Komedia ,,Bronek w opałach,,

Data: 2015-05-13 22:43:43
Autor: Joschi
Komedia ,,Bronek w opałach,,
- Jeśli Andrzej Duda wygra wybory prezydenckie, to - tak jak było w moim przypadku - szefem kancelarii prezydenta zostanie Joachim Brudziński, a świetnego, jednego z lepszych polskich generałów, szefa Biura Bezpieczeństwa Narodowego, zastąpi Antoni Macierewicz - powiedział Kazimierz Marcinkiewicz w programie "Fakty po Faktach" w TVN24.

Były premier, pytany o to, dlaczego Duda został kandydatem na prezydenta odparł, że ktoś powiedział Jarosławowi Kaczyńskiemu, że potrzebny jest człowiek, który jest bliższy środka, który "dobrze mówi i wypada w telewizji".

Marcinkiewicz stwierdził, że Duda jako prezydent byłby kontrolowany przez Kaczyńskiego i zostałby otoczony "zaufanymi ludźmi". - Jarosław Kaczyński powie Dudzie tak, jak powiedział mnie: możesz mieć wiceszefa KPRM, ale mój Błaszczak będzie twoim szefem. Macierewicz będzie szefem BBN, bo według Kaczyńskiego on się najbardziej z jego "paczki" do tego nadaje - dodał były premier.

http://wiadomosci.wp.pl/kat,1342,title,Kazimierz-Marcinkiewicz-jesli-Andrzej-Duda-wygra-to-Antoni-
Macierewicz-zostanie-szefem-BBN,wid,17535996,wiadomosc.html?ticaid=114dbe&_ticrsn=5

 akwarium24 1 godzinę i 33 minut temuKomedia ,,Bronek w opałach ,, - jak tam Izabel ? Czekoladowe orły ...

 ~Polonia 1 godzinę i 26 minut temuTaką głupotę to tylko Marcinkiewivz może wymyśleć

 Warga Marek 1 godzinę i 32 minut temuDyzma znowu dostał rozkaz szczekania i ujadania. kazimierzu Dyzmo zamilcz nie rób sobie jeszcze większej siary.

Data: 2015-05-13 23:30:52
Autor: MarkWoydak
Komedia ,,Bronek w opałach,,

Użytkownik "Joschi" <joschi@gmail.com> napisał w wiadomości news:mj0d1t$dgo$1speranza.aioe.org...
[...]

Czyli wrócą rządy plebsu i motłochu. Jojo, złodziejaszek i Antoś oszołom. Gratuluje gustu!

MW

Data: 2015-05-14 12:01:50
Autor: LeonKame
Komedia ,,Bronek w opałach,,
A to scierwo ktore teraz rzadzi tyo jakbys nazwal?

Data: 2015-05-14 07:22:50
Autor: Stachu Chebel
Komedia ,,Bronek w opałach,,
W dniu czwartek, 14 maja 2015 12:01:55 UTC+2 użytkownik LeonKame napisał:
A to scierwo ktore teraz rzadzi tyo jakbys nazwal?

Boukun o zupie, Leon o dupie...

Data: 2015-05-14 17:31:48
Autor: MarkWoydak
Komedia ,,Bronek w opałach,,

Użytkownik "LeonKame" <kameleon@leon.com> napisał w wiadomości
A to scierwo ktore teraz rzadzi tyo jakbys nazwal?

Może tak: https://www.youtube.com/watch?v=OEyKP3VD25U ?

MW

Data: 2015-05-14 15:57:12
Autor: Joschi
Komedia ,,Bronek w opałach,,
"MarkWoydak" <mark.woydak@forest.gmx.de> schrieb im Newsbeitrag news:mj15dh$efl$2news.albasani.net...

[...]

Najważniejsze, złodziei i mafię PO rozliczyć...

Data: 2015-05-14 07:24:11
Autor: Stachu Chebel
Komedia ,,Bronek w opałach,,
W dniu czwartek, 14 maja 2015 15:57:14 UTC+2 użytkownik Joschi napisał:

> Czyli wrócą rządy plebsu i motłochu. Jojo, złodziejaszek i Antoś oszołom. > Gratuluje gustu!
>
> MW

Najważniejsze, złodziei i mafię PO rozliczyć...

.... i chuj z telegrafem...

Data: 2015-05-14 08:11:54
Autor: szklanynocnik
Komedia ,,Bronek w opałach,,
użytkownik Stachu Chebel napisał:

... i chuj z telegrafem...

O, widzę że tefauen był grany:) Ale jest też inny punkt widzenia.

Teraz coś bardziej serio. Niewiele już osób pamięta dzisiaj młodego antykomunistę M. Falzmanna -- człowieka, którego śmierć na początku lat 90-ych spowodowała dużo szumu. Był tym inspektorem NIK-u, który wykrył mega-aferę FOZZ, zdobył przerażające dokumenty...
...." Pamiętam, że kiedyś powiedział, iż dojście do władzy grupy Michnika będzie następną tragedią Polski, ponieważ jest to eli-ta promoskiewska...

Na nikim "Salon" nie powiesił tylu psów, co na tych czołowych "oszołomach". Gdyby nienawiść mogła sama zabijać -- leżeliby już w grobach dziesięć lat z okładem. Kulminacyjny punkt per-manentnej kampanii szczucia przeciwko nim to spreparowany ła-pami TVP film, którym kłamliwie chciano wmanewrować Ka-czyńskich w "aferę FOZZ" (wcześniej urbanowskie "NIE" opu-blikowało fałszywkę esbecką, mającą skompromitować jednego z braci, i dopiero sąd stwierdził, że to prowokatorska lipa). Po emisji tego filmu (kilkuodcinkowej emisji zrobiono dużą rekla-mę) ściągnięto z Ameryki Płd. do kraju jako świadka byłego es-beka, który tam uciekł, bo nad Wisłą groziła mu kara za pospoli-te przestępstwa. Zgodził się przyjechać, gdyż dostał tzw. "list żelazny". I kiedy przyjechał, na konferencji prasowej mówił m.in., że boss telewizji TVN, M. Walter, to były kadrowy oficer któregoś tam wydziału MSW. W każdym normalnym kraju taki "news" o głośnej figurze spowodowałby medialny huk, tym-czasem w Polsce sprawę całkowicie wyciszono. W środowiskach dziennikarskich szeptano, że ów esbek z Wenezueli czy Peru nie mógł kłamać a propos tej akurat sprawy, bo jego " list żelazny " chronił go na czas wizyty w Polsce tylko wobec przestępstw po-pełnionych wcześniej, lecz nie wobec innych, nowych, gdyby więc jego oświadczenie tyczące Waltera było nieprawdą, Walter mógłby oddać sprawę do prokuratury czy do sądu, i oszczercę można byłoby aresztować. Jednak M. Walter tego nie uczynił, milczał jak grób, a sprawie ukręcono łeb ciszą medialną. Głęb-szą nawet niż dużo wcześniejsza sprawa rozlicznych paszportów (o ile dobrze pamiętam -- sześć!) bossa Polsatu, Z. Solorza -- wtedy mały huczek prasowy jednak był. Cenzura widać okrzepła, chociaż pono nie istnieje w III Rzeczypospolitej.

Data: 2015-05-14 08:17:05
Autor: szklanynocnik
Komedia ,,Bronek w opałach,,
Aj, źródło uleciało:
taforma.karuart.w.interia.pl/salon/rzeczp.klamcow-salon.doc

Data: 2015-05-14 19:41:39
Autor: Joschi
Komedia ,,Bronek w opałach,,
"Stachu Chebel" <stchebel@gmail.com> schrieb im Newsbeitrag news:8ef55246-9956-4065-b371-1a55e6cb1bd4googlegroups.com...
> [...]
> Gratuluje gustu!
>
> MW

Najważniejsze, złodziei i mafię PO rozliczyć...

Ano chuj, telegrafu już dawno nie ma i nikt się o to nie troszczy...

Data: 2015-05-14 22:44:36
Autor: MarkWoydak
Komedia ,,Bronek w opałach,,

Użytkownik "Joschi" <joschi@gmail.com> napisał w wiadomości news:mj2moh$h5d$1speranza.aioe.org...

Ano chuj, telegrafu już dawno nie ma i nikt się o to nie troszczy...

Ty pewnie jesteś komuch z tepsiarni ;-)))

MW

Komedia ,,Bronek w opałach,,