Kombinezon przeciwdeszczowy

Data: 2009-12-02 14:22:37
Autor: KJ Siła Słów
Kombinezon przeciwdeszczowy
marcinu pisze:
Witam
Składam zamówienie do  Św. Mikołaja na kombinezon przeciwdeszczowy.
Podstawowe kryteria to: nieprzemakalność, mały po złożeniu, cena do 200 zł.

Mały po złożeniu to jednorazówka z Louisa czy inny
genuine leather cerate pig.

Na dluzsze uzywanie ?
Okolo 200 zaplacilem za Modeke jednoczesciowa.
Po ponad roku, ale raptem za trzecim uzyciem razem padl suwak.
Bez wnikania w date zakupu (ale z procedura reklamacji - zabrali, wyslali do Modeki itd) Tarbor wymienil mi na nowa Modeke.

Generalnie polecam jednoczesciowy.
W szczegolnosci polecam Modeke 1-czesciowa kupiona w Tarborze.
Ma wszystko co trzeba i jak trzeba, w sumie miesci sie pod siedzenie pasazera w GSXR (obok kilku innych drobiazgow).
A przede wszystkim polecam bo jak ja kupilem to potem prawie rok nie padalo ( w te dni co chcialem jezdzi).
:-)

KJ

Data: 2009-12-02 14:35:12
Autor: gildor
KJ Siła Słów pisze:
Ma wszystko co trzeba i jak trzeba, w sumie miesci sie pod siedzenie pasazera w GSXR (obok kilku innych drobiazgow).

ta, chyba w Twoim.

--
gildor
czarny grzechotnik w litrze k5

Data: 2009-12-02 14:51:05
Autor: KJ Siła Słów
Kombinezon przeciwdeszczowy
gildor pisze:

ta, chyba w Twoim.

No pewnie ze w moim, bo wiesz, ja mam motocykl do jezdzenia.

Ale jaki masz problem?
Podobno pod kolumna rzadko pada ?

Pytam bo prowadze badania klimatyczne dla Stowarzyszenia Lansu w Polsce.

KJ

Data: 2009-12-02 14:55:02
Autor: gildor
KJ Siła Słów pisze:
gildor pisze:
ta, chyba w Twoim.

No pewnie ze w moim, bo wiesz, ja mam motocykl do jezdzenia.

a, są takie do latania?

Ale jaki masz problem?

ja nie pisałem, że mam problem. skąd to pytanie?

Podobno pod kolumna rzadko pada ?

poważnie? koledzy Ci opowiadali? bo nie wierzę, że nie sprawdziłeś.

Pytam bo prowadze badania klimatyczne dla Stowarzyszenia Lansu w Polsce.

a, to ja Ci nie pomogę. ja jeżdżę w innym kierunku.

Data: 2009-12-03 16:27:56
Autor: marcinu

Użytkownik "KJ Siła Słów" <KJ@noway.com> napisał w wiadomości news:hf5pri$khe$1atlantis.news.neostrada.pl...
A przede wszystkim polecam bo jak ja kupilem to potem prawie rok nie padalo ( w te dni co chcialem jezdzi).

To jest dobry argument :)

Pozdrawiam
-- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- --
Marcin/CBF600N
Wawa-Bielany zone

Data: 2009-12-03 16:35:03
Autor: Tytus z fabryki
Kombinezon przeciwdeszczowy
Siemka

*** "KJ Siła Słów"
A przede wszystkim polecam bo jak ja kupilem to potem prawie rok nie padalo ( w te dni co chcialem jezdzi).

A to byly az 3 dni - z naciskiem na te checi...

T.

Data: 2009-12-03 09:28:04
Autor: KJ@noway.com
On 3 Gru, 16:35, "Tytus z fabryki" <vtr10...@o2.pl> wrote:

A to byly az 3 dni - z naciskiem na te checi...

Twoja, ponoc gadatliwa ma conajmniej 1 zalete.
Nie odpisuje na moj kazdy mail na preclach.

A moze to jakies kompleksy ?
Hondziarzyku ?

KJ

Data: 2009-12-04 07:12:40
Autor: Tytus z fabryki
Kombinezon przeciwdeszczowy
Siemka

***noway.com"
A moze to jakies kompleksy ?
Hondziarzyku ?

Byc moze marzy mi sie posada kustosza w pewnym muzeum pelnym dwukolowych nieruchomosci.

T.
P.S. W sobote latamy - lajtowo nie wiecej jak 300 km
bedziesz??

Data: 2009-12-04 11:10:41
Autor: KJ Siła Słów
Tytus z fabryki pisze:
  > ***noway.com"

Jak zwykle przetlumaczyc ?

Byc moze marzy mi sie posada kustosza w pewnym muzeum pelnym dwukolowych nieruchomosci.

ustaw sie w kolejce.

P.S. W sobote latamy - lajtowo nie wiecej jak 300 km
bedziesz??

Mam potorowe i dorzneite przeze mnie opony - fizycznie  nie da rady zrobic na nich 300 km dookola kolumny Zygmunta.

Nawet gdyby w polowie dystansu zmienic kierunek okrazen.

KJ

Data: 2009-12-04 10:05:16
Autor: AZ
On 2009-12-04, KJ Siła Słów <KJ@noway.com> wrote:

Mam potorowe i dorzneite przeze mnie opony - fizycznie  nie da rady zrobic na nich 300 km dookola kolumny Zygmunta.

Eee tam, w niedziele bylo podobnie... Do Sandomierza nie dalo rady ale
do Radomia i nazad sie udalo, moze jednak? ;-)

--
Artur
ZZR 1200

Kombinezon przeciwdeszczowy