Komisja Europejskawa: CAŁA Polska ma być strefą LGBT

Data: 2020-06-15 15:26:01
Autor: A. Filip
Komisja Europejskawa: CAŁA Polska ma być strefą LGBT
https://www.rmf24.pl/fakty/polska/news-ke-grozi-wstrzymaniem-dotacji-regionom-ktore-przyjely-uchwal,nId,4555438
KE grozi wstrzymaniem dotacji regionom, które przyjęły uchwały o
strefach wolnych od LGBT

Unijna komisarz odpowiedzialna za kwestie praworządności Vera Jourova,
grozi wstrzymaniem finansowania unijnych projektów w regionach, które
ogłosiły się tzw. strefami wolnymi od LGBT - donosi nasza dziennikarka
Katarzyna Szymańska-Borginion. [...]

Pani Jourovej nie życzę poznania prawa "niezamierzonych" konsekwencji
bo jest to zbędne.  Ja nie widzę KE jako gniazda orłów intelektu ale
bandą aż idiotów tez (chyba) nie są.

--
A. Filip : Pij mleko (matki)!!

Data: 2020-06-15 08:41:22
Autor: Bruno Brunowski
Komisja Europejskawa: CAŁA Polska ma być strefą LGBT
To co to jest ta straszliwa "ideologia lgbt"? Tak zwięźle, w paru punktach.

Pytam bo właśnie jakaś pisica w TokFM się produkowała i nic konkretnego nie udało jej się wyartykułować.

--
Bruno

Data: 2020-06-15 09:24:08
Autor: Konopny Nespresso
użytkownik Bruno Brunowski napisał:
To co to jest ta straszliwa "ideologia lgbt"? Tak zwięźle, w paru punktach.

Etap następny po dżenderach. A dżendery chyba wiadomo,
 trącanie się siusiakami:)

Data: 2020-06-15 09:26:24
Autor: Bruno Brunowski
W dniu poniedziałek, 15 czerwca 2020 18:24:10 UTC+2 użytkownik Konopny Nespresso napisał:
użytkownik Bruno Brunowski napisał:
> To co to jest ta straszliwa "ideologia lgbt"? Tak zwięźle, w paru punktach.

Etap następny po dżenderach. A dżendery chyba wiadomo,
 trącanie się siusiakami:)

Chyba nie o to chodzi Nocniczku, posłanka też w ten ślepy zaułek zabrnęła i nie potrafiła się wydostać.

--
Bruno

Data: 2020-06-16 06:33:50
Autor: Runt
CAŁA Polska ma być strefą LGBT - czarna dziura coraz bliżej
W dniu 2020-06-15 o 18:24, Konopny Nespresso pisze:
użytkownik Bruno Brunowski napisał:
To co to jest ta straszliwa "ideologia lgbt"? Tak zwięźle, w paru punktach.

Etap następny po dżenderach. A dżendery chyba wiadomo,
  trącanie się siusiakami:)

Aktualny etap to trącanie się łokciami! ;-)))

zenusiu - okazja! czarna dziura ;-)))))

--
Runt

Keep smilling. All's well that ends well!

http://100aferpis.pl/

Data: 2020-06-15 19:00:49
Autor: A. Filip
Bruno Brunowski <brunoj@interia.pl> pisze:
To co to jest ta straszliwa "ideologia lgbt"? Tak zwięźle, w paru punktach.

Pytam bo właśnie jakaś pisica w TokFM się produkowała i nic
konkretnego nie udało jej się wyartykułować.

Pytaj się tych samorządów co się sprzeciwiły promowaniu LGBT u siebie.
Jak to nie są politycy do dupy to raczej w większości przypadków
_lokalne_ poparcie dla tego mają.  Ja nie mają to Wiosna Biedronia ma
tam świetlaną przyszłość wyborczą.

https://www.tvp.info/48522915/karta-lgbt-jako-dyskryminacja-wiekszosci-czym-sa-oslawione-standardy-who
14.06.2020, 13:15 |aktualizacja: 14:13
<foto> Prezydent Warszawy Rafał Trzaskowski na tzw. Paradzie Równości
w czerwcu 2019 roku </foto>

Karta LGBT to jedna z obietnic Rafała Trzaskowskiego, gdy ubiegał się
jeszcze o fotel prezydenta Warszawy. Zrealizował ją w ekspresowym
tempie - podpisując dokument jeszcze w marcu 2019 roku. ,,Jeśli wygra
najbliższe wybory, zapewne równie szybko wprowadzi taką deklarację dla
całej Polski" - ocenia publicysta Grzegorz Strzemecki [...]

--
A. Filip : Pij mleko (matki)!!

Data: 2020-06-15 10:40:26
Autor: Bruno Brunowski
W dniu poniedziałek, 15 czerwca 2020 19:01:37 UTC+2 użytkownik A. Filip napisał:
> [...]

> najbliższe wybory, zapewne równie szybko wprowadzi taką deklarację dla
> całej Polski" - ocenia publicysta Grzegorz Strzemecki [...]

Nie Filipku, tak to się nie będziemy bawić.
Powiedz co to jest ta "ideologia lgbt" o której Adrian na wiecach tak się drze, że aż mu żyły na czole wychodzą. W warszawakiej karcie LGBT (raptem 4 strony tekstu) nie ma o tym ani słowa. --
Bruno

Data: 2020-06-16 06:34:41
Autor: Runt
CAŁA Polska ma być strefą LGBT - elektorat PiS w POpłochu
W dniu 2020-06-15 o 17:41, Bruno Brunowski pisze:
To co to jest ta straszliwa "ideologia lgbt"? Tak zwięźle, w paru punktach.

Pytam bo właśnie jakaś pisica w TokFM się produkowała i nic konkretnego nie udało jej się wyartykułować.

Po prostu temat zastępczy skierowany do durnowatego elektoratu PiS.
LGBT to choroba która powoduje, że kury przestają się nieść, krowy nie daja mleka, a chłopy nie chcą pracować "w polu". Strach blady padł na koła gospodyń wiejskich. Lamentując pobiegły do wikarego by wyjaśnił im co maja robić by te lgbt wypędzić z chłopów. niekompletnie ubrany wikary w odpowiedzi tylko się uśmiechnął i kazał wracać do chałup. po wyborach im wyjaśni.