Komfortowe i ciche opony.

Data: 2013-04-25 13:05:15
Autor: omega_fan
Komfortowe i ciche opony.
On 04/25/2013 12:36 PM, Mariusz-net wrote:
Szukam komfortowych i cichych opon w rozmiarze 205/55R16 91V (letnie). W poprzednim
samochodzie miałem Yokohamy A.drive i bardzo mi one pasowały (miękkie,
ciche, dobre
wodę i gdy jest sucho) ale nie znalazłem ich w większym rozmiarze.
Możecie polecić coś podobnego?

Mam Nokian H, co prawda w rozmiarze 212/55R16 H - ale sa ciche i dobre.
Polecam.

Data: 2013-04-25 06:17:06
Autor: Mariusz-net
Komfortowe i ciche opony.
W dniu czwartek, 25 kwietnia 2013 13:05:15 UTC+2 użytkownik omega_fan napisał:
> [...]

Możecie polecić coś podobnego?

Mam Nokian H, co prawda w rozmiarze 212/55R16 H - ale sa ciche i dobre.

A jak z komfortem? Czy są miękkie. Potrzebuje je do Golfa żeby poprawić komfort - teraz mam Michelin Energy Saver i są bardzo twarde (każdą dziurę czuć).

Pozdr,
Mariusz

Data: 2013-04-25 17:03:28
Autor: Cavallino
Komfortowe i ciche opony.

Użytkownik "Mariusz-net" <ledzian.pl@gmail.com> napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:

A jak z komfortem? Czy są miękkie. Potrzebuje je do Golfa żeby poprawić komfort - teraz mam Michelin Energy Saver i są bardzo twarde (każdą dziurę czuć).

LOL
Liczysz że kilka cm gumy zamortyzuje Ci dziury w drodze? ;-)

Data: 2013-04-25 11:47:51
Autor: Mariusz-net
Komfortowe i ciche opony.
W dniu czwartek, 25 kwietnia 2013 17:03:28 UTC+2 użytkownik Cavallino napisał:

LOL

Liczysz że kilka cm gumy zamortyzuje Ci dziury w drodze? ;-)

Dokładnie na to liczę. Po to między innymi są opony. No chyba, że w Kii jest inaczej? A może na samych felgach jeździsz? albo na wężu gumowym? :P

A tak serio to na cuda nie liczę ale podobny manewr zrobiłem już w Focusie i poprawa była zauważalna. Pozdr,
Mariusz

Data: 2013-04-25 23:06:38
Autor: Cavallino
Komfortowe i ciche opony.

Użytkownik "Mariusz-net" <ledzian.pl@gmail.com> napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:53361d91-ea5c-4bf3-9891-3f99b32a5436@googlegroups.com...
[...]

Zdecydowanie lepsze efekty przynosi dobre zawieszenie i ew. manewry ilością powietrza w oponach.

No chyba, że w Kii jest inaczej? A może na samych felgach jeździsz? albo na wężu gumowym? :P

Akurat w Lanci i w Kii mam te same opony i różnica w odczuciach twardości jest kolosalna.
Ale pewnie to przez inną  gumę w tej samej oponie (choć o różnym profilu). ;-)

Data: 2013-04-26 08:43:08
Autor: Mirek Ptak
Komfortowe i ciche opony.
Dnia 2013-04-25 23:06,  *Cavallino* napisał, a mnie coś podkusiło, żeby odpisać:
Akurat w Lanci i w Kii mam te same opony [...]  gumę w tej samej oponie (choć o różnym
profilu). ;-)

Gubię się :) - ta sama opona ale o różnym profilu?

Pozdrawiam - Mirek
President Herbert *old* on board :)
kolczan( a t )outlook(kropek) c om

Data: 2013-04-26 17:08:00
Autor: Cavallino
Komfortowe i ciche opony.

Użytkownik "Mirek Ptak" <nieprawdziwy@nieprawdziwy.pl> napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:517a21fd$0$1217$65785112@news.neostrada.pl...
[...]

Ta sama w sensie że ten sam producent i typ opony.

Data: 2013-04-29 08:18:56
Autor: Mirek Ptak
Komfortowe i ciche opony.
Dnia 2013-04-26 17:08,  *Cavallino* napisał, a mnie coś podkusiło, żeby odpisać:

[...]

Znaczy, taka sama :)