Komentarz do ustawy o służbie cywilnej z listopada 2008

Data: 2009-02-23 13:16:16
Autor: Dariusz Mamczura
Komentarz do ustawy o służbie cywilnej z listopada 2008
Czy wie ktoś gdzie mogę znaleźć komentarz do ustawy o służbie cywilnej z listopada 2008 roku? Szukałem po ksiegarniach ale nie znalezlem takowej pozycji. Może gdzieś w internecie spotkaliście się z tym komentarzem, lub przynajmniej namiarem bibliograficznym (imie i nazwisko autora, wydawnictwo).

Pozdarwiam

Dariusz Mamczura
"Carpiediem"

Data: 2009-02-23 18:51:20
Autor: Robert Tomasik
Komentarz do ustawy o służbie cywilnej z listopada 2008
Użytkownik "Dariusz Mamczura" <terrasano@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości news:gnu4ie$iiv$1nemesis.news.neostrada.pl...
Czy wie ktoś gdzie mogę znaleźć komentarz do ustawy o służbie cywilnej z listopada 2008 roku? Szukałem po księgarniach ale nie znalezlem takowej pozycji. Może gdzieś w Internecie spotkaliście się z tym komentarzem, lub przynajmniej namiarem bibliograficznym (imie i nazwisko autora, wydawnictwo).

Boję się, że chyba jeszcze za wcześnie, by pojawił się jakiś sensowny komentarz. Jeszcze nie wiadomo, jakie zmyłki ustawodawca w ustawie umieścił, a i orzecznictwa sądu nie ma.

Komentarz do ustawy o służbie cywilnej z listopada 2008