Kominiarka na zimne wietrzne dni

Data: 2012-09-24 12:17:46
Autor: Maciek
Kominiarka na zimne wietrzne dni
.... czas powoli rozglądnąć się za ogrzewaniem ;-) Przeglądam różne oferty, jednak znajduję same kominiarki tylko z kołnierzem lub przodem membranowym, góra w nich pozostaje bez ochrony przed wiatrem (czyli pod kask pełny).
Mam pytanko czy spotkał się ktoś z kominiarką pod kask rowerowy (płaskie szwy), otwartą, nie zasłaniającą twarzy, ale za razem dobrze chroniącą głowę przed wiatrem?
Istnieje w ogóle takie cudo?

Pozdrawiam,
Maciek

Data: 2012-09-24 08:20:45
Autor: rmikke
W dniu poniedziałek, 24 września 2012 12:17:48 UTC+2 użytkownik Maciek napisał:
[...]

_Wydaje_mi_się_, że w Degathlonie są takie pojechane windstopperem po całości.

Data: 2012-09-25 08:16:53
Autor: Maciek
Kominiarka na zimne wietrzne dni
_Wydaje_mi_się_, że w Degathlonie są takie pojechane windstopperem po całości.

Byłem wczoraj po zapas dętek ;-) przy okazji popatrzyłem za kominiarkami, nie mają nic niestety. Znalazłem jedynie jakiś ocieplacz ala czepek, jednym słowa kiepścizna ;-)

Data: 2012-09-25 04:15:06
Autor: rmikke
W dniu wtorek, 25 września 2012 08:16:57 UTC+2 użytkownik Maciek napisał:
> [...]

Byłem wczoraj po zapas dętek ;-) przy okazji popatrzyłem za kominiarkami, nie mają nic niestety. Znalazłem jedynie jakiś ocieplacz ala czepek, jednym słowa kiepścizna ;-)

Też ostatnio byłem kupić konkretną kurtkę i konkretną czapkę
(i.e. takie same, jak zostawiłem na wsi) i akurat tych nie było.
Podpadli mi.

Za to inną kurtkę mieli sporo przecenioną jako ostatnie sztuki z serii,
jedna z trzech pasowała, to od razu złapałem. W sumie wydałem więcej,
niż planowałem, kupiłem co innego niż planowałem, ta kurtka z przeceny fajna,
ale i tak czuję się zmanipulowany... ;)

Data: 2012-09-24 12:31:05
Autor: Ludek Vasta
On 24/09/2012 12:17, Maciek wrote:
Mam pytanko czy spotkał się ktoś z kominiarką pod kask rowerowy (płaskie
szwy), otwartą, nie zasłaniającą twarzy, ale za razem dobrze chroniącą
głowę przed wiatrem?
Istnieje w ogóle takie cudo?

Też nie widziałem, tak więc używam kominiarki, na którą zakładam czapkę z membraną pod kask. Mianowicie mam to:

kominiarka: http://www.moira.cz/p1775-kukla.html (na stronie polskiego importera Moiry jej nie znalazłem)

czapka z membraną pod kask: http://eshop.kalas.cz/i9996/cyklisticka-cepice-pod-helmu-07-ww-tecno-cerna

Ludek

Data: 2012-09-25 08:12:04
Autor: Maciek
Kominiarka na zimne wietrzne dni
Też nie widziałem, tak więc używam kominiarki, na którą zakładam czapkę z membraną pod kask.

Podobnie robiłem. W tym roku chciałem uniknąć tego typu rozwiązania, jednak widzę, że się chyba nie uda ;-)

Kominiarka na zimne wietrzne dni