Komentarz Tygodnia: Nie bójmy się prawdy

Data: 2018-02-09 14:54:21
Autor: boukun
Komentarz Tygodnia: Nie bójmy się prawdy
Data: 2018-02-10 07:44:23
Autor: Glista Ludzka - \(c\) M. Wolski - PiS
Komentarz Tygodnia: Nie bójmy się prawdy
Użytkownik "boukun" <boukun@gmail.com> napisał w wiadomości news:p5k96e$cbv$2gioia.aioe.org...
https://youtu.be/c69w8fj599U

Co sądzisz o tej "prawdzie": https://www.youtube.com/watch?v=APr2OzOPBoQ ?

CL

Data: 2018-02-10 11:14:50
Autor: boukun
Komentarz Tygodnia: Nie bójmy się prawdy
"Glista Ludzka - \(c\)  M. Wolski - PiS" <ciemny.lud.kupi@to.kod>
 Wrote in message:
[...]

Należy iść tym tropem. Ja twierdzę że JP2 wykreowała CIA.
 Katolicyzm to wiara stricte żydowska wiadomo skąd pochodzi i
 Zawsze mówiłem że od biskupa wzwyż to tylko Żydzi bo tylko Żyd
 może nosić jarmułkę.
--
boukun

-- -- Android NewsGroup Reader-- --
http://usenet.sinaapp.com/

Komentarz Tygodnia: Nie bójmy się prawdy