Komedie z ratyfikacjami ACTA

Data: 2012-02-03 17:24:35
Autor: abc
Komedie z ratyfikacjami ACTA
Wynika z tego ni mniej, ni więcej, że premier Tusk najpierw nakazał pani
ambasador Jadwidze Rodowicz podpisać ACTA w imieniu Polski, a dopiero teraz
zacznie sprawdzać, co właściwie kazał podpisać.

Trudno o bardziej rażący przykład bęcwalstwa, chociaż warto pamiętać, że to
nie pierwszy tego rodzaju wyczyn premiera Tuska. Po podpisaniu 13 grudnia
2007 roku traktatu lizbońskiego też się przyznał, że podpisał go bez
czytania.

Żeby było śmieszniej, wcześniej minister kultury w rządzie premiera Tuska
Bogdan Zdrojewski wygadał się, że porozumienie ACTA będzie "i tak" w Polsce
obowiązywało, nawet jeśli Sejm by go nie ratyfikował, ponieważ przyjęła je
Unia Europejska.

Jeśli min. Zdrojewski ma rację, to znaczy, że wszystkie te komedie z
ratyfikacjami porozumienia ACTA przez parlamenty poszczególnych landów IV
Rzeszy, to tylko takie makagigi, mające na celu przedłużenie iluzji, że
cokolwiek jeszcze od nich zależy.

Więcej http://www.michalkiewicz.pl/tekst.php?tekst=2383

Data: 2012-02-03 17:27:56
Autor: u2
W dniu 2012-02-03 17:24, abc pisze:
[...]

Juz od dawna twierdze na psp, ze p. Tusk nie ma odpowiednich
kompetencji, aby sprawowac urzad premiera.

W skrocie to niekompetentny nieuk, reprezentant klasy prozniaczej.

Data: 2012-02-03 09:32:56
Autor: brat_olin
u2 <u...@o2.pl> wrote:

W skrocie to niekompetentny nieuk, reprezentant klasy prozniaczej.

Bez przesady, ze niekompetentny!

"Polish Prime Minister Dr. Donald Tusk is awarded"
http://suprememastertv.com/bbs/board.php?bo_table=scrolls&wr_id=86&page=&goto_url=&sca
To samo tyczy Bula:

"Dr Bronisław Komorowski"
http://www.pan-ol.lublin.pl/konferencje/2003.11_Duszpasterz.html

--
Smartb questions to stupid answers

Data: 2012-02-03 18:58:37
Autor: pluton
Komedie z ratyfikacjami ACTA
W skrocie to niekompetentny nieuk, reprezentant klasy prozniaczej.

Zupelne przeciwienstwo Truposlawa, ktory jest och i ach i wogole.

Nullification

Data: 2012-02-03 19:15:52
Autor: Albert
Dnia Fri, 3 Feb 2012 18:58:37 +0100, pluton napisał(a):

W skrocie to niekompetentny nieuk, reprezentant klasy prozniaczej.

Zupelne przeciwienstwo Truposlawa, ktory jest och i ach i wogole.

Kogo masz na myśli pisząc: Truposław?

Data: 2012-02-03 19:52:27
Autor: u2
W dniu 2012-02-03 19:15, Albert pisze:
Kogo masz na myśli pisząc: Truposław?

Zielona dupa ma na mysli siebie :)

Data: 2012-02-03 21:35:42
Autor: pluton
Komedie z ratyfikacjami ACTA

> Zupelne przeciwienstwo Truposlawa, ktory jest och i ach i wogole.

Kogo masz na myśli pisząc: Truposław?

Pisząc: Truposlaw mam na mysli: Truposlawa.

Nullification

Data: 2012-02-03 19:17:47
Autor: Albert
Dnia Fri, 03 Feb 2012 17:27:56 +0100, u2 napisał(a):

[...]

No zobacz. Ty masz wystarczające kwalifikacje i kompetencje, a zajmujesz
się wypasaniem i dojeniem krów. W wolnych chwilach robisz za świniopasa.

Data: 2012-02-04 06:58:19
Autor: stevep
Dnia 03-02-2012 o 17:27:56 u2 <u_2@o2.pl> napisał(a):

[...]

Pedziałeś Alfonsie?
--
stevep

Data: 2012-02-03 18:56:31
Autor: pluton
Komedie z ratyfikacjami ACTA
Wynika z tego ni mniej,

Nie chce mi sie komentowac tego belkoty, ale jutro zanosze swoj podpis w
sprawie referendum do punktu zbiorki podpisow.

Nullification

Data: 2012-02-03 19:16:29
Autor: Albert
Dnia Fri, 3 Feb 2012 18:56:31 +0100, pluton napisał(a):

Wynika z tego ni mniej,

Nie chce mi sie komentowac tego belkoty, ale jutro zanosze swoj podpis w
sprawie referendum do punktu zbiorki podpisow.

W czym zaniesiesz swój podpis? W wiaderku na węgiel czy puszce po farbie?

Data: 2012-02-03 21:36:25
Autor: pluton
> [...]
> sprawie referendum do punktu zbiorki podpisow.

W czym zaniesiesz swój podpis? W wiaderku na węgiel czy puszce po farbie?

W kieszeni.

Nullification

Komedie z ratyfikacjami ACTA