Komisja Muellera...

Data: 2011-08-15 10:42:15
Autor: Tzva Adonai
Komisja Muellera...
Witajcie rodacy ponownie, przybywam z taką małą refleksją... Gdy
oglądałem archiwalny filmik z tzw. Komisji Millera, to mnie
nieustannie nękała jedna myśl.. Mianowicie dlaczego szef komisji nosi
spolszczone niemieckie nazwisko (miller - mueller) i dlaczego z twarzy
jest trochę podobny do Goeringa?... I jakim prawem ktoś taki rości
sobie prawo do wyrokowanie w sprawie tragicznej śmierci brata Pana
Prezesa Kaczyńskiego, którego rodzinę przodkowie tegoż Millera-
Muellera mordowali w komorach gazowych?... Nie znam ani jednego
człowieka o nazwisku Miller, który by dobrze życzył Polakom, może
prócz Leszka Millera... Może i rację ma boukun, że na pewne sprawy
należy patrzeć przez pryzmat pochodzenia etnicznego?.. Może
niekorzystne dla PiS wyniki badań komisji Millera są niczym innym jak
kontynuacją walki Wehrmachtu przeciwko polskiej tkance narodowej?...

Data: 2011-08-15 21:06:41
Autor: u2
Komisja Muellera...
W dniu 2011-08-15 19:42, Tzva Adonai pisze:
Witajcie rodacy ponownie

E stary, twoi rodacy to podobno w Izraelu :)

Data: 2011-08-15 21:51:37
Autor: Bogdan Idzikowski
Komisja Muellera...

Użytkownik "Tzva Adonai" <purpurwolf@runbox.com> napisał w wiadomości news:63ec1e8f-e745-4e1b-a07f-f4ac719ba36dk3g2000vbz.googlegroups.com...
[...]

Pomyliłeś adresy. Nie on sporządzał raport.

Data: 2011-08-15 21:56:18
Autor: u2
Komisja Muellera...
Pomyliłeś adresy. Nie on sporządzał raport.

-- J. Kaczyński - "musimy uzyskać właściwą odpowiedź"

Oczywiscie sporzadzil go Jarek :)

Data: 2011-08-15 12:59:09
Autor: Hans Kloss
Komisja Muellera...
On 15 Sie, 21:56, u2 <u...@o2.pl> wrote:

> J. Kaczyński - "musimy uzyskać właściwą odpowiedź"
> "Jak nie wyląduję(my), to mnie zabije(ją)"

Oczywiscie sporzadzil go Jarek :)

Bełkot tego durnia jest równie sensowny jak te brednie które umieścił
w sygnaturce.
J-23

Data: 2011-08-15 22:00:56
Autor: u2
Komisja Muellera...
W dniu 2011-08-15 21:59, Hans Kloss pisze:
On 15 Sie, 21:56, u2 <u...@o2.pl> wrote:

Oczywiscie sporzadzil go Jarek :)

Bełkot tego durnia jest równie sensowny jak te brednie które umieścił
w sygnaturce.
J-23

Zauwaz jednak z jakim przekonaniem wypisuje te swoje glupoty. Widac, ze
w jego glowce nie zmienilo sie nic od lat :)

Data: 2011-08-16 03:22:36
Autor: stevep
Komisja Muellera...

On 15 Sie, 21:56, u2 <u...@o2.pl> wrote:

[...]

O Santa Madonna poratuj, uczył Marcin Marcina, a sam ....

--
stevep

Data: 2011-08-16 21:46:05
Autor: raff
Komisja Muellera...
Witajcie rodacy Spadaj. Nie przyznajemy sie do ciebie.

R.

Data: 2011-08-16 21:49:13
Autor: u2
Komisja Muellera...
W dniu 2011-08-16 21:46, raff pisze:
Witajcie rodacy Spadaj. Nie przyznajemy sie do ciebie.

R.

Faktr, przeszedl na strone Arabusow. Grzmoci te swoja Arabke, wbrew
zaleceniom.

Data: 2011-08-16 22:38:51
Autor: raff
Komisja Muellera...

"u2" <u_2@o2.pl> wrote in message news:4e4ac9c1$0$2436$65785112news.neostrada.pl...
[...]

Niech jedzie do tesciow, to mu zrobia tam AllachAkbar.

R.

Data: 2011-08-16 22:40:43
Autor: u2
Komisja Muellera...
W dniu 2011-08-16 22:38, raff pisze:
Niech jedzie do tesciow, to mu zrobia tam AllachAkbar.

R.

Albo wypowiedza mu jihad :)

Komisja Muellera...