Kombinezon z jasnym wnętrzem

Data: 2015-01-15 18:26:11
Autor: boski07
Kombinezon z jasnym wnętrzem
Witam. jestem nowy mam kupiłem fazera s600 tylko Mam duży problem ze znalezieniem kombinezonu
ponieważ mam uczulenie na ciemny barwnik, potrzebuję strój aby był od środka (jasny)
obojetnie czy biały,czerwony,niebieski nie może moja skóra dotykać czarnego materiału! Prosze jesli macie taki kombinezon lub widzieliscie podajcie model --

Data: 2015-01-15 22:13:01
Autor: Kuczu
W dniu 2015-01-15 o 19:26, boski07 pisze:
[...]

To zakladaj pod kombinezon biale kalesony

--
Kuczu

LOUD BLACK PIPES SAVE LIVES !!
Harley Davidson FXR-C

Data: 2015-01-15 21:54:08
Autor: boski07
Kombinezon z jasnym wnętrzem
też myślałem nad koszulką termoaktywną i kalesonami ale czt nie za gorąco?

Data: 2015-01-16 09:01:53
Autor: MrG
boski07 <seweryn8@_NOSPAM_onet.eu> wrote:
też myślałem nad koszulką termoaktywną i kalesonami ale czt nie za gorąco?

Chyba po to zakłada sie termoaktywną bieliznę by było chłodniej. --
NC700XD

Kombinezon z jasnym wnętrzem