Data: 2013-04-26 00:35:49 | |
Autor: Mariusz-net | |
Komfortowe i ciche opony. | |
To jeszcze jedno pytanie: co ryzykuje zakładając opony 91H zamiast 91V? Samochód nie pojedzie więcej niż 190 (sprawdzone empirycznie). /Mariusz
|
|
Data: 2013-04-26 02:11:05 | |
Autor: Dman666 | |
Komfortowe i ciche opony. | |
W dniu piątek, 26 kwietnia 2013 09:35:49 UTC+2 użytkownik Mariusz-net napisał:
To jeszcze jedno pytanie: co ryzykuje zakładając opony 91H zamiast 91V? Samochód nie pojedzie więcej niż 190 (sprawdzone empirycznie). Moze byc(nie musi) ciut wieksze zuzycie bieznika, spadek komfortu (sztywniejsza guma), mniejsza tolerancja bezpieczenstwa. Rozumiem, ze 91V masz w homologacji auta. reszta tutaj: http://www.opony.com.pl/opony-porady-ekspertow/indeks-predkosci-wyzszy-lepszy/?id=17 -- Dman-666 |
|
Data: 2013-04-26 02:48:57 | |
Autor: Mariusz-net | |
Komfortowe i ciche opony. | |
W dniu piątek, 26 kwietnia 2013 11:11:05 UTC+2 użytkownik Dman666 napisał:
Moze byc(nie musi) ciut wieksze zuzycie bieznika, spadek komfortu (sztywniejsza guma), mniejsza tolerancja bezpieczenstwa. Rozumiem, ze 91V masz w homologacji auta. Po lekturze porzucam ten pomysł. Dzięki. /M |
|
Data: 2013-04-29 17:56:48 | |
Autor: DoQ | |
Komfortowe i ciche opony. | |
W dniu 2013-04-26 11:11, Dman666 pisze:
W dniu piątek, 26 kwietnia 2013 09:35:49 UTC+2 użytkownik Mariusz-net napisał: Sztywniejsza guma w oponie o niższym indeksie? pozdr. |