Komiczna kwota zebrana przez WO艢P. Kompromi tacja!

Data: 2012-01-07 21:24:58
Autor: rAzor
Komiczna kwota zebrana przez WO艢P. Kompromi tacja!
U偶ytkownik - Przemys艂aw W napisa艂:
Orkiestra zebra艂a od 1993 r. w sumie kwot臋 445 mln z艂.

Buahahahaha!
Caritas zbiera rocznie ok 400 milion贸w z艂otych. Rocznie! Bez udzia艂u przekazior贸w! Bez nag艂a艣niania i robienia szumu.
--
[pl.soc.polityka] !delete from "He庐Sk" !delete from "stevep" !delete from "muto2100" !delete from "MH" !delete from "Bogdan Idzikowski" !delete from "Polok_Prawdziwy" !delete from "Lorn"

Data: 2012-01-07 21:41:50
Autor: Przemys艂aw W
Komiczna kwota zebrana przez WO艢P. Kompromitacja!

U偶ytkownik "rAzor" <komuchy@na.koBym.ru> napisa艂 w wiadomo艣ci news:jea9mp$guj$1inews.gazeta.pl...
[...]

Buahahahaha

Zak艂adaj膮c, 偶e to prawda, to ile z tego daje na cele charytatywne?

Przemek

--

"Jaros艂aw Kaczy艅ski w 2011 roku przegra艂 wszystko co by艂o do przegrania. Po raz sz贸sty z rz臋du Polacy wybrali ciep艂膮 wod臋 w kranie serwowan膮 przez Donalda Tuska zamiast IV RP obiecywanej przez prezesa PiS. Ma艂o tego 鈥 od prezesa odeszli najwierniejsi z wiernych: Zbigniew Ziobro, Jacek Kurski, Beata Kempa. Przez 12 miesi臋cy PiS w 偶adnym sonda偶u nie wyprzedzi艂o Platformy Obywatelskiej."

Data: 2012-01-07 21:51:32
Autor: rAzor
[...]

Bo to jest prawda, papu艣ku. ;-)

Data: 2012-01-07 22:48:44
Autor: Przemys艂aw W
Komiczna kwota zebrana przez WO艢P. Kompromitacja!
U偶ytkownik "rAzor" <komuchy@na.koBym.ru> napisa艂 w wiadomo艣ci news:jeab8i$m3r$1inews.gazeta.pl...

Wasza toru艅ska prawda , Dupikowski.

Przemek

Data: 2012-01-07 23:11:42
Autor: rAzor
[...]

Kawecki - przecie偶 matematyka jest prosta (no moze nie dla ciebie) - skoro WOSP zbiera niemal 10 razy mniej od Caritasu, to i na dzia艂alno艣膰 charytatywn膮 r贸wnie偶 10 razy mniej przeznacza. Tym bardziej, 偶e 10% z tego co uciu艂aj膮 dla owsiakowych cwaniaczk贸w dzieciaki idzie na prze偶arcie, cz臋艣膰 szlag trafia - na przyk艂ad poprzez dziwne topienie kasy w papierach funduszy inwestycyjnych - w 2008 roku 艂orkiestra zmarnowa艂a ponad p贸艂tora miliona zeta w ten w艂a艣nie spos贸b. A je艣li wspomnie膰 afer臋 z telefonami? Kojarzysz? Nie? No to ci przypomn臋 - w 2001 czterema telefonami dzielna za艂oga wydzwoni艂a ponad 190 000 (sto dziewi臋膰dziesi膮t tysi臋cy) z艂otych.
Zajmij ty si臋 ju偶 lepiej rozporkami - w tym temacie nikt ci nie dor贸wna, a tego na czym si臋 nie znasz, nie tykaj - nie r贸b z siebie jeszcze wi臋kszego idioty, ni偶 nim jeste艣.

Data: 2012-01-08 00:51:07
Autor: XL
Komiczna kwota zebrana przez WO艢P. Kompromi tacja!
Dnia Sat, 07 Jan 2012 23:11:42 +0100, rAzor napisa(a):

Kawecki - przecie matematyka jest prosta (no moze nie dla ciebie) - skoro WOSP zbiera niemal 10 razy mniej od Caritasu, to i na dzia砤lno舵 charytatywn r體nie 10 razy mniej przeznacza. Tym bardziej, 縠 10% z tego co uciu砤j dla owsiakowych cwaniaczk體 dzieciaki idzie na prze縜rcie, cz甓 szlag trafia - na przyk砤d poprzez dziwne topienie kasy w papierach funduszy inwestycyjnych - w 2008 roku 硂rkiestra zmarnowa砤 ponad p蟪tora miliona zeta w ten w砤秐ie spos骲. A je秎i wspomnie afer z telefonami? Kojarzysz? Nie? No to ci przypomn - w 2001 czterema telefonami dzielna za硂ga wydzwoni砤 ponad 190 000 (sto dziewi赕dziesi眛 tysi阠y) z硂tych. (...)"

Chcia砤bym jeszcze przypomnie, jak s przez WO organizowane przetargi na
sprzet medyczny: wybiera si oczywi禼ie t najta駍z ofert. I o to chodzi!
- producenci robi z硂ty interes nie na sprz阠ie, tylko na materia砤ch
eksploatacyjnych i serwisie, odbijaj眂 sobie z wielokrotn nawi眤k upusty
cenowe udzielone na zakup sprz阾u. Ponadto do zysk體 dochodz koszty
szkolenia obs硊gi, bardzo wysokie. Z tego powodu sprz阾 w wielu szpitalach
stoi po prostu niewykorzystany. I si starzeje. I trzeba zrobi kolejny
przetarg i kolejne pieni眃ze wyrzuci w b硂to...
--
XL

Data: 2012-01-08 10:29:36
Autor: Bogdan Idzikowski
Komiczna kwota zebrana przez WO. Kompromitacja!

U縴tkownik "XL" <ikselk@gazeta.pl> napisa w wiadomo禼i news:9rv5nvbhk9dd$.1jlz30q01xmjd.dlg40tude.net...
[...]

Sama to wymy秎i砤? Jste ekspertem urz眃ze medycznych?
To jest przyk砤d nienawi禼i z jak traktuj akcj Owsiaka prawicowcy skupieni wok蟪 PiS i Rydzyka.

--
Jaros砤w-Zbawiciel Kaczy駍ki - "musimy uzyska w砤禼iw odpowied"

Data: 2012-01-08 11:00:28
Autor: [He庐Sk]
Komiczna kwota zebrana przez WO娄P. Kompromitacja!
On Sun, 8 Jan 2012 10:29:36 +0100, "Bogdan Idzikowski"
<bogdanid@neostrada.pl> wrote:

> [...]

Sama to wymy秎i砤? Jste ekspertem urz眃ze medycznych?
To jest przyk砤d nienawi禼i z jak traktuj akcj Owsiaka prawicowcy skupieni wok蟪 PiS i Rydzyka.

 facet czesciowo ma racje. znam takie przypadki. sprzet z serduszkiem
 przykryty folia starzeje sie technologicznie tylko dlatego, ze
 obdarowany szpital nie bardzo wie co z tym szczesciem robic. gdyby
 trafil do szpitala prywatnego bylby eksploatowany do granic swoich
 mozliwosci. ale prywata wciaz jest "be". --

Wlacz swiatla, wylacz myslenie! Stan dr骻 poprawi sie sam !
http://www.drogizaufania.pl/
http://dadrl.pl/

Data: 2012-01-08 11:49:23
Autor: Bogdan Idzikowski
Komiczna kwota zebrana przez WO|P. Kompromitacja!

U縴tkownik ""[HeRSk]"" <?uro.bigbrednie@interia.pl> napisa w wiadomo禼i news:a2pig7ddccbopceq346liij1ucuu60a1104ax.com...
> [...]

trafil do szpitala prywatnego bylby eksploatowany do granic swoich
mozliwosci. ale prywata wciaz jest "be".

Popraw mnie je秎i si myl. Podczas rozdzia硊 sprz阾u, to szpitale wywa縜j ch赕 otrzymania i na podstawie tych zg硂sze ustala si list obdarowanych.
Czyja wina? Oczywi禼ie Owsiaka. A nawet Tuska.

--
Jaros砤w-Zbawiciel Kaczy駍ki - "musimy uzyska w砤禼iw odpowied"

Data: 2012-01-08 12:15:34
Autor: [He庐Sk]
Komiczna kwota zebrana przez WO|P. Kompromitacja!
On Sun, 8 Jan 2012 11:49:23 +0100, "Bogdan Idzikowski"
> [...]

Czyja wina? Oczywi禼ie Owsiaka. A nawet Tuska.

 niestety tak sie dzieje. szpitale "kupuja" czesto sprzet w ciemno,
 pozniej okazuje sie, ze brak tego czy tego by uruchomic urzadzenie.
 to typowe zagranie dostawcow sprzetu. nie posadzam szpitali o brak
 dobrej woli czy pazernosc. tak to jest z "darowanym koniem".  oczywiscie to wina owsiaka a juz na pewno tuska ;o).

Data: 2012-01-08 12:24:59
Autor: Bogdan Idzikowski
Komiczna kwota zebrana przez WO|P. Kompromitacja!

U縴tkownik ""[HeRSk]"" <?uro.bigbrednie@interia.pl> napisa w wiadomo禼i news:ncuig71t2egjev99vdihc2fri6i549u0oq4ax.com...
> [...]

dobrej woli czy pazernosc. tak to jest z "darowanym koniem".
oczywiscie to wina owsiaka a juz na pewno tuska ;o).

Ze strony WO:
"Nast阷nie analizowane s pro禸y przes砤ne przez szpitale z ca砮j Polski pod k眛em tematu Fina硊, wysy砤ne s ankiety do szpitali w zakresie szczeg蟪owego zbadania potrzeb i zasadno禼i pr蠖b, odbywaj si konsultacje z ekspertami medycznymi i dopiero w體czas Konwent Fundator體 podejmuje uchwa酬 o rodzaju sprz阾u kt髍y b阣zie kupowany w drodze konkurs體 ofert, zgodnie z celem danego Fina硊.

Potem odbywaj si Konkursy Ofert, podczas kt髍ych Fundacja wybiera spo秗骴 z硂縪nych ofert najlepszy sprz阾 i aparatur medyczn oraz dokonuje jej zakupu. Po zako馽zeniu ka縟ego Konkursu Ofert sk砤damy do MSWiA sprawozdanie z jego wynik體. Po rozliczeniu i zap砤ceniu wszystkich kontrakt體 wynikaj眂ych z konkurs體 ofert sk砤damy w MSWiA ca硂禼iowe sprawozdanie za dany Fina, kt髍e zawiera informacje o: ilo禼i, rodzaju, warto禼i i miejscu przekazania zakupionego sprz阾u."

--
Jaros砤w-Zbawiciel Kaczy駍ki - "musimy uzyska w砤禼iw odpowied"

Data: 2012-01-08 09:53:36
Autor: Leprechaun
Komiczna kwota zebrana przez WO艢P. Kompromitacja!

U偶ytkownik "rAzor" <komuchy@na.koBym.ru> napisa艂 w wiadomo艣ci news:jeafuv$8v5$1inews.gazeta.pl...
[...]

Zawszawiony, od kiedy to z ciebie taki wierny parafianin?

BomBel

Data: 2012-01-08 07:48:19
Autor: stevep
Komiczna kwota zebrana przez WO. Kompro mitacja!
Dnia 07-01-2012 o 21:51:32  napisa(a):

U縴tkownik - Przemys砤w W napisa:

U縴tkownik "rAzor" <komuchy@na.koBym%19.ru> napisa w wiadomo禼i
U縴tkownik - Przemys砤w W napisa:
Orkiestra zebra砤 od 1993 r. w sumie kwot 445 mln z.

Buahahahaha!
Caritas zbiera rocznie ok 400 milion體 z硂tych. Rocznie! Bez udzia硊
przekazior體! Bez nag砤秐iania i robienia szumu.

Buahahahaha

Zak砤daj眂, 縠 to prawda, to ile z tego daje na cele charytatywne?

Bo to jest prawda, papu秌u. ;-)
痚 na ko禼i蟪 Dupikowski?

--
stevep
U縴wam klienta poczty Opera Mail: http://www.opera.com/mail/

Data: 2012-01-07 22:31:36
Autor: Bogdan Idzikowski
Komiczna kwota zebrana przez WO艢P. Kompromitacja!

U偶ytkownik "Przemys艂aw W" <Bro艅my RP przed pisem@...pl> napisa艂 w wiadomo艣ci news:jeaamf$kcu$1inews.gazeta.pl...

[...]

Je艣li mo偶na sprawdzi膰 rozliczenie WO艢P na stronach internetowych, to zapewne takowe rozliczenie Caritas te偶 tam si臋 znajduje?

--
Jaros艂aw-Zbawiciel Kaczy艅ski - "musimy uzyska膰 w艂a艣ciw膮 odpowied藕"

Data: 2012-01-07 22:51:57
Autor: Przemys艂aw W
Komiczna kwota zebrana przez WO艢P. Kompromitacja!
U偶ytkownik "Bogdan Idzikowski" <bogdanid@neostrada.pl> napisa艂

Je艣li mo偶na sprawdzi膰 rozliczenie WO艢P na stronach internetowych, to zapewne takowe rozliczenie Caritas te偶 tam si臋 znajduje?

Te rozliczenia s膮 niepor贸wnywalne. WO艢P rozlicza si臋 pedantycznie. Rozliczenie Caritasu jest kpin膮.

Przemek

Data: 2012-01-07 23:29:32
Autor: Bogdan Idzikowski
Komiczna kwota zebrana przez WO艢P. Kompromitacja!

U偶ytkownik "Przemys艂aw W" <Bro艅my RP przed pisem@...pl> napisa艂 w wiadomo艣ci news:jeaepu$4tg$1inews.gazeta.pl...
[...]

Ale to nie jest wa偶ne. Caritas prowadzi zbi贸rk臋 ca艂y rok. WO艢P jeden dzie艅. W 2011 roku w jeden dzie艅 zebra艂 do p贸艂nocy 37 milion贸w.

Nie rozumiem tej nienawi艣ci z jak膮 traktuj膮 akcj臋 Owsiaka prawicowcy skupieni wok贸艂 PiS i Rydzyka.
Jak wynika z przytoczonego przez ciebie artyku艂u, akcja Owsiaka daje siedem setnych procenta kwoty, jaka jest przeznaczona przez MZ na ochron臋 zdrowia.
W tym roku przeznaczono na ochron臋 zdrowia z naszych pieni臋dzy 2,5 miliarda z艂.
Znaczy to, 偶e pieni膮dze zebrane przez Owsiaka stanowi膮 znikom膮 kwot臋 w por贸wnaniu z tym, co planuje MZ.

Moim zdaniem wa偶ne s膮 urz膮dzenia dla szpitali, kt贸re zakupi WO艢P. Ale chyba najwa偶niejsz膮 rzecz膮 jest powszechny, bezinteresowny udzia艂 m艂odzie偶y w tym przedsi臋wzi臋ciu. M艂odzi ludzie ucz膮 si臋 偶ycia we wsp贸lnocie. Organizowania si臋 w wsp贸lnym, szlachetnym celu. Ucz膮 si臋 patriotyzmu. Nie takiego na pokaz, ale powszechnego, codziennego. I ludzie, kt贸rzy nasowo i powszechnie wrzucaj膮 ten grosik.
I to trwa ju偶 20 rok.

--
Jaros艂aw-Zbawiciel Kaczy艅ski - "musimy uzyska膰 w艂a艣ciw膮 odpowied藕"

Data: 2012-01-08 00:56:15
Autor: XL
Komiczna kwota zebrana przez WO. Kompromitacja!
Dnia Sat, 7 Jan 2012 23:29:32 +0100, Bogdan Idzikowski napisa(a):

Ale chyba najwa縩iejsz rzecz jest powszechny, bezinteresowny udzia m硂dzie縴 w tym przedsi陊zi阠iu.

TAK!
Niech si m硂dzie od najwcze秐iejszych lat uczy 縠bra i tego, 縠 jak sama
nie usk砤da, to nie ma na kogo liczy. I niech wychowuje si prawomy秎nie,
tzn ma nie zawraca g硂wy w砤dzy i po co w og髄e ma wiedzie, 縠
ministerstwa to figuranckie instytucje, bez 縜dnego zwi眤ku z potrzebami
spo砮cze駍twa, dalekie od jego reali體 縴cia, pe硁e wysoko oga縪wanych
pan體, kt髍ych najmniej ze wszystkiego obchodz dzieci owych obywateli,
le勘ce w szpitalach.

Obywatelu, lecz si sam!
--
XL

Data: 2012-01-08 01:58:28
Autor: XL
Komiczna kwota zebrana przez WO. Kompromitacja!
Dnia Sun, 8 Jan 2012 00:56:15 +0100, XL napisa(a):

[...]

http://www.tokfm.pl/Blogi/1,116342,10925075,Imperatyw_datku.html
Z komentarzy pod tekstem:
"Fajnie powiedziane:kazdy z nas "cos z tego"ma. Ja moge Ci powiedziec kto
ma "najwieksze cos". To co widzisz w szpitalach nazwalbym ochlapem rzuconym
dla "sponsorow",zeby przyszli za rok i dali wiecej. Dlaczego nie robicie
zrzutki na sprzet w lokalnych szpitalach, tak jak jest w normalnych krajach
? Dajesz kase (obojetnie ile),odpisujesz od podatku, szpital kupuje sprzet
bez posrednikow. A posrednicy robia zawsze najwieksza kase . Tylko w
Polsce... i przykro mi powiedziec ale fenomen Owsiaka polega na tym, ze "
frajerzy '' uwazaja sie za bohaterow. Mysle,ze Owsiak jest jedyna osoba ,
ktora uwaza,ze im gorzej ze sluzba zdrowia tym lepiej. "
--
XL

Data: 2012-01-08 10:40:23
Autor: Bogdan Idzikowski
Komiczna kwota zebrana przez WO. Kompromitacja!

U縴tkownik "XL" <ikselk@gazeta.pl> napisa w wiadomo禼i news:154dscy2j6kbp.1v68rogyu5nuz$.dlg40tude.net...
[...]

Z tego samego forum:
"WO gra ju 20 lat. Jak ka縟a fundacja obracaj眂a du縴mi kwotami jest wnikliwie kontrolowana - przy wszystkich mo縧iwych opcjach politycznych rz眃z眂ych przez ostatnie 20 lat. Ma wystarczaj眂o wielu wrog體, 縠 gdyby dopatrzono si najmniejszych nieprawid硂wo禼i w finansach fundacji, zrobiono by z tego kosmiczn awantur. Ponadto sprz阾 kupiony przez WO mo縩a znale兼 na ka縟ym oddziale dzieci阠ym w Polsce. I to s najlepsze dowody, 縠 mo縩a Jurkowi zaufa. Nie znam te 縜dnej organizacji, fundacji itp. tak wnikliwie, dok砤dnie i otwarcie rozliczaj眂ych si z pozyskanych 秗odk體. Warto te, 縠by dotar硂 do wielu g丑wek, 縠 jak co ju wp硑nie na konto, to na ka縟y wydany grosz musi by pokrycie - faktura, na cel zgodny ze statutem fundacji.
 A je秎i komu to nie odpowiada - nie musi da na orkiestr ani grosza. Mo縠 powo砤 inn inicjatyw, z dowolnym celem dzia砤nia i robi to lepiej. Prawda jest niestety taka, 縠 99% owych krytykant體, to ludzi kt髍zy nigdy nikomu w niczym nie pomagaj i 縜rliw krytyk 砤taj swoje sumienia. I mierz wszystkich swoj miar, "skoro ja bym przy pierwszej okazji co sobie skubn背, to inni na pewno te s tacy"."

--
Jaros砤w-Zbawiciel Kaczy駍ki - "musimy uzyska w砤禼iw odpowied"

Data: 2012-01-08 10:26:33
Autor: Bogdan Idzikowski
Komiczna kwota zebrana przez WO. Kompromitacja!

U縴tkownik "XL" <ikselk@gazeta.pl> napisa w wiadomo禼i news:1al85wrj3khir$.1nhtnaiffk9s.dlg40tude.net...
[...]

A tak zazdro禼isz? Nie mo縠sz by wysoko oga縪wanym panem - pono jeste spas潮 kobiet.

--
Jaros砤w-Zbawiciel Kaczy駍ki - "musimy uzyska w砤禼iw odpowied"

Data: 2012-01-08 17:27:53
Autor: jadrys
Komiczna kwota zebrana przez WO艢P. Kompromi tacja!

TAK!
Niech si臋 m艂odzie偶 od najwcze艣niejszych lat uczy 偶ebra膰 i tego, 偶e jak sama
nie usk艂ada, to nie ma na kogo liczy膰. I niech wychowuje si臋 prawomy艣lnie,
tzn ma nie zawraca膰 g艂owy w艂adzy i po co w og贸le ma wiedzie膰, 偶e
ministerstwa to figuranckie instytucje, bez 偶adnego zwi膮zku z potrzebami
spo艂ecze艅stwa, dalekie od jego reali贸w 偶ycia, pe艂ne wysoko oga偶owanych
pan贸w, kt贸rych najmniej ze wszystkiego obchodz膮 dzieci owych obywateli,
le偶膮ce w szpitalach.

Obywatelu, lecz si臋 sam!

A偶 tak zazdro艣cisz? Nie mo偶esz by膰 wysoko oga偶owanym panem - pono膰 jeste艣 spas艂膮 kobiet膮.

To ty sobie bez s艂owa skargi p艂a膰 na utrzymanie w luksusie tych wyobcowanych ze spo艂ecze艅stwa piesk贸w Brukseli i Waszyngtonu, a nie r贸b zarzut贸w tym co  si臋 taka sytuacja nie podoba.

--
Kapitalizm jest chorob膮 (zaraz膮) z kt贸r膮 nale偶y walczy膰..
Instaluj膮c Linuksa na swoim komputerze robisz pierwszy krok w tym kierunku..

Data: 2012-01-08 18:07:19
Autor: Bogdan Idzikowski
Komiczna kwota zebrana przez WO艢P. Kompromitacja!

U偶ytkownik "jadrys" <Che@yahoo.com> napisa艂 w wiadomo艣ci news:jecg5o$2s8$1node2.news.atman.pl...

[...]

Podoba mi si臋. A je艣li komu艣 si臋 nie podoba - droga wolna. Niech szuka takiego kraju, gdzie znajdzie szcz臋艣cie.

--
Jaros艂aw-Zbawiciel Kaczy艅ski - "musimy uzyska膰 w艂a艣ciw膮 odpowied藕"

Data: 2012-01-08 09:58:10
Autor: Leprechaun
[...]

Nie znam rozlicze艅 ani WO艢P ani Caritasu, ciekaw jestem na jakiej podstawie twierdzisz, 偶e rozliczenia Caritasu to kpina? Gdyby by艂y przekr臋ty by艂oby o tym g艂o艣no. Z tego co wiem Caritas nie zajmuje si臋 widowiskowym sprzedawaniem na aukcji raz do roku spranych majtek Dody.

BomBel

Data: 2012-01-08 10:11:32
Autor: Przemys艂aw W
Gigantyczna kwota zebrana przez WO艢P. Brawo Jurek Owsiak

U偶ytkownik "Leprechaun" <brudy.polityczne@pralnia.tw> napisa艂

Nie znam rozlicze艅 ani WO艢P ani Caritasu, ciekaw jestem na jakiej podstawie twierdzisz, 偶e rozliczenia Caritasu to kpina?

To poszukaj sobie, por贸wnaj, a potem porozmawiamy.

Przemek

Data: 2012-01-08 10:22:07
Autor: Leprechaun
Gigantyczna kwota zebrana przez WO艢P. Brawo Jurek Owsiak

U偶ytkownik "Przemys艂aw W" <Bro艅my RP przed pisem@...pl> napisa艂 w wiadomo艣ci news:jebmk5$68s$1inews.gazeta.pl...

[...]

Ty postawi艂e艣 tak膮 tez臋 wi臋c j膮 udowodnij. Mi tam Caritas zwiewa i powiewa.

BomBel

Data: 2012-01-08 10:58:01
Autor: Przemys艂aw W
Gigantyczna kwota zebrana przez WO艢P. Brawo Jurek Owsiak

U偶ytkownik "Leprechaun" <brudy.polityczne@pralnia.tw> napisa艂 w wiadomo艣ci news:4f0960ad$1$1466$65785112news.neostrada.pl...

[...]

Por贸wnaj te rozliczenia:

http://www.wosp.org.pl/fundacja/rozliczeniafinansowe

http://www.caritas.pl/dzialania-caritas

"Rzeczpospolita" dotar艂a do dokument贸w, kt贸re mog膮 potwierdza膰, 偶e w warszawskiej Caritas fa艂szowano dowody wp艂at od bezdomnych. Gazeta pisze, 偶e do prywatnej kieszeni mog艂o trafi膰 nawet kilkadziesi膮t tysi臋cy z艂otych.

Zdaniem gazety osoby korzystaj膮ce z pomocy o艣rodk贸w dla bezdomnych CaritasuArchidiecezji Warszawskiej musz膮 wp艂aca膰 symboliczn膮, zale偶n膮 od swoich mo偶liwo艣ci finansowych kwot臋 pieni臋dzy.

- Przyjmowa艂a je od nich kierownik mieszka艅 chronionych Iwona G. i wystawia艂a dokument KP (kasa przyj臋艂a - red.). Ale do dzia艂u ksi臋gowego trafia艂 inny dokument KP z t膮 sam膮 dat膮, wystawiony na nazwisko tego samego wp艂acaj膮cego, o tej samej sygnaturze, ale opiewaj膮cy na znacznie mniejsza kwot臋 i podpisany przez Jana Krzysztofa Ch., koordynatora Caritasu AW - opowiada informator "Rz".

Przemek

Data: 2012-01-08 10:33:38
Autor: rAzor
[...]

A ty szuka艂e艣 i por贸wna艂e艣? Nie 艂偶yj!
Z tob膮 mo偶na pogada膰 co najwyzej o rozporkach. :-D

Data: 2012-01-07 21:57:11
Autor: kefirh
W dniu 2012-01-07 21:24, rAzor pisze:
[...]

To jest niezwykle subtelne pranie m贸zg贸w.
Skala przera偶a.
Podczas, gdy sankcjonuje si臋 aborcj臋 i eutanazj臋,
gdy przyrost naturalny jest zerowy u偶ywa si臋 wytrzeszczonych oczu umieraj膮cego (sfotografowanego przez kurw臋) dziecka do pozyskiwania funduszy.
Pleban, policjant, alfons to przy tym przekr臋cie piku艣.

k.

--
鈥濲ak d艂ugo jeszcze policja b臋dzie tolerowa艂a dom schadzek przy ulicy Widok 10 mieszkanie 12, III pi臋tro dzwoni膰 trzy razy?鈥

Data: 2012-01-08 07:50:03
Autor: stevep
Komiczna kwota zebrana przez WO. Kompro mitacja!
Dnia 07-01-2012 o 21:57:11 kefirh <kefirh@reuter.si> napisa(a):

[...]

To jest niezwykle subtelne pranie m髗g體.
Skala przera縜.
Podczas, gdy sankcjonuje si aborcj i eutanazj,
gdy przyrost naturalny jest zerowy u縴wa si wytrzeszczonych oczu  umieraj眂ego (sfotografowanego przez kurw) dziecka do pozyskiwania  funduszy.
Pleban, policjant, alfons to przy tym przekr阠ie piku.

k.

Jeste 縴wym przyk砤dem tego prania i nikt nawet nie pyta "ociec pra"?

Data: 2012-01-08 07:47:40
Autor: stevep
Komiczna kwota zebrana przez WO. Kompro mitacja!
Dnia 07-01-2012 o 21:24:58  napisa(a):

[...]

I ile z tego oddaje na ko禼i蟪 Dupikowski?