Kombinezon z jasnym wnętrzem

Data: 2015-01-15 22:13:01
Autor: Kuczu
Kombinezon z jasnym wnętrzem
W dniu 2015-01-15 o 19:26, boski07 pisze:
Witam. jestem nowy mam kupiłem fazera s600 tylko Mam duży problem ze
znalezieniem kombinezonu
ponieważ mam uczulenie na ciemny barwnik, potrzebuję strój aby był od
środka (jasny)
obojetnie czy biały,czerwony,niebieski nie może moja skóra dotykać
czarnego materiału! Prosze jesli macie taki kombinezon lub widzieliscie
podajcie model

To zakladaj pod kombinezon biale kalesony

--
Kuczu

LOUD BLACK PIPES SAVE LIVES !!
Harley Davidson FXR-C

Data: 2015-01-15 21:54:08
Autor: boski07
Kombinezon z jasnym wnętrzem
te¿ my¶la³em nad koszulk± termoaktywn± i kalesonami ale czt nie za gor±co?

--
Wys³ano z czytnika ¦cigacz.pl -> http://grupy.scigacz.pl/

Data: 2015-01-16 09:01:53
Autor: MrG
Kombinezon z jasnym wnętrzem
boski07 <seweryn8@_NOSPAM_onet.eu> wrote:
też myślałem nad koszulką termoaktywną i kalesonami ale czt nie za gorąco?

Chyba po to zakłada sie termoaktywną bieliznę by było chłodniej. --
NC700XD

Kombinezon z jasnym wnętrzem