Komis fotograficzny we Wrocławiu

Data: 2010-01-26 21:00:32
Autor: Maciek
Komis fotograficzny we Wrocławiu
Użytkownik Marian Paździoch napisał:
Witam,
kiedyś był taki malutki komisik na Jedności Narodowej. Wie ktoś czy został zlikwidowany czy może przeniesiony?
Zlikwidowany. W sumie zostaje tylko Odrzańska. Giełdę omijaj z daleka. Przynajmniej jeżeli chodzi o sprzęt. Na giełdzie (dworzec PKP) kupuje się tylko filmy. Przynajmniej tak było rok temu, gdy tam ostatnio byłem.
Maciek

Data: 2010-02-04 06:49:46
Autor: void
Komis fotograficzny we Wrocławiu
Zlikwidowany.
Trochę szkoda, bo na Odrzańskiej są jedynie drogie rzeczy, a nie np.
przejściówki z gwintów 1/4" - 3/8".

Giełdę omijaj z daleka.
Przynajmniej jeżeli chodzi o sprzęt. Na giełdzie (dworzec PKP) kupuje
się tylko filmy. Przynajmniej tak było rok temu, gdy tam ostatnio byłem.
Też tak pamiętam. A dla filmów nie warto płacić za wejście, skoro
można je dostać na ul. Kasprowicza, koło wieży.

Pozdrawiam, Jakub

Komis fotograficzny we Wrocławiu