Komentarz na forum na uwaga.onet.pl zablokowany

Data: 2010-12-23 18:26:58
Autor: Marcin Rolicki
Komentarz na forum na uwaga.onet.pl zablokowany
Komentarz do materiału Uwaga! telewizji TVN o W. Marczuk, która jest oskarżona
o wzięcie łapówki za ustawienie przetargu prywatyzacyjnego został mimo
dwukrotnej próby wzięcia udziału w dyskusji ocenzurowany i zablokowany.
Komentarz dotyczył realizacji materiału i pominięcia kulisów złożenia
propozycji korupcyjnej Weroniki Marczuk. A więc faktów najistotniejszych, nie
wyssanych z palca plotek towarzyskich. Do których TVN próbował materiał o
aferzystce sprowadzić. Skrzętnie pomijając sedno korupcji i prywatyzacji.

Oto treść komentarza, który został ocenzurowany na uwaga.onet.pl i
zablokowany. To pokazuje kulisy działania telewizji TVN:

"Za pośrednictwo w prywatyzacji znanego wydawnictwa WNT Weronika Marczuk
wzięła podczas prowokacji CBA 100 tys. złotych do torebki Armaniego.  Reportaż
TVN kulisy propozycji korupcyjnej przemilczał. A jest fakt najistotniejszy: To
Weronika Marczuk rozpoczęła propozycję prywatyzacji telefonem do agenta
Małeckiego: "Słuchaj Tomek, jest interes do zrobienia (...). Chodzi o pewną
fajną prywatyzację (WNT). Wiem, jak tam obejść różne rzeczy i wiem, do kogo i
z czym trzeba dojść " Tomasz Małecki (CBA) powiedział, że z rozmowach z nim
wcześniej Weronika Marczuk potrzebowała pieniędzy na remonty na Ukrainę, jak
powiedział agent CBA chodziło jej o kwotę 600 tys. złotych."

Czy telewizja TVN boi się prawdy ? Co takiego było w komentarzu, że TVN bał
się go puścić i go zablokował. Prawda. To ujawnia kulisy cenzury w telewizji TVN.

Zobacz forum programu Uwaga!(TVN) z zablokowanym komentarzem. Po prostu go nie ma.
"Marczuk: agent Tomek nie wytyczył sobie granic"
http://uwaga.onet.pl/41348,news,,marczuk_agent_tomek_nie_wytyczyl_sobie_granic,reportaz.html

Data: 2010-12-23 20:15:36
Autor: Partyzant ze smoleńskiego lasu
Komentarz na forum na uwaga.onet.pl zablokowany

Użytkownik "Marcin Rolicki" <mn.rolicki.@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:if049h$gdt$1inews.gazeta.pl...

OJEJCIU JAK NAM PRZYKRO.
 a teraz wypierdalaj!  i zjebanych śfjont  multimedialno telewizyjny kurwiszonie __________ Informacja programu ESET NOD32 Antivirus, wersja bazy sygnatur wirusow 5728 (20101223) __________

Data: 2010-12-23 22:13:09
Autor: w
Komentarz na forum na uwaga.onet.pl zablokowany
Jesli czegos nie zrozumiales, dobry czlowieku, to nie wstydź sie zapytac. A własciwie dlaczego tak się zapluwasz?

Użytkownik "Partyzant ze smoleńskiego lasu" > OJEJCIU JAK NAM PRZYKRO.

Data: 2010-12-30 17:22:56
Autor: Marcin Rolicki
Komentarz na forum na uwaga.onet.pl zablokowany

Normalka

To nie pierwszyzna cenzurowania TVN. Spotkałem się z tym kilkakrotnie. Czy
cenzurowane są również sprawy, które mają pójść na antenę? Komu nie wolno
zaszkodzić? Spotkałem się z tym nie raz. Spotkałem się informacjami, że
obsypany nagrodami Constar, miał być uderzeniem w konkurencje. Po tej
cenzurze, to możliwe. TVN robi robotę w Warszawie, żeby odpowiednio sprawy
wyglądały w całej Polsce. Tak jak widać po ocenzurowaniu tego komentarza o
korupcji Marczuk-Pazura.

Data: 2010-12-31 08:25:21
Autor: Przesmiewca
"Marcin Rolicki" <mn.rolicki.WYTNIJ@gazeta.pl> napisał(a):

[...]

cenzura jest wszedzie, a tv jest stronnicza jak cholera
z tvn na czele

Komentarz na forum na uwaga.onet.pl zablokowany