"Komenda może zapłacić za pobyt w w ięzieniu" - żart czy realna możliwość?

Data: 2019-02-02 19:04:12
Autor: z
"Komenda może zapłacić za pobyt w w ięzieniu" - żart czy realna możliwość?
W dniu 2019-01-29 o 18:34, Piotrek pisze:
Niedawno na jakiej¶ stronie znalaz³em artyku³ (nie wiem
czy z gatunku "fake news", czy na powa¿nie), w którym
rozwa¿ano mo¿liwo¶æ obci±¿enia Komendy kosztami pobytu
w wiêzieniu (argumentacja by³a prosta: trafi³ tam nies³usznie,
wiêc darmowy wikt mu siê nie nale¿a³). Wiem, ¿e w tym
kraju absurdów wszystko jest mo¿liwe, ale na ile realna jest
taka opcja? Czy kto¶ chwyci siê tej interpretacji i zaryzykuje
wystawienie Polski na miêdzynarodowe po¶miewisko
na niespotykan± dot±d skalê?

Logika pachnie mi jakim¶ stanowiskiem komisarza unijnego ;-)

"Komenda może zapłacić za pobyt w w ięzieniu" - żart czy realna możliwość?