Data: 2013-07-07 00:07:35 | |
Autor: Marek Woydak | |
Komisja Millera w San Francisco | |
W San Francisco rozbił się boeing 777 linii Asiana Airlines. Zginęły dwie osoby, a 182 zostały ranne, na pokładzie było 307 osób. Pasażerowie donoszą o tym, że podczas lądowania oderwał się ogon maszyny, po czym wybuchł pożar. CNN podaje, że według świadków w momencie katastrofy słychać było głośny huk, a następnie pojawiła się kula ognia. Prezes Narodowej Agencji Bezpieczeństwa Transportu (NTSB) Debbie Hersman oświadczyła na konferencji prasowej w Waszyngtonie, że zwróciła się do Donalda Tuska z prośbą o pomoc w wyjaśnieniu przyczyn wypadku. Jerzy Miller dopytywany przez dziennikarz skomentował to krótko - w poniedzialek rano, cała Komisja Millera wylatuje do San Francisco, badania przyczyn i okoliczności katastrofy zaczniemy od czarnych skrzynek i wyznaczenia trajektorii lotu, wszystko wskazuje na to, że załoga była pod silną presją aby wylądować, a ogon maszyny został oderwany w skutek zderzenia z palmą na wysokości 1276 metrów, pasażerowie nie mieli szans na przeżycie, te okoliczności wykluczają teorię wybuchu na pokładzie. Maciej Lasek, szef zespołu do spraw wyjaśniania przyczyn katastrof lotniczych na całym świecie, przedstawił dziennikarzom dowody, które jego zdaniem, wykluczają teorię wybuchów - mamy zapisy rozmów miedzy załogą samolotu i Jarosławem Kaczyńskim, wszystko wskazuje na to, że byli zmuszani do lądowania wbrew procedurom, podczas zniżania samolot znajdował się na niebezpiecznej wysokości, rozrzut szczątków samolotu jest typowy dla zderzenia samolotu z palmą a następnie z ziemią - zaznaczył Lasek. Do San Francisco poleci również Ewa Kopacz wraz z grupą 11 patomorfologów, w tym patomorfologów ze specjalizacją z antropologii. Zapewniam państwa, że płyta lotniska zostanie przekopana z całą starannością na głębokości ponad 1 metra, każdy najmniejszy skrawek, który zostanie przebadany, najmniejszy szczątek, który zostanie znaleziony na miejscu katastrofy będzie przebadany genetycznie - wyjaśniła ewa Kopacz. |
|
Data: 2013-07-07 09:06:18 | |
Autor: Stokrotka | |
Komisja Millera w San Francisco | |
Na pewno pszyczyna tkwiła w bżozie.
-- (tekst bez: ó, ch, rz i -ii) Ortografia to NAWYK, często nielogiczny, ktury ludzie ociężali umysłowo, nażucają bezmyślnie następnym pokoleniom. http://ortografia.3-2-1.pl/ |
|
Data: 2013-07-07 10:09:59 | |
Autor: Bogdan Idzikowski | |
Komisja Millera w San Francisco | |
Użytkownik "Stokrotka" <ortografia.nowa@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:51d9136e$0$1228$65785112news.neostrada.pl... Na pewno pszyczyna tkwiła w bżozie. Oczywista oczywistość, że był to zamach. Wprawdzie nieco nieudany. O zamachu świadczy przekazanie śledztwa w ręce Amerykanów. Czarne skrzynki są teraz fałszowane. Czyni to amerykański odpowiednik ruskiego MAK. Były dwa wybuchy. Jeden odstrzelił tył samolotu, a drugi podwozie. Także oczywistą oczywistością jest to, że Amerykanie nie oddadzą czarnych skrzynek i wraku samolotu. Jak na dłoni widać zbrodniczą zmowę Amerykanów z władzami państwa azjatyckiego, będącego właścicielem samolotu. Smoleńsk bis. -- Donald Tusk - "wolałbym się nie urodzić, niż na grobach zmarłych budować swoją karierę polityczną". |
|
Data: 2013-07-07 10:11:49 | |
Autor: leszek niewiadomski | |
Komisja Millera w San Francisco | |
Am 07.07.2013 10:09, schrieb Bogdan Idzikowski:
Gdzie jest pan Antoni? ln. -- "As an online discussion among Poles grows longer, the probability of a comparison involving a security service, or a calling the opponent an agent of influence, a Volksdeutsch, a Jew or an idiot approaches 1" (The new Godwin's Law) |
|
Data: 2013-07-07 09:24:07 | |
Autor: pluton_ | |
Komisja Millera w San Francisco | |
Prezes Narodowej Agencji Bezpieczeństwa Transportu (NTSB) Debbie Hersman Dlaczego tam to sie nazywa wypadek, a u nas takie szczesliwe wydarzenia nazywa sie uparcie 'tragedia narodowa' ? -- pozdrawiam P.L.U.T.O.N.: Positronic Lifeform Used for Troubleshooting and Online Nullification |
|
Data: 2013-07-08 10:21:51 | |
Autor: Grzegorz Z. | |
Komisja Millera w San Francisco | |
Dnia Sun, 7 Jul 2013 09:24:07 +0200, pluton_ napisał(a):
Dlaczego tam to sie nazywa wypadek, a u nas takie szczesliwe wydarzenia Dlatego, że tam samolot bez ogona robi pół beczki, spada na głowy 300 pasażerów i żaden Miller czy inny kocmołuch nie pierdoli głupot przez trzy lata. Do obejrzenia: https://www.youtube.com/watch?v=_IrBldk7-74 |
|
Data: 2013-07-08 19:58:19 | |
Autor: Tuskobus | |
Komisja Millera w San Francisco | |
W dniu 2013-07-08 17:21, Grzegorz Z. pisze:
Dnia Sun, 7 Jul 2013 09:24:07 +0200, pluton_ napisał(a): Na dupy, nie na głowy, samolot najzwyczajniej już przyziemił... |
|
Data: 2013-07-07 12:32:28 | |
Autor: Proletariusz | |
Komisja Millera w San Francisco | |
Użytkownik "Marek Woydak" <mark.woydak@gmx.de> napisał w wiadomości news:1jmh2i8709lxw$.klz74am7ejdv.dlg40tude.net... Sprawie ci przyjemniość łachu podszywanie się podemnie? Jesteś zwykła gnidą nie wartą nawet splunięcia. Takie wszy jak ty powinno się tępić w zarodku. Brzydzę sie takimi łajzami jak ty. Mark Woydak |
|
Data: 2013-07-07 13:30:16 | |
Autor: Tuskobus | |
Komisja Millera w San Francisco | |
W dniu 2013-07-07 07:07, Marek Woydak pisze:
Czy to nie lecieli polscy piloci w nim, jak np. pp. Kpt Protasiuk i kpt. Wrona, co guzika nie mógł znaleźć? |
|
Data: 2013-07-07 15:06:56 | |
Autor: Proletariusz | |
Komisja Millera w San Francisco | |
Użytkownik "Tuskobus" <tuskobus@qmail.com> napisał w wiadomości news:krbjg6$go5$1speranza.aioe.org... W dniu 2013-07-07 07:07, Marek Woydak pisze: Głupiś chłopie. Kpt. Wrona gdyby chciał podniósłby bezpiecznik ale tego typu zachowania są dobre na ziemi, a nie w samolocie pełnym ludzi. Wyobraź sobie, że terroryści tylko czekali by kpt Wrona podniósł bezpiecznik. Mało się o tym mówi ale samolot pilotowany przez kpt Wronę eskortowały F-16. Coś musiało z tym być ale takim nawiedzonym pisowcom jak ty jedno w głowie. Na dodatek piszesz sam ze sobą podszywając się pod mój alias. Idź człowieku do psychiatry! MW |
|