Komis Bodzio-bis - opinie

Data: 2011-03-07 21:00:13
Autor: Daniel
Komis Bodzio-bis - opinie
Witam,

Czy kto艣 mia艂 do czynienia z w/w komisem samochodowym? Jakie艣
"przygody"? B臋d臋 wdzi臋czny za rzeczowe opinie, gdy偶 mam zamiar kupi膰 u
nich samoch贸d.

Pozdrawiam
Daniel

Data: 2011-03-07 22:05:57
Autor: masti
Komis Bodzio-bis - opinie
Dnia pi臋knego Mon, 07 Mar 2011 21:00:13 +0100 osobnik zwany Daniel
wystuka艂:

Witam,

Czy kto艣 mia艂 do czynienia z w/w komisem samochodowym?

a w jakim miejscu?

--
mst <at> gazeta <.> pl
"-Mam l臋k gruntu! -Chyba wysoko艣ci? -Wiem co m贸wi臋, to grunt zabija!" T.Pratchett

Data: 2011-03-08 00:17:31
Autor: Daniel
Komis Bodzio-bis - opinie
W dniu 07.03.2011 23:05, masti pisze:
[...]

Katowice, ul. Hallera 2.

Pozdrawiam
Daniel

Data: 2011-03-07 22:48:44
Autor: emes
Komis Bodzio-bis - opinie

U偶ytkownik "Daniel" <danielnet@ihatespampoczta.onet.pl> napisa艂 w wiadomo艣ci grup dyskusyjnych:il3dgd$4jf$1@news.onet.pl...
Witam,

Czy kto艣 mia艂 do czynienia z w/w komisem samochodowym? Jakie艣
"przygody"? B臋d臋 wdzi臋czny za rzeczowe opinie, gdy偶 mam zamiar kupi膰 u
nich samoch贸d.

chce kupic auto w komise = chce zostac wydymany bez wazeliny.

Nie mozesz kupic prosto od chlopa ? "Handlarz" to gorzej jakby kogos od ch.w zwyzywac :)

Data: 2011-03-08 09:48:41
Autor: Micha艂 \"HoMMeR\" Paszek
Komis Bodzio-bis - opinie
W dniu 2011-03-07 21:00, Daniel pisze:
[...]

Ja mia艂em.
Jakie艣 3-4 lata kolega szuka艂 Corsy. W Bodzio znale藕li艣my odpowiedni rocznik i odpowiedni silnik (1.4 16V). Ze wst臋pnych ogl臋dzin samoch贸d wygl膮da艂 na ca艂kiem dobrze utrzymany i w nienagannym stanie.
Jednak przy bli偶szych ogl臋dzinach okaza艂o si臋, 偶e licznik kr臋cony o min. 30kkm (stan licznika by艂 ni偶szy ni偶 naklejka z przegl膮du pod mask膮). Tylna szyba by艂a wymieniana, a na pasie czo艂owym wida膰 by艂o ingerencj臋 blacharza, ale jako艣膰 wykonania naprawy nie budzi艂a zastrze偶e艅. Po ogl臋dzinach na stacji diagnostycznej (do wymiany el. met-gum. w zawieszeniu) i weryfikacji silnika (brak z艂ych oznak) oraz negocjacjach cenowych kolega si臋 zdecydowa艂. Z ceny wywo艂awczej komis obni偶y艂 cen臋 o 10% i na zako艅czenie transakcji zostali艣my obdarowani szampanem.

Wra偶enie by艂o dobre, niemniej po ok. p贸艂 roku u偶ytkowania okaza艂o si臋, 偶e auto by艂o do艣膰 mocno uderzone, tak, 偶e pod艂u偶nice wymaga艂y prostowania. Tu niestety by艂o nasze niedopatrzenie, cho膰 mieli艣my okazj臋 osobi艣cie ogl膮da膰 samoch贸d od spodu.

--
Micha艂 "HoMMeR" Paszek
hydrokomfort by Citroen Xantia

Data: 2011-03-08 13:10:29
Autor: omega_fan
Komis Bodzio-bis - opinie
On 03/07/2011 09:00 PM, Daniel wrote:
Witam,

Czy kto艣 mia艂 do czynienia z w/w komisem samochodowym? Jakie艣
"przygody"? B臋d臋 wdzi臋czny za rzeczowe opinie, gdy偶 mam zamiar kupi膰 u
nich samoch贸d.

Takie pytanie nie ma sensu.
Komis to komis i przyjmie w komis ka偶dy samoch贸d, kt贸ry sprzedawca
b臋dzie chcia艂 tam wstawi膰. 艁adny, brzydki, dobry, zepsuty, bezwypadkowy
i po zderzeniu z poci膮giem. Dowali swoj膮 mar偶臋 i tyle.

Data: 2011-11-02 20:31:33
Autor: drum
Komis Bodzio-bis - opinie

Oszu禼i - zadzwonili, 縠 maj klienta na samoch骴, a od razu wystawili go na swojej aukcji. Poza tym, dostali samoch骴 w pe硁i sprawny, a oddali niesprawny. Unika!
--
Wiadomo舵 wys砤na za po秗ednictwem http://manager.money.pl/

Komis Bodzio-bis - opinie