Komedia niemiecka & mur berliński

Data: 2009-04-17 22:29:11
Autor: Valdi.Pavlack
Komedia niemiecka & mur berliński
Witam szanowne grono.
Czy ktoś może kojarzy tytuł niemieckiej komedii ukazującej życie
rodzinki/znajomych, która widzi z balkonu to co się po zachodniej stronie
Berlina dzieje.

Z filmu zapamiętałem tylko tyle, że na samym końcu dwójka znajomych tańczy
na balkonie swojego mieszkania (chyba z powody upadku muru) a sąsiedzi
patrzą na nich jak na szurniętych.

Jeżeli mnie pamięć nie zawodzi to tytuł (polski) oscylował w granicy "żyłem
w Berlinie zachodnim...", "żyłem przy murze berlińskim..."

Wiem, że mój opis jest bardzo niedokładny, ale jeżeli ktoś posiada
jakiekolwiek informacje o komedii/komediach opowiadających o życiu w
Niemczech po tej drugiej stronie (wschodnich), w tamtych czasach (co się
będziemy patyczkować - no komuny po prostu he he he) będę bardzo wdzięczny
za pomoc.

Pozdrawiam.

Komedia niemiecka & mur berliński