Komentarz z Forum Żydów Polskich

Data: 2017-06-16 12:41:08
Autor: boukun
Komentarz z Forum Żydów Polskich

Głos w tej sprawie zabrał znawca judaizmu Paweł Jędrzejewski. Według niego
wypowiedź Beaty Szydło jest jednoznaczna. Oznacza, że jeśli "demokratyczne
państwo nie będzie bronić swoich obywateli, to przyjdzie jakieś totalitarne
państwo z morderczą ideologią i ich wymorduje".

Na stronie Forum Żydów Polskich argumentuje, że słowa premier mają sens
właśnie w Auschwitz. "Międzywojenna Polska nie była w stanie obronić swoich
obywateli (przede wszystkim Żydów) i III Rzesza wymordowała ich miliony. To
się nie może powtórzyć" - pisze Paweł Jędrzejewski.

Publicysta związany z Frondą dodaje, że krytyka słów Beaty Szydło to zwykła
nagonka, która jest przykładem, jak "zaślepienie nienawiścią odbiera ludziom
przyzwoitość".

https://wiadomosci.wp.pl/forum-zydow-polskich-zabralo-glos-ws-slow-beaty-szydlo-6133876507788929a

boukun

Ewka
wczoraj (21:09)

Wstyd, że Tusk jak wściekły pies skorzystał z okazji, by znów ugryźć. Pluje
we własne gniazdo, jak tylko może. Nie wyrażę się dosadniej. Brawo Pani
Premier. Ataki będą, dopóki idzie Pani za głosem trzeźwego myślenia, a nie
płynie z prądem, niczym śnięta ryba. Zresztą, ile głupot gadają w PE i nikt
nie wrzeszczy, bo to głupoty poprawne politycznie. Niestety, nie każda
poprawność jest korzystna dla Polski. Trzeba to zrozumieć i nie czepiać się
tych, co bronią naszego kraju. Niestety, Tusk tego na pewno nie zrobi.

Data: 2017-06-17 00:20:03
Autor: prezydent San Escobar
"boukun" <boukun@gmail.com> napisał(-a):

Publicysta związany z Frondą dodaje

Fronda i wszystko jasne :DDDD
Większego ścieku nie ma, no chyba tam piździak u2 coś czytuje :DDDD

[ Bogdan Lis o Macierewiczu ]

Komentarz z Forum Żydów Polskich