Data: 2013-07-02 10:53:14 | |
Autor: SJS | |
Kombinacje Polkomtelu | |
Abonament na telefon został wybrany na poziomie niecałych 30 zł
Nagle przychodzi rachunek na 250 zł Dzwonimy pod 2601 Bo były połączenia z internetem i telefon uzupełniał sobie oprogramowanie Nie zamawialiśmy takiej opcji Ale nie wyłączyliście takiej opcji a powiadomił nas ktoś nas o tym? Składamy reklamację w trakcie trwania reklamacji Polkomtel wyłącza połączenia wychodzące W odpowiedzi piszą, że ta kwota 200 zł to nie internet tylko rozmowa prowadzona przez 12 godzin z jednym numerem w nocy Sprawdzamy Okazuje się, że samo zamknięcie klapki w telefonie wg Polkomtelu nie rozłącza rozmowy a i po stronie odbiorcy też musi być naciśnięta czerwona słuchawka abo inaczej nie rozłącza i nabija ile chce Zanim przyszła odpowiedź Polkomtel całkowicie wyłączył telefon także na połączenia przychodzące Płacimy Telefon nie jest włączony Acha, może go trzeba włączyć i wyłączyć? Zadziałało Dzwonimy pod 2601 - jak możemy zabezpieczyć się przed podobnymi nierozłączanymi połączeniami? Chcemy ograniczyć do 50 zł połączenia Nie ma takiej możliwości ale za dwa złote możemy przysyłać SMSa że kwota 50 zł przekroczona Ale to nie chroni przed 10 godzinnymi połączeniami A my nie możemy blokować w trosce o państwa bezpieczeństwo bo jak byście chcieli np wezwać pomoc ... Przyszedł rachunek na 41 zł Dlaczego ? no bo abonament 29,90 - chcieliście państwo rachunek to 6 zł i reamingi Zaraz, zaraz ale mieliście odliczyć za abonament jak zablokowaliscie telefon w trakcie gdy złożyliśmy reklamacje a to 2 dni odliczyliśmy to nie było dwa dni tylko około 10 dni ale u nas wskazało, że dwa dni cdn -- sjs |
|
Data: 2013-07-02 09:45:20 | |
Autor: witek | |
Kombinacje Polkomtelu | |
SJS wrote:
Abonament na telefon został wybrany na poziomie niecałych 30 zł Zamawialiscie, razem z telefonem. to funkcja telefonu a nie operatora. Ale nie wyłączyliście takiej opcji No nie wylaczyliscie a powiadomił nas ktoś nas o tym? A musiał? Bylo instrukcje obslugi telefon poczytac. Składamy reklamację No i? jaki to numer? Okazuje się, że samo zamknięcie klapki w telefonie wg Polkomtelu nie zalezy od ustawien telefonu. nie od ustawien operatora. a i po stronie odbiorcy też musi być naciśnięta czerwona słuchawka abo inaczej nie rozłącza i nabija ile chce Nie ile chce, tylko ile wy chcecie. Jak w stacjonarym odlozycie sluchawki obok a nie na widelki to do kogo bedziecie mieli pretensje? do tepsy? Zanim przyszła odpowiedź Polkomtel całkowicie wyłączył telefon także na przeczytaj co na temat wylaczenia uslug jest w umowie. Płacimy acha. Zadziałało Dzwonimy pod 2601 - jak możemy zabezpieczyć się przed podobnymi kup sobie prepaid. Nie ma takiej możliwości ale za dwa złote możemy przysyłać SMSa że kwotato zloz kolejna reklamacje cdnWniosek: nie kupuj urzadzen ktorymi nie umiesz sie poslugiwac. |
|
Data: 2013-07-03 22:21:09 | |
Autor: Maciej Bebenek | |
Kombinacje Polkomtelu | |
Z TECHNICZNEGO punktu widzenia połączenia trwa do momentu rozłączenia (czyli naciśnięcia czerwonej słuchawki) przez tego, który połączenie zainicjował. W wielu przypadkach np. (dla uproszczenia) w komórkach połączenie może zakończyć też osoba, do której dzwonisz. owszem, zdarzają się błędy w sygnalizacji między operatorami, a nawet wewnątrz sieci jednego operatora. Mówiąc szczerze coraz częściej się zdarzają. Kiedyś obserwowałem to raz na kilka miesięcy, teraz zdarza się, że kilka razy w tygodniu. Natomiast NIGDY nie widziałem sytuacji, że dzwoniący naciska czerwoną słuchawkę, a połączenie trwa (lub nalicza się) nadal. Z PRAWNEGO punktu widzenia czas połączenia jest zdefiniowany w regulaminie świadczenia usług. I tej wersji należy się trzymać w korespondencji z operatorem. Żadne inne tezy ani w procesie reklamacyjnym ani przed sądem nie będą miały mocy sprawczej :-) |
|
Data: 2013-07-03 17:17:56 | |
Autor: Przemek Lipski | |
Kombinacje Polkomtelu | |
W dniu ¶roda, 3 lipca 2013 21:21:09 UTC+1 użytkownik Maciej Bebenek napisał:
> >> Okazuje się, że samo zamknięcie klapki w telefonie wg Polkomtelu nie Do momentu rozlaczenia przez jednego z rozmowcow - obojetnie ktorego. jezeli jedne z rozmowcow sie rozlacza rozmowa jest przerywana, jezeli jest inaczej to ktos tu kantuje... |
|
Data: 2013-07-03 22:23:02 | |
Autor: Maciej Bebenek | |
Kombinacje Polkomtelu | |
Maciej Bebenek <maciej_pmt@tpsa.waw.pl> wrote:
Natomiast NIGDY nie widziałem sytuacji, że Autokorekta: NIGDY w sprawnym telefonie. |
|
Data: 2013-07-02 14:03:44 | |
Autor: z | |
Kombinacje Polkomtelu | |
W dniu 2013-07-02 10:53, SJS pisze:
to nie było dwa dni tylko około 10 dni Daj spokój. :-) Oni to robi± celowo a je¶li nie to to s± beznadziejne łajzy. Generalna zasada jest taka że jak już dokładnie przestudiujesz umowy, cenniki (z pomoc± prawnika oczywi¶cie) ;-) oraz zapoznasz z "najnowsz±" technologi± (jaki¶ spec od gsm by się przydał) to spokojnie już możesz korzystać. Tylko uwaga. Unikaj jak ognia kontaktów z operatorem. Żadnych zleceń-wył±czeń usług. Jak raz dotkniesz to te wszystkie klocki zaczynaj± żyć własnym życiem i zdarzyć się może wszystko. Jednym słowem łajzy albo złodzieje. Sam sobie wybierz. :-) z |
|
Data: 2013-07-02 17:18:57 | |
Autor: Pawel U. | |
Kombinacje Polkomtelu | |
Użytkownik "SJS" napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:kqu4dq$sep$1@node1.news.atman.pl... Abonament na telefon został wybrany na poziomie niecałych 30 zł Nagle przychodzi rachunek na 250 zł Dzwonimy pod 2601 Bo były połączenia z internetem i telefon uzupełniał sobie oprogramowanie Nie zamawialiśmy takiej opcji Ale nie wyłączyliście takiej opcji a powiadomił nas ktoś nas o tym? Składamy reklamację w trakcie trwania reklamacji Polkomtel wyłącza połączenia wychodzące W odpowiedzi piszą, że ta kwota 200 zł to nie internet tylko rozmowa prowadzona przez 12 godzin z jednym numerem w nocy Sprawdzamy Okazuje się, że samo zamknięcie klapki w telefonie wg Polkomtelu nie rozłącza rozmowy a i po stronie odbiorcy też musi być naciśnięta czerwona słuchawka abo inaczej nie rozłącza i nabija ile chce Zanim przyszła odpowiedź Polkomtel całkowicie wyłączył telefon także na [...] ciach Uwaga, uwaga! W T-Mobile są lepsi spece! Galxy Mini 2 przygotowany przez operatora dla abonenta nie rozłącza zainicjowanej przez niego rozmowy nawet po rozłączeniu się przez odbierającego! Musimy naciskać czerwoną słuchawkę. Przetestowane! W słuchawce głucha cisza, licznik bije, a na bilingu godziny. U poszkodowanych znajomych najdłuższa "rozmowa" miała ponad 6,5 godziny. Reklamują, telefon leży w pudełeczku i powrócili do starych prostych słuchawek. Paweł |
|
Data: 2013-07-02 10:24:11 | |
Autor: witek | |
Kombinacje Polkomtelu | |
Pawel U. wrote:
to zaraz bo narazie to napisales sprzecznosc to - albo w t-mobile nie rozlacza i rodzaj posiadanego telefonu nie ma tu znaczenia wiec powrocenie to starch prostych sluchawek nie powinno niczego zmienic - albo cos jest nie tak z jednym z telefonow, i t-mobile naleza sie przeprosiny. to ktora wersja obowiazuje? |
|
Data: 2013-07-03 20:13:54 | |
Autor: Pawel U. | |
Kombinacje Polkomtelu | |
Użytkownik "witek" napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:kqur0g$fa7$1@dont-email.me... Pawel U. wrote: [...] [...] ciach to zaraz bo narazie to napisales sprzecznosc to - albo w t-mobile nie rozlacza i rodzaj posiadanego telefonu nie ma tu znaczenia wiec powrocenie to starch prostych sluchawek nie powinno niczego zmienic - albo cos jest nie tak z jednym z telefonow, i t-mobile naleza sie przeprosiny. to ktora wersja obowiazuje? *********** Wersji już nie sprawdzę, bo za daleko mieszkają. Źle się wyraziłem, że Galaxy nie rozłącza, bo to operator powinien rozłączyć a t-mobile nie rozłącza. Opisałem zaobserwowane zjawisko z konkretnym telefonem. A że ludzie pamiętają telefonię stacjonarną, od lat przyzwyczajeni do klawiatury używają ją jak jest, a jak nie ma to... pewnie nie zawsze pukają w obrazki. Przy okazji przeprosiny dla t-mobile za co? Przecież to oni wyposażyli abonenta w aparat. Na razie będzie reklamacja. Paweł |
|
Data: 2013-07-03 14:40:09 | |
Autor: witek | |
Kombinacje Polkomtelu | |
Pawel U. wrote:
nie kupowac urzadzen, jak sie nie umie nimi poslugiwac. Przy okazji przeprosiny dla t-mobile za co? Przecież to oni wyposażyli serio? siła wcisneli czy przytawili pistolet do glowy? Na razie będzie reklamacja.co bedziecie reklamowac? brak umiejetnosci poslugiwania sie sprzetem? |
|
Data: 2013-07-04 08:26:12 | |
Autor: Andrzej Kubiak | |
Kombinacje Polkomtelu | |
Dnia Wed, 3 Jul 2013 20:13:54 +0200, Pawel U. napisał(a):
ludzie pamiętaj± telefonię stacjonarn±, od lat przyzwyczajeni do klawiatury używaj± j± jak jest, a jak nie ma to... pewnie nie zawsze pukaj± w obrazki. Też jestem przyzwyczajony do klawiatury, dlatego najchętniej korzystam z samsungów. Poł±czenia odbieram klawiszem Home, kończę klawiszem Power. I już gdy byłem w wielku wyrażanym jedn± cyfr±, nauczono mnie, że kończenie poł±czenia to sprawa inicjuj±cego. AK |
|
Data: 2013-07-02 17:43:37 | |
Autor: ikarek | |
Kombinacje Polkomtelu | |
Użytkownik "Pawel U." <pawel_u@nospam.pl> napisał w wiadomości news:51d2ef6d$0$1222$65785112news.neostrada.pl...
Uwaga, uwaga! W T-Mobile są lepsi spece! Galxy Mini 2 przygotowany przez operatora dla abonenta nie rozłącza zainicjowanej przez niego rozmowy nawet po rozłączeniu się przez odbierającego! Musimy naciskać czerwoną słuchawkę. Przetestowane! W słuchawce głucha cisza, licznik bije, a na bilingu godziny. U poszkodowanych znajomych najdłuższa "rozmowa" miała ponad 6,5 godziny. Reklamują, telefon leży w pudełeczku i powrócili do starych prostych słuchawek. Dzięki za ostrzeżenie. Kolejny raz telekomy wprowadzają sprzęt, który "przypadkowo" naraża klientów na straty finansowe. |
|
Data: 2013-07-02 10:50:38 | |
Autor: witek | |
Kombinacje Polkomtelu | |
ikarek wrote:
Użytkownik "Pawel U." <pawel_u@nospam.pl> napisał w wiadomości zdziadziało nam społeczeństwo. |
|
Data: 2013-07-02 17:59:41 | |
Autor: Zbynek Ltd. | |
Kombinacje Polkomtelu | |
witek napisał(a) :
ikarek wrote: Niekoniecznie. Nie każdy jest młody, bystry, ma obycie techniczne. I nie każdy węszy szwindel we wszystkim co kupuje. W każdym razie we wszystkim, co ma więcej niż 2 przyciski. Urz±dzenie po zakupie powinno działać w trybie bezpiecznym - nie narażać wła¶ciciela na straty. Dopiero na wyraĽne ż±danie powinno udostępniać usługi. Zreszt± i tak nie ustrzeżesz się wpadek. Nieopatrznie uruchomiłem, ale kiedy?, okres próbny nawigacji w komórce. Jak chciałem skorzystać póĽniej, to mi odparło, że okres próbny min±ł i mam sobie wykupić. Że było w instrukcji? A takiego. -- Pozdrawiam Zbyszek PGP key: 0x1E6680DF |
|
Data: 2013-07-02 11:06:29 | |
Autor: witek | |
Kombinacje Polkomtelu | |
Zbynek Ltd. wrote:
witek napisał(a) : zaraz pojawia sie posty, ze nie bylo w instrukcji, ze telefon ma taka funkcje i zadaja obnizenia ceny za okres od zakupu do poznania funkcji w telefonie.
Ale nie chodze i nie miaucze ze operator jest be, zamiast napisac, ze to ja jestem idiota. |
|
Data: 2013-07-02 18:24:20 | |
Autor: z | |
Kombinacje Polkomtelu | |
W dniu 2013-07-02 18:06, witek pisze:
Ale nie chodze i nie miaucze ze operator jest be, zamiast napisac, ze to Mylisz pojęcia. :-) Taki abonent (wg Ciebie idiota) jest normalny a nie normalni s± operatorzy którzy przez partactwo albo z premedytacj± usiłuj± wyłudzać kasę. Nie ja to wymy¶liłem tylko unijne-polskie prokonsumenckie prawo. Nic na to nie poradzisz (chyba że podziękujesz UE) Problem jest tylko w tym że to prawo jest wybiórczo stosowane, nie utrwaliło się w¶ród gawiedzi, a tacy nieu¶wiadomieni jak Ty pluj± wyzwiskami naokoło od idiotów. z |
|
Data: 2013-07-02 18:39:19 | |
Autor: SJS | |
Kombinacje Polkomtelu | |
Zreszt± i tak nie ustrzeżesz się wpadek. Nieopatrznie uruchomiłem, ale Jestem w Plusie od prawie samego pocz±tku czyli kilkanascie lat i nie miałem tego typy problemów do tego roku gdy na wszelkie możliwe sposoby nabijaj± mnie w butelke Czyli nie ja zidiociałem tylko opracowali metody nabijania -- sjs |
|
Data: 2013-07-02 16:12:38 | |
Autor: witek | |
Kombinacje Polkomtelu | |
SJS wrote:
bylem w centertelu jak tylko powstala telefonia komorkowa, jeszcze ta analogowa. na sczescie kaloryfera w bagazniku juz nie wozilem. bylem, w erze, plusie, idei potem orange. z roznych uslug korzystalem i co najwyzej dalem sie nabic sam jak nie zablokowalem klawiatury telefonu. kup sobie prepaid, nie bedziesz mial problemow. |
|
Data: 2013-07-02 22:03:37 | |
Autor: Andrzej Lawa | |
Kombinacje Polkomtelu | |
W dniu 02.07.2013 18:39, SJS pisze:
Jestem w Plusie od prawie samego pocz±tku czyli kilkanascie lat Pewnie spisek rosyjskiego wywiadu... -- ¦wiadomie psuj±cy kodowanie i formatowanie wierszy s± jak sraj±cy z lenistwa i głupoty na ¶rodku pokoju. I jeszcze ci durnie tłumacz± to nowoczesno¶ci±... |
|
Data: 2013-07-02 16:13:01 | |
Autor: witek | |
Kombinacje Polkomtelu | |
Andrzej Lawa wrote:
W dniu 02.07.2013 18:39, SJS pisze: na pewno macierewicz powola komisje sledcza. |
|
Data: 2013-07-02 20:15:19 | |
Autor: ikarek | |
Kombinacje Polkomtelu | |
Użytkownik "witek" <witek7205@gazeta.pl.invalid> napisał w wiadomości news:kqusi4$fa7$2dont-email.me...
ikarek wrote: Dziwi mnie Twoje podejście. Czy jeśli aparat powoduje naliczanie opłat za rozłączoną rozmowę telefoniczną, to jest on wg Ciebie wadliwy, czy nie jest? Czy telekom odpowiada przed klientami, za wadliwe działanie aparatów, które im dostarcza, jako część umowy o abonament? Czy jeśli napiszą w instrukcji, że naciśnięcie zielonego przycisku między godziną 14 a 18 spowoduje wykupienie usługi X za 1000 zł, to będzie jeszcze ok czy już nieok (tak wiem, właśnie podpowiedziałem komuś świetny sposób na zarobek)? |
|
Data: 2013-07-02 16:08:56 | |
Autor: witek | |
Kombinacje Polkomtelu | |
ikarek wrote:
Użytkownik "witek" <witek7205@gazeta.pl.invalid> napisał w wiadomości aparat nie nalicza niczego. po za tym jeszcze niczego po za gdybaniem sfrustrowanego uzytkownika nie ustalilismy.
w zakresie rekojmi, itp itd, tak po drugie nie ustalono, ze wadliwy, bo nikt go nie oddal do reklamacji.
nie wiem jak aparat mialby ci swiadczyc jakas usluge ale jesli takie cos bedzie zawarte w umowie z polkomtelem to tak. |
|
Data: 2013-07-03 10:42:29 | |
Autor: ikarek | |
Kombinacje Polkomtelu | |
Użytkownik "witek" <witek7205@gazeta.pl.invalid> napisał w wiadomości
news:kqvf6t$fa7$7dont-email.me...
Napisałem *powoduje*. Mam starą nokię i jak mój rozmówca się rozłączy, to już nie muszę niczego naciskać, aby operator przestał naliczać opłatę za rozmowę, gdyż rozmowy już nie ma. Skoro "Galxy Mini 2" powoduje takie skutki, jak napisał Pawel, to najpewniej jego egzemplarz jest wadliwy. Może też być tak, że jest to cecha wszystkich Galaxy Mini 2 działających w sieci t-mobile. Wówczas typowym dla telekomów sposobem "zaradzenia" problemowi będzie umieszczenie w instrukcji stosownej informacji i cieszenie się na zysk z "idiotów co nie czytają instrukcji". Maja to przećwiczone na aparatach, które "same" łączą się z internetem. po za tym jeszcze niczego po za gdybaniem sfrustrowanego uzytkownika nie Komentuję to, co Pawel napisał, zakładam, że pisze on prawdę.
Aparat? Telekom, nie aparat. Aparatem aktywujesz, jeśli obierzesz rozmowę między 14 a 18. Wszystko w umowie oraz w instrukcji; podpisywać nie musisz, ale przecież wszyscy operatorzy tel. oferują to samo. To zaledwie kwestia przesunięcia granic tego, co uchodzi w biznesie (a przykład umyślnie podałem absurdalny). |
|
Data: 2013-07-03 07:53:36 | |
Autor: witek | |
Kombinacje Polkomtelu | |
ikarek wrote:
Użytkownik "witek" <witek7205@gazeta.pl.invalid> napisał w wiadomości to niech zlozy reklamacje tam gdzie kupil albo u producenta.
telekomy nie sa odpowiedzialne za instrukcje obslugi telefonu innego producenta.
zaloz, ze pisze co mu sie wydaje. nikoniecznie prawde.
wiec jesli w umowie z telkomem masz napisane, ze za rozmowy miedzy 14 a 18 placisz 1000 zl to taka stawka bedzie cie obowiazywala. |
|
Data: 2013-07-03 23:54:22 | |
Autor: JK | |
Kombinacje Polkomtelu | |
W dniu 2013-07-03 14:53, witek pisze:
ikarek wrote: Może jednak trzymałby¶ się faktów, zamiast je naginać. Nie kupił tylko dostał od telekomu ramach abonamentu.
Jakiego innego producenta? To telekomy produkuj± telefony czy nie?
Ty już swoje założenia wyłuszczyłe¶. Wg. ciebie Paweł to niepi¶mienny idiota. -- JK |
|
Data: 2013-07-03 17:36:12 | |
Autor: witek | |
Kombinacje Polkomtelu | |
JK wrote:
W dniu 2013-07-03 14:53, witek pisze: no i? jakas roznica?
Nie. A ty w ogole masz watpliwosci?
wg mnie napisal na gor±co co mu sie wydaje, niekoniecznie zgodnie z rzeczywistoscia. .. |
|
Data: 2013-07-04 02:17:44 | |
Autor: JK | |
Kombinacje Polkomtelu | |
W dniu 2013-07-04 00:36, witek pisze:
JK wrote: Składa reklamacje do telekomu (choć na razie żali się tu). Czyli tam gdzie kupił. Różnica taka, że pieprzysz bzdury i nie pamiętasz tego co napisałe¶ między jednym postem a drugim.
Ale ty twierdzisz, że produkuj±.
Niekoniecznie zgodne rzeczywisto¶ci±, a nawet sensem s± twoje wypowiedzi. -- JK |
|
Data: 2013-07-04 07:58:03 | |
Autor: cef | |
Kombinacje Polkomtelu | |
JK wrote:
zaloz, ze pisze co mu sie wydaje. nikoniecznie W sumie też miałem telefony w różnych sieciach (nadal mam w trzech) z różnymi taryfami, korzystam z sieci itp i jako¶ prawie nigdy nie zdarzyło mi się zapłacić więcej niż oczekiwałem, więc opisan± sytuację przyjmuję jako klasyczny przykład głupoty abonenta. To, że regulaminy i taryfy s± tak skonstruowane, żeby wyciagn±ć jak najwięcej to inna sprawa, ale jest też druga strona medalu: taryfę można sobie skomponowac tak, żeby płacić niewiele za maksimum korzy¶ci. Reguła jest prosta: ci, którzy nie umiej± czytać musz± zapłacić więcej. |