Komenda padł ofiarą paniki moralnej,

Data: 2018-05-28 21:33:58
Autor: A. Filip
Komenda padł ofiarą paniki moralnej,
"boukun" <boukun@gmail.com> pisze:
Sprawa Tomasza Komendy słusznie bulwersuje opinię publiczną. Młody
mężczyzna padł ofiarą piętrowej pomyłki prokuratorsko-sądowej i
spędził kilkanaście lat w więzieniu za czyn, którego nie popełnił -
bestialski mord i gwałt ze szczególnym okrucieństwem, jakiego na
przełomie roku 1996 i 1997 dopuszczono się podwrocławskich Miłoszycach
na piętnastolatce. Komenda siedział, choć państwo już od jakiegoś
czasu dysponować miało dowodami jego niewinności. [...]

Od _konkretnie_ jakiego?  Już od czasów gdy jeszcze rządziło PO?
Co to za iście gówniany brak _precyzji_?  To celowy "profesjonalizm"
czy zwykły brak profesjonalizmu?

[...] Także mit cudownej skuteczności polityki "zera tolerancji" już w
czasach ministrowania Kaczyńskiego dawno został obalony w fachowej
literaturze. [...]

A nie-cudowna ale zwykła skuteczność polityki zera tolerancji w kilku
miejscach na świecie tym fachowcom umknęła czy fachowcy od politycznej
propagandy wolą jej nie widzieć?

https://opinie.wp.pl/komenda-padl-ofiara-paniki-moralnej-jaka-wywolal-kaczynski-6256745488512641a
[...]

Są dwa rodzaje błędów systemu sprawiedliwości:  a) winny pozostaje
bezkarny b) niewinny zostaje skazany.  Kaczyński *wtedy* uznał że poziom
błędów "a" był zbyt wysoki.  Po odkręceniu _po 18 latach odsiadki_
_sądowego wyroku_ Komendy wypada domniemywać że nastąpiło niejakie
przegięcie w stronę błędów "b".  Tylko że potrzebna jest korekta,
może nawet znacząca korekta a nie pijany slalom od skrajności w skrajność.

Data: 2018-05-29 08:52:32
Autor: Pazerność i Stołki
Komenda padł ofiarą paniki moralnej, jaką wywołał Kaczyński - Zbyt wielu winnym się upiekało?
pajac "A. Filip" <anfi@pseudonim.pl> napisał w wiadomości news:anfi+0qtumgntyf-i5s1@wp.eu...
[...]

Dobra koleś! Przestań pierdolić! Prawda jeśt taka że ikony PIS okazały się szubrawcami i donosicielami. Łykaj teraz tę żabe idioto!

CL

Data: 2018-05-29 09:04:02
Autor: A. Filip
Pazerność i Stołki <ciemny.lud@koopi.to> pisze:
[...]

Komu Kaczyński doniósł na Komende?

--
A. Filip

Data: 2018-05-29 00:45:41
Autor: japanizer
On Tuesday, May 29, 2018 at 4:04:04 PM UTC+9, A. Filip wrote:
> [...]
>
> Dobra koleś! Przestań pierdolić! Prawda jeśt taka że ikony PIS okazały
> się szubrawcami i donosicielami. Łykaj teraz tę żabe idioto!

One pewnie miał na myśli wiceszefa PiS, Antoniego Macierewicza, który jak się okazało za komuny niesiony miłością do ZSRR, latał do najbliższej jednostki SB donosić na opozycjonistów.

Data: 2018-05-29 01:04:39
Autor: Bruno Brunowski

A w Jaruzelu widział siłę przewodnia i odnowiciela narodu: https://ptto.wordpress.com/2013/12/13/niedoszly-sojusz-macierewicz-jaruzelski/
https://www.tvn24.pl/wiadomosci-z-kraju,3/gw-macierewicz-chcial-porozumienia-wojsko-kosciol-solidarnosc,654148.html

--
Bruno

Data: 2018-05-29 10:00:36
Autor: z
Komenda padł ofiarą paniki moralnej, jak ą wywołał Kaczyński - Zbyt wielu winnym się upiekało?
Skoro donosił Wałęsa to mnie już nic nie zdziwi.

A NIEEEE

Zdziwiłbym się gdyby donosił Kwaśniewski. To byłby niuuuussss :-)

Data: 2018-05-29 15:24:16
Autor: Pazerność i Stołki
pajac "A. Filip" <anfi@pseudonim.pl> napisał w wiadomości news:anfi+ztdwcbyxif-i5t2@wp.eu...
[...]

Macierewiczowi ty głupi pajacu!  ;-))))

http://wyborcza.pl/7,75398,23461472,lech-kaczynski-oskarzyc-tego-zbira.html?disableRedirects=true

CL

Data: 2018-05-30 03:31:49
Autor: stevep
W dniu 2018-05-29 o 09:04, A. Filip pisze:
[...]

Oćcu derechtorowi.

--
stevep

Komenda padł ofiarą paniki moralnej,