Komin

Data: 2009-06-19 16:24:09
Autor: Piotr Maksymowicz
Komin
Jaka rure mozna wstawić do komina. Problem w tym, ze nie jestem zdecydowany
czy ma byc piec na olej czy pelety a wykonawca chce stawiac komin i wsadzic
od razu rurę.

Data: 2009-06-19 16:31:23
Autor: skippy
Komin

Użytkownik "Piotr Maksymowicz" <pmx@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości news:h1g729$dmv$1inews.gazeta.pl...
Jaka rure mozna wstawić do komina. Problem w tym, ze nie jestem zdecydowany
czy ma byc piec na olej czy pelety a wykonawca chce stawiac komin i wsadzic
od razu rurę.

z tektury

Data: 2009-06-19 16:36:19
Autor: Robert Krassowski. Alkortrade
Komin
Jaka rure mozna wstawić do komina. Problem w tym, ze nie jestem zdecydowany
czy ma byc piec na olej czy pelety a wykonawca chce stawiac komin i wsadzic
od razu rurę.

ze styropianu albo foli sniadaniowej. a poza tym musi byc tzw. 'kwasiak'. w szpary miedzy ceglami laduj ile wlezie lsd.

pzdr
rk

Data: 2009-06-19 18:01:23
Autor: Piotr Maksymowicz
Komin

[...]

Sorry NTG. Ale widze panowie ze dowcip cienki.

Data: 2009-06-19 20:08:07
Autor: marfi
Komin
Użytkownik "Piotr Maksymowicz" <pmx@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości news:h1gcom$b5j$1inews.gazeta.pl...

[...]

  Jaki dowcip? Dostałeś praktyczne porady bez nawiązywania do PO,  PiS i Prezydenta PiS.

--
marfi __________ Informacja programu ESET NOD32 Antivirus, wersja bazy sygnatur wirusow 4172 (20090619) __________

Data: 2009-06-19 20:28:25
Autor: Jerzy Olszewski
Komin
marfi pisze:

 Jaki dowcip? Dostałeś praktyczne porady bez nawiązywania do PO,  PiS i Prezydenta PiS.

W kwestii formalnej.

Ach, ta młodzież. Nie ma czegoś takiego, jak Prezydent PiS.
W partii PiS jest jest stanowisko przewodniczącego.
W RP jest Prezydent.

Data: 2009-06-19 11:43:33
Autor: macieks
Komin
On 19 Cze, 20:28, Jerzy Olszewski <jer...@it.com.pl> wrote:
marfi pisze:

> [...]

Ach, ta młodzież. Nie ma czegoś takiego, jak Prezydent PiS.
W partii PiS jest jest stanowisko przewodniczącego.

W TEJ RP jest PrezydĘĘĘĘt PIS

Data: 2009-06-19 21:13:10
Autor: marfi
Komin
Użytkownik "macieks" <mmmacieksss@gmail.com> napisał w wiadomości news:13feb542-9d3c-4359-bbc5-2024362ed660l28g2000vba.googlegroups.com...

W TEJ RP jest PrezydĘĘĘĘt PIS

To jakaś analogia do "same byki"  (czytaj "żont" ) ?

Data: 2009-06-19 13:04:23
Autor: macieks
Komin
On 19 Cze, 21:13, "marfi" <marfi @bb.onet.pl> wrote:
Użytkownik "macieks" <mmmaciek...@gmail.com> napisał w wiadomościnews:13feb542-9d3c-4359-bbc5-2024362ed660l28g2000vba.googlegroups.com...

>W TEJ RP jest PrezydĘĘĘĘt PIS

To jakaś analogia do "same byki"  (czytaj "żont" ) ?

> [...]

http://www.eset.pllubhttp://www.eset.com

Coby było równo:

W TEJ RP jest PrezydĘĘĘĘt PIS

Żont FachoFFFFców

i będą państwo zadowoleni :)

Data: 2009-06-19 13:13:30
Autor: macieks
Komin
 Piotr Maksymowicz

[...]

A tak na serio. Byłem przekonany, że ten temat jest odpowiedzią.
Odpowiedzią na 'niusy' kolegi Jerzego, totalnie nie związane z
tematyką grupy.
Ja osobiście chciałem już coś napisać o swoim psie marki spaniel :)
A co :) grupa to łyknie :)

Data: 2009-06-19 20:53:55
Autor: marfi
Komin
Użytkownik "Jerzy Olszewski" <jerzyo@it.com.pl> napisał w wiadomości news:h1glg9$h51$1atlantis.news.neostrada.pl...
marfi pisze:

[...]

  Wybacz... ja od urodzenia jestem bezpartyjny i myślałem, że partyjniaki z PO, SLD, Samoobrony, LPR itp. nie głosowalłi na obecnego Prezydenta Kaczyńskiego bo mieli swojego kandydata ale skoro twierdzisz, że się mylę to może jako partyjny aktywista wiesz swoje :)
--
marfi __________ Informacja programu ESET NOD32 Antivirus, wersja bazy sygnatur wirusow 4172 (20090619) __________

Data: 2009-06-19 21:02:37
Autor: Jerzy Olszewski
Komin
marfi pisze:

[...]

Ja bezpartyjny jestem dopiero od 18 roku życia, ale mimo tego wybaczam.

Data: 2009-06-19 21:11:06
Autor: marfi
Komin
Użytkownik "Jerzy Olszewski" <jerzyo@it.com.pl> napisał w wiadomości news:h1gng5$l5e$1atlantis.news.neostrada.pl...

Ja bezpartyjny jestem dopiero od 18 roku życia, ale mimo tego wybaczam.

A ja głupi myslałem, że jesteś PO-partyjniakiem bo tak skutecznie obrzydzasz wszysko co związane z Kaczyńskimi, Lepperem, Giertychem, Hojarską i Łyżwińskim :)