Kombinezon przeciwdeszczowy, end

Data: 2009-12-11 18:44:01
Autor: marcinu
Kombinezon przeciwdeszczowy, end
Witam
Kilka dni temu radziłem się Was odnośnie zakupu kombinezonu przeciwdeszczowego.
Po przeanalizowaniu wszystkich za i przeciw zdecydowałem się na propozycję Klosza.
Zakupiłem kombinezon dwuczęściowy firmy CONSORTE w rozmiarze XXL. Firma specjalizuje się w sprzedaży odzieży BHP :)
Według mnie kombinezon jest dobrze wykonany, łatwy w zakładaniu (przetrenowane), mały i lekki po złożeniu. Cena jest bardzo atrakcyjna.
Dla zainteresowanych podaję link do sprzedawcy z serwisu aukcyjnego z którym bezproblemowo przeprowadziłem transakcję.

http://tnij.org/pdzeszcz

Mam nadzieję, że zakup kombinezonu przyczyni się do poprawy pogody w sezonie 2010 :)
Podziękowania dla wszystkich którzy odpowiedzieli na moje zapytanie a szczególne dla Klosza.

Marcin/CBF600N
Wawa-Bielany zone

Kombinezon przeciwdeszczowy, end