. Nowej usterki przez ten czas nie miałem, przejechałem 20 tys.

Data: 2019-03-14 21:45:31
Autor: Maciek
Dnia Thu, 14 Mar 2019 12:35:38 +0100, adam napisał(a):

Na razie poprawiam i uzupełniam to co zaniedbał poprzedni właściciel.

Ja to robię od 6 lat :)

--
//\/\aciek
docktor(a)poczta.onet.pl

Data: 2019-03-14 14:02:01
Autor: Bolko
W dniu czwartek, 14 marca 2019 21:45:01 UTC+1 użytkownik Maciek napisał:
Dnia Thu, 14 Mar 2019 12:35:38 +0100, adam napisał(a):

> Na razie poprawiam i uzupełniam to co zaniedbał poprzedni właściciel.

Ja to robię od 6 lat :)
jak mieszkałem w USA miałem chevroleta który jak padało to miałem jezioro
w samochodzie.
Ale rok jeżdziłem i tylko tłumnik trzeba było wymienić.
A auto było super. NAwet jak mercem ostatnio wracałem to nie czułem się tak komfortowo jak w tej mojej krowie.
A palił litr na 100 km oleju :)

Kombi ze sporym bagaznikiem