"Komentarz usunięty przez Zbigniewa Hołdysa"

Data: 2012-01-24 20:45:46
Autor: Grzegorz Z.
"Komentarz usunięty przez Zbigniewa Hołdysa"
j.w.

Data: 2012-01-24 20:47:26
Autor: Bogdan Idzikowski
"Komentarz usuniety przez Zbigniewa Holdysa"

Uzytkownik "Grzegorz Z." <tictactoe@colleen.org> napisal w wiadomosci news:1ri516npvvnyz$.79vve68xyazu.dlg40tude.net...
j.w.

?????????????????????????

Data: 2012-01-24 20:49:51
Autor: Grzegorz Z.
Bogdan Idzikowski napisał:

Uzytkownik "Grzegorz Z." <tictactoe@colleen.org> napisal w wiadomosci news:1ri516npvvnyz$.79vve68xyazu.dlg40tude.net...
j.w.

?????????????????????????

Nic.

Od pół godziny po zobaczeniu tytułu tego fanpejdża doświadczam tzw.
"głupawki" :)

--
"Tylko owce potrzebują Pasterza"

Data: 2012-01-24 21:10:12
Autor: Bogdan Idzikowski

Użytkownik "Grzegorz Z." <tictactoe@colleen.org> napisał w wiadomości news:1oo2o5u8ppi3x$.1huw9ptefucog$.dlg40tude.net...
Bogdan Idzikowski napisał:

[...]

Nie  masz tego od urodzenia?

Data: 2012-01-24 21:12:27
Autor: Grzegorz Z.

Bogdan Idzikowski napisał:

[...]

Mam to od chwili poczęcia.

--
"Tylko owce potrzebują Pasterza"

Data: 2012-01-24 21:20:49
Autor: Bogdan Idzikowski

Bogdan Idzikowski napisał:

[...]

Myślałem, że nie zgodzisz się ze mną. Szkoda. Dołączyłbym do Hołdysa.

ps. ściągnąłem sobie tekst ACTA (krzywy skan, niechlujny, pięćdziesiąt parę stron), jutro poczytam. I wtedy zobaczę, czy jest o co kruszyć kopie.

"Komentarz usunięty przez Zbigniewa Hołdysa"