Komedia! Wiceszef KE zachwycony kampanią wyborcz

Data: 2019-04-29 20:18:45
Autor: Lord Donald
Komedia! Wiceszef KE zachwycony kampanią wyborcz
Komedia! Wiceszef KE zachwycony kampanią wyborczą: Sprawia mi przyjemność. W Polsce jechałem metrem i rozmawiałem z pasażerami

Wiceszef KE Frans Timmermans 9 kwietnia udzielił wywiadu niemieckiemu dziennikowi ,,Die Welt", który teraz postanowiła przedrukować ,,Gazeta Wyborcza". Wiceszef KE twierdzi, że obecnie istnieje realne ryzyko rozpadu UE.

https://wpolityce.pl/swiat/444420-timmermans-kampania-wyborcza-sprawia-mi-sporo-przyjemnosci?fbclid=IwAR0ODt4Pwdv7ndrqueUMUr2ezv8T2yMaT-3TBbFhODEdzQLq4tH9rW7HH-I

Komedia! Wiceszef KE zachwycony kampanią wyborcz