Kombinacje Polkomtelu

Data: 2013-07-02 09:45:20
Autor: witek
Kombinacje Polkomtelu
SJS wrote:

Abonament na telefon został wybrany na poziomie niecałych 30 zł
Nagle przychodzi rachunek na 250 zł
Dzwonimy pod 2601
Bo były połączenia z internetem i telefon uzupełniał sobie oprogramowanie
Nie zamawialiśmy takiej opcji

Zamawialiscie, razem z telefonem. to funkcja telefonu a  nie operatora.

Ale nie wyłączyliście takiej opcji

No nie wylaczyliscie

a powiadomił nas ktoś nas o tym?

A musiał?
Bylo instrukcje obslugi telefon poczytac.

Składamy reklamację
w trakcie trwania reklamacji Polkomtel wyłącza połączenia wychodzące
W odpowiedzi piszÄ…, że  ta kwota 200 zÅ‚ to nie internet tylko rozmowa
prowadzona przez 12 godzin z jednym numerem w nocy
Sprawdzamy

No i? jaki to numer?

Okazuje się, że samo zamknięcie klapki w telefonie wg Polkomtelu nie
rozłącza rozmowy

zalezy od ustawien telefonu. nie od ustawien operatora.

  a i po stronie odbiorcy też musi być naciÅ›niÄ™ta
czerwona sÅ‚uchawka abo inaczej nie rozÅ‚Ä…cza i nabija  ile chce

Nie ile chce, tylko ile wy chcecie.
Jak w stacjonarym odlozycie  sluchawki obok a nie na widelki to do kogo bedziecie mieli pretensje? do tepsy?

Zanim przyszła odpowiedź Polkomtel całkowicie wyłączył telefon także na
połączenia przychodzące.

przeczytaj co na temat wylaczenia uslug jest w umowie.

PÅ‚acimy
Telefon nie jest włączony
Acha, może go trzeba włączyć i wyłączyć?

acha.

Zadziałało

Dzwonimy pod 2601 - jak możemy zabezpieczyć się przed podobnymi
nierozłączanymi połączeniami?
Chcemy ograniczyć do 50 zł połączenia

kup sobie prepaid.

Nie ma takiej możliwości ale za dwa złote możemy przysyłać SMSa że kwota
50 zł przekroczona
Ale to nie chroni przed 10 godzinnymi połączeniami
A my nie możemy blokować w trosce o państwa bezpieczeństwo bo jak byście
chcieli np wezwać pomoc ...
Przyszedł rachunek na 41 zł
Dlaczego ?
no bo abonament 29,90 - chcieliście państwo rachunek to 6 zł i reamingi
Zaraz, zaraz ale mieliście odliczyć za abonament jak zablokowaliscie
telefon w trakcie gdy złożyliśmy reklamacje
a to 2 dni odliczyliśmy
to nie było dwa dni tylko około 10 dni
ale u nas wskazało, że dwa dni

to zloz kolejna reklamacje

cdn

Wniosek: nie kupuj urzadzen ktorymi nie  umiesz sie poslugiwac.

Data: 2013-07-03 22:21:09
Autor: Maciej Bebenek
Kombinacje Polkomtelu

Okazuje się, że samo zamknięcie klapki w telefonie wg Polkomtelu nie
rozłącza rozmowy

zalezy od ustawien telefonu. nie od ustawien operatora.

Z TECHNICZNEGO  punktu widzenia poÅ‚Ä…czenia trwa do momentu rozÅ‚Ä…czenia
(czyli naciśnięcia czerwonej słuchawki) przez tego, który połączenie
zainicjował. W wielu przypadkach np. (dla uproszczenia) w komórkach
połączenie może zakończyć też osoba, do której dzwonisz. owszem, zdarzają się błędy w sygnalizacji między operatorami, a nawet
wewnątrz sieci jednego operatora. Mówiąc szczerze coraz częściej się
zdarzają. Kiedyś obserwowałem to raz na kilka miesięcy, teraz zdarza się,
że kilka razy w tygodniu. Natomiast NIGDY nie widziałem sytuacji, że
dzwoniący naciska czerwoną słuchawkę, a połączenie trwa (lub nalicza się)
nadal.

Z PRAWNEGO punktu widzenia czas połączenia jest zdefiniowany w regulaminie
świadczenia usług. I tej wersji należy się trzymać w korespondencji z
operatorem. Żadne inne tezy ani w procesie reklamacyjnym ani przed sądem
nie będą miały mocy sprawczej :-)

Data: 2013-07-03 17:17:56
Autor: Przemek Lipski
Kombinacje Polkomtelu
W dniu ¶roda, 3 lipca 2013 21:21:09 UTC+1 u¿ytkownik Maciej Bebenek napisa³:

> Z TECHNICZNEGO  punktu widzenia po³±czenia trwa do momentu roz³±czenia

(czyli naci¶niêcia czerwonej s³uchawki) przez tego, który po³±czenie

zainicjowa³.

Do momentu rozlaczenia przez jednego z rozmowcow - obojetnie ktorego. jezeli jedne z rozmowcow sie rozlacza rozmowa jest przerywana, jezeli jest inaczej to ktos tu kantuje...

Data: 2013-07-03 22:23:02
Autor: Maciej Bebenek
Kombinacje Polkomtelu
Maciej Bebenek <maciej_pmt@tpsa.waw.pl> wrote:

Natomiast NIGDY nie widziałem sytuacji, że
dzwoniący naciska czerwoną słuchawkę, a połączenie trwa (lub nalicza się)
nadal.

Autokorekta: NIGDY w sprawnym telefonie.

Kombinacje Polkomtelu