Komisja Sejmowa w sprawie afery "Euro 2012"

Data: 2010-07-25 20:00:24
Autor: JanKo
Komisja Sejmowa w sprawie afery "Euro 2012"
http://korwin-mikke.blog.onet.pl/Oplacalnosc-budowy-i-utrzymani,2,ID411081252,n

W to e nasi kopacze noni swymi sukcesami przycign na stadiony setki tysicy ludzi zaknionych efektownego widowiska sportowego chyba nikt normalny nie wierzy. Gdyby na pycie zamiast trawy hodowa "traw" to i tak byoby ciko zamkn rachunek ekonomiczny obiektu. Co w zamian? Pod dachem pieczarkarnia a reprezentacja niech wiczy na pobliskich orlikach?

Data: 2010-07-25 21:36:47
Autor: yamma
JanKo wrote:
http://korwin-mikke.blog.onet.pl/Oplacalnosc-budowy-i-utrzymani,2,ID411081252,n

Stek bzdur kolesia, ktry nie ma zielonego pojcia co to jest pika nona.
yamma

Data: 2010-07-25 19:39:47
Autor: Smok Eustachy
Dnia Sun, 25 Jul 2010 21:36:47 +0200, yamma napisał(a):

JanKo wrote:
http://korwin-mikke.blog.onet.pl/Oplacalnosc-budowy-i-
utrzymani,2,ID411081252,n

Stek bzdur kolesia, który nie ma zielonego pojęcia co to jest piłka

Jak się wezmą do burzenia stadionów w 2020 to będziesz odszczekiwał.

Data: 2010-07-25 22:05:12
Autor: yamma

JanKo wrote:
[...]

A co? W 2020 będą likwidować piłkę nożną w Polsce? No już bez jaj, przecież w porównaniu do stadionów w Niemczech, te nasze, to będą kameralne zabawki.
yamma

Data: 2010-07-25 20:21:59
Autor: Smok Eustachy
Komisja Sejmowa w sprawie afery "Euro 2012"
Dnia Sun, 25 Jul 2010 22:05:12 +0200, yamma napisał(a):
/.../
A co? W 2020 będą likwidować piłkę nożną w Polsce? No już bez jaj,
przecież w porównaniu do stadionów w Niemczech, te nasze, to będą
kameralne zabawki. yamma

No to zobaczysz. W Warszawie na pewno nie ma miejsca na 3 stadiony (Narodowy, Legii, Polonii) i będzie demolka.

Data: 2010-07-26 10:32:06
Autor: yamma
Smok Eustachy wrote:
[...]

Nie rozumiem. Co masz na myśli mówiąc "demolka"? Ja nie wiem jak będą wyglądały trybuny tych stadionów po zakończeniu budowy, mogę ci jedynie powiedzieć, że w ostatnich kilku miesiącach Legia wydała ponad 40 tys. Kart Kibica (to są oficjalne dane z klubu). Doszło do tego, że obecnie zamiast Kart wydawane są kwitki, bo zabrakło blankietów. Jest bardzo prawdopodobne, że ta liczba wkrótce przekroczy 50 tys. To oznacza, że jeśli Legii zdarzy się zagrać w przyszłym roku w pucharach z jakimś mocniejszym przeciwnikiem, to prawdopodobnie będzie musiała wynająć na taki mecz SN. Jeśli chodzi o te pismackie płacze nad tym kto to utrzyma, to nieśmiało przypomnę, że wszystkie stadiony z wyjątkiem Narodowego będą utrzymywane przez kluby a tzw. podatnik nie tylko nie dołoży do tego ani złotówki ale nawet zarobi na czynszu. Korwin popełnia jeden podstawowy błąd w swoim rozumowaniu traktując stadion jak klasyczny biznes. To jest zwykła manipulacja bo stadion piłkarski jest obiektem użyteczności publicznej takim samym jak teatr, muzeum czy kino. Taki obiekt z założenia nie ma się zwracać tylko organizować ludziom rozrywkę.
yamma

Data: 2010-07-26 11:08:04
Autor: Cavallino
Użytkownik "yamma" <yamma@wp.pl> napisał w wiadomości news:

Jeśli chodzi o te pismackie płacze nad tym kto to utrzyma, to nieśmiało przypomnę, że wszystkie stadiony z wyjątkiem Narodowego

Właśnie o ten wyjątek chodzi.
Stadiony będą trzy, a kluby dwa.
Jeden za dużo.
Zresztą Polonia chyba nie utrzymuje stadionu, tylko miasto, jak Narodowy będzie niszczał może dostaną taką ofertę od NCS, że taniej i będzie wynając ten stadion, niż swój kurnik bez murawy.

Data: 2010-07-26 12:36:30
Autor: yamma
Cavallino wrote:
[...]

Średnio jeden mecz reprezentacji w miesiącu + średnio jeden koncert na 2 miesiące + stały dochód z VIPowskich lóż nie wystarczą na utrzymanie? Śmiem wątpić.
yamma

Data: 2010-07-26 12:47:08
Autor: Cavallino
Użytkownik "yamma" <yamma@wp.pl> napisał w wiadomości news:i2jofu$deo$1inews.gazeta.pl...
Cavallino wrote:
[...]

Znaczy 12 meczów u siebie rok w rok?
LOL !!!!
Fantasta.

+ średnio jeden koncert na 2 miesiące + stały dochód z VIPowskich lóż nie wystarczą na utrzymanie? Śmiem wątpić.

Że wystarczą?
Ja mam pewność, że nie.

Data: 2010-07-26 10:53:21
Autor: vversa
Komisja Sejmowa w sprawie afery
chyba ma jakies funkcjonalne zaplecze z ktorego planow nie zrezygnopwali.
skoro na dziesieciolecia biznes sie oplacal to czemu nie na nowoczesniejszym
stadionie

Data: 2010-07-26 11:01:58
Autor: vversa
Komisja Sejmowa w sprawie afery
oczywiste ,ze z czasem przepelniony stadion moze niszczesc (dojda koncerty),
ale to przyszlosc
w ktorej poza tym dzialka z takim obiektem wzrosnie, stadion mozna sprzedac
przed tym zanim stanie sie zabytkiem, a za kase zbudowac wiekszy .
W cale tak kaput w futbolem w narodzie nie bedzie

Data: 2010-07-26 13:10:24
Autor: yamma
Cavallino wrote:
[...]

Tak. Mecze eliminacyjne + towarzyskie. Policz sobie.
yamma

Data: 2010-07-26 13:34:13
Autor: Cavallino
Komisja Sejmowa w sprawie afery "Euro 2012"
Użytkownik "yamma" <yamma@wp.pl> napisał w wiadomości news:

Znaczy 12 meczów u siebie rok w rok?

Tak. Mecze eliminacyjne + towarzyskie. Policz sobie.

No liczę.
Minęło ponad pól roku i u siebie zagraliśmy całe 2 mecze.
Sugerujesz, że przez pozostałe pół roku zagramy 10? ;-)

Data: 2010-07-26 13:02:21
Autor: Mane
Komisja Sejmowa w sprawie afery "Euro 2012"
W dniu 2010-07-26 12:36, yamma pisze:
�rednio jeden mecz reprezentacji w miesi�cu + �rednio jeden koncert
na 2 miesi�ce

Zapominasz ze to nie bedzie jedyny stadion w Polsce.

Data: 2010-07-26 13:11:58
Autor: yamma
Mane wrote:
W dniu 2010-07-26 12:36, yamma pisze:
�rednio jeden mecz reprezentacji w miesi�cu + �rednio jeden
koncert na 2 miesi�ce

Zapominasz ze to nie bedzie jedyny stadion w Polsce.

Nie po to się buduje Narodowy żeby później reprezentacja szwendała się po Chorzowach. To jest naturalne, że będą grali WYŁĄCZNIE na SN.
yamma

Data: 2010-07-26 13:31:20
Autor: Mane
Komisja Sejmowa w sprawie afery "Euro 2012"
W dniu 2010-07-26 13:11, yamma pisze:

Nie po to si� buduje Narodowy şeby później reprezentacja szwenda�a
si� po Chorzowach. To jest naturalne, şe b�d� grali WY��CZNIE na SN.

Ja nie widze w tym nic naturalnego, WYLACZNIE na SN niech sobie gra reprezentacja... Warszawy, nie spotkalem reprezentacji, ktora grala by tylko w stolicy.

Data: 2010-07-26 14:08:16
Autor: yamma
Mane wrote:

Ja nie widze w tym nic naturalnego, WYLACZNIE na SN niech sobie gra
reprezentacja... Warszawy, nie spotkalem reprezentacji, ktora grala by
tylko w stolicy.

A to akurat mnie nie dziwi. Ty mało rzeczy wiesz. Może zobacz sobie najpierw gdzie w el. do RPA grali Anglicy, Austriacy, Szkoci, Norwegowie, Bułgarzy, Irlandczycy... mam wymieniać dalej?
yamma

Data: 2010-07-26 14:15:32
Autor: Cavallino
Użytkownik "yamma" <yamma@wp.pl> napisał w wiadomości news:i2jts0$3rm$1inews.gazeta.pl...
Mane wrote:

[...]

Ale Ty zakwalifikowałeś na Narodowy wszystkie mecze reprezentacji, a nie tylko eliminacyjne.
Znajdź taką reprezentację, która dokładnie wszystkie mecze u siebie gra na jednym stadionie.

Data: 2010-07-26 09:33:23
Autor: PB
Komisja Sejmowa w sprawie afery "Euro 2012"
On 26 Lip, 14:15, "Cavallino" <cavallinoNIE-LUBIE-SP...@konto.pl>
wrote:
Znajd tak reprezentacj, ktra dokadnie wszystkie mecze u siebie gra na
jednym stadionie.

na pewno Bugaria, zdaje si, e take Norwegia.

Data: 2010-07-26 14:30:34
Autor: yamma
Cavallino wrote:
[...]

Po pierwsze, nie chce mi się grzebać po necie, po drugie, po co ci ta wiedza? W ogóle nie rozumiem problemu. SN będzie najlepszym stadionem w Polsce i pod względem pojemności, i pod względem komunikacji. Wytłumacz mi po jaką cholerę mecze nawet towarzyskie mają być rozgrywane gdzie indziej? No chyba, że poddajesz w wątpliwość sens budowy tego obiektu ale w tym przypadku, to tak jakby mleko się wylało a mnie naprawdę nie chce się dyskutować a jakimś matriksie, w którym Polska nie ma Stadionu Narodowego.
yamma

Data: 2010-07-26 15:33:46
Autor: Cavallino
Komisja Sejmowa w sprawie afery "Euro 2012"
Użytkownik "yamma" <yamma@wp.pl> napisał w wiadomości news:

Po pierwsze, nie chce mi się grzebać po necie, po drugie, po co ci ta wiedza?

Zapewniałeś że takie przypadki istnieją, więc zapodaj.

W ogóle nie rozumiem problemu. SN będzie najlepszym stadionem w Polsce i pod względem pojemności, i pod względem komunikacji. Wytłumacz mi po jaką cholerę mecze nawet towarzyskie mają być rozgrywane gdzie indziej?

Żeby ktokolwiek przyszedł oglądać reprezentację?
Kilkaset osób z Warszawy to naprawdę niesatysfakcjonująca publika.

Już nie wspominając o tym, że to nie jest reprezetancja Warszawy, żeby tylko mieszkańcy tego miasta mogli ją oglądać na żywo.

No chyba, że poddajesz w wątpliwość sens budowy tego obiektu

Oczywiście.

Data: 2010-07-26 16:57:58
Autor: yamma
Cavallino wrote:
[...]

Ejże, kolego! Coś ci się pokręciło z logiką. Ja twierdzę, że Anglicy rozgrywają wszystkie mecze w Londynie. Wybacz ale nie będę grzebał w necie aby ci znaleźć mecz, który NIE grali w stolicy. Być może taki był ale ja sobie nie przypominam. Sam sobie znajdź, to w końcu ty twierdzisz, że takie mecze były.

[...]

Mhm. Dokładnie to samo mogę powiedzieć o Poznanu/Chorzowie/Wrocławiu/Krakowie (niepotrzebne skreślić). Durna argumentacja.

[...]

Jakiś czas temu przedstawiałem na tej grupie dość dokładne przyczyny takiej a nie innej decyzji. Odsyłam do archiwum.
yamma

Data: 2010-07-26 23:28:23
Autor: Cavallino
[...]

Aha, czyli twierdzisz, ale nie chcesz nawet sprawdzać czy masz rację?

Być może taki był ale ja sobie nie przypominam. Sam sobie znajdź, to w końcu ty twierdzisz, że takie mecze były.

Nic podobnego nie twierdziłem, więc to już jest konfabulacja.

Żeby ktokolwiek przyszedł oglądać reprezentację?
Kilkaset osób z Warszawy to naprawdę niesatysfakcjonująca publika.

Mhm. Dokładnie to samo mogę powiedzieć o Poznanu/Chorzowie/Wrocławiu/Krakowie (niepotrzebne skreślić).

Nie możesz, jako że coś danego raz na rok smakuje inaczej niż coś danego (w Twoim świecie) 12 razy na rok.

Oczywiście.

Jakiś czas temu przedstawiałem na tej grupie dość dokładne przyczyny takiej a nie innej decyzji. Odsyłam do archiwum.

Przedstawiać to sobie możesz co chcesz.
Efekt tych decyzji jest durny w każdym możliwym przypadku.

Data: 2010-07-27 10:50:15
Autor: yamma
Cavallino wrote:
[...]

Jak się tam w Poznaniu dorobicie kiedyś stadionu z odpowiednią liczbą miejsc i takiego, który nie będzie przypominał obrazu Salvadore Dali, to być może reprezentacja tam zawita. :-) Na razie o tym, gdzie reprezentacja gra decyduje przede wszystkim pojemność i komfort oglądania. Dlatego też m.in. Niemcy często grają w Monachium a nie w Berlinie. Póki co najlepszym stadionem będzie Narodowy, który akurat tak się składa, że jest budowany w Warszawie a nie w Poznaniu i byłoby zwykłą głupotą gdyby reprezentacja grała gdzie indziej.

Jakiś czas temu przedstawiałem na tej grupie dość dokładne przyczyny
takiej a nie innej decyzji. Odsyłam do archiwum.

Przedstawiać to sobie możesz co chcesz.
Efekt tych decyzji jest durny w każdym możliwym przypadku.

Ależ zawsze możesz zamknąc oczy na fakty i powtarzać swoją mantrę. Nikt ci tego nie broni.
yamma

Data: 2010-07-27 10:59:37
Autor: Cavallino
[...]

Dorobiliśmy się szybciej niż u Was na wsi.

Na razie o tym, gdzie reprezentacja gra decyduje przede wszystkim pojemność i komfort oglądania.

Jasne, bo na meczach towarzyskich dla 300 osób oglądanie reprezy zza bramki z nad kanałku było niesamowicie komofortowe, a i pojemność kurnika na Łazienkowskiej miała kapitalne znaczenie.
Możesz już przestać pierdzielić w swoim stylu w całkowitym oderwaniu od faktów?

Ależ zawsze możesz zamknąc oczy na fakty i powtarzać swoją mantrę.

To nie ja zamykam oczy na fakty.
Fakt nazywał się Stadion X lecia i jego wykorzystanie.
Nie ma żadnych powodów, aby z jego następcą w tym samym miejscu miało na dłuższą metę być inaczej.

Data: 2010-07-27 11:40:08
Autor: yamma
Cavallino wrote:
[...]

??? O czym ty chłopcze pierdzielisz? Ty chyba masz straszne kłopoty z pamięcią, bo im dłuższy wątek tym wieksze robisz wolty w jakichś wirtualnych kierunkach. Przypominam, że my nie mówimy o stadionie przy Łazienkowskiej tylko o Narodowym i o tym gdzie będzie grała reprezentacja za 2 lata (a może nawet już w przyszłym roku). Ile razy mam ci powtarzać, że SN będzie najlepszym stadionem w Polsce zarówno pod względem pojemności jak i komunikacji? I dlatego tam właśnie będzie grała reprezentacja.
yamma

Data: 2010-07-27 12:00:42
Autor: Cavallino
Użytkownik "yamma" <yamma@wp.pl> napisał w wiadomości news:i2m9ib$443$1inews.gazeta.pl...
Cavallino wrote:
[...]

Problem jest w tym, że to Ty pierdzielisz jak zwykle, wydalając z siebie bzdury nie mające choć cienia oparcia w istniejących faktach.

Przypominam, że my nie mówimy o stadionie przy Łazienkowskiej tylko o Narodowym

Nie rozumiesz słów, których używasz?
Przypominam iż napisałeś słowo "decyduje" czyli napisałeś o stanie obecnym.
W którym Narodowy nie istnieje, a kadra gra albo na Łazienkowskiej, albo w Chorzowie, czasem na innych obiektach.
Jeśli chodziło Ci o to, jakbyś chciał żeby było to zamiast "decyduje" powinieneś sformułować swoje wypociny "moim zdaniem w przyszłości powinno decydować".

Data: 2010-07-27 12:44:38
Autor: yamma
Cavallino wrote:
[...]

ROTFL! Nie, no ja wymiękam. Sorry ale nie mam najmniejszego zamiaru bawić się z tobą w ciuciubabkę.
yamma

Data: 2010-07-27 12:55:49
Autor: Cavallino
Użytkownik "yamma" <yamma@wp.pl> napisał w wiadomości news:i2mdb9$hii$1inews.gazeta.pl...
Cavallino wrote:
[...]

Twoja mózgownica wymiękła już na samym początku, szkoda tylko że dopiero tak późno to zauważyłeś.

Data: 2010-07-27 14:16:44
Autor: Smok Eustachy
Komisja Sejmowa w sprawie afery "Euro 2012"
Dnia Tue, 27 Jul 2010 11:40:08 +0200, yamma napisał(a):
/.../
[...]

Dlatego bez sensu, żeby repra grała przy pustych trybunach.

Data: 2010-07-27 14:15:07
Autor: Smok Eustachy
Komisja Sejmowa w sprawie afery "Euro 2012"
Dnia Tue, 27 Jul 2010 10:59:37 +0200, Cavallino napisał(a):
/.../
To nie ja zamykam oczy na fakty.
Fakt nazywał się Stadion X lecia i jego wykorzystanie. Nie ma żadnych
powodów, aby z jego następcą w tym samym miejscu miało na dłuższą metę
być inaczej.

No teraz to żeś kłapnął z sensem.

Data: 2010-07-27 10:02:50
Autor: Marcin Kasperski
[...]

Ostatni mecz Anglia-Polska był w Manchesterze jeśli dobrze pamiętam...

Data: 2010-07-27 10:22:37
Autor: Cavallino
Użytkownik "Marcin Kasperski" <Marcin.Kasperski@mekk.waw.pl> napisał w wiadomości news:87ocdtuzbp.fsfmekk.waw.pl...
[...]

No i teoryjka się posypała....

Data: 2010-07-27 10:44:29
Autor: yamma
Cavallino wrote:
[...]

ROTFL! Jeden mecz sprzed wieków... Jaki ty jesteś pocieszny...
:-D
yamma

Data: 2010-07-27 12:11:17
Autor: Cavallino
Użytkownik "yamma" <yamma@wp.pl> napisał w wiadomości news:i2m69v$lfu$1inews.gazeta.pl...
Cavallino wrote:
[...]

Typowe.
Skoro fakty nie potwierdzają teoryjki, tym gorzej dla faktów.

Data: 2010-07-27 06:20:40
Autor: PB
Komisja Sejmowa w sprawie afery "Euro 2012"
On 27 Lip, 12:11, "Cavallino" <cavallinoNIE-LUBIE-SP...@konto.pl>
wrote:

> ROTFL! Jeden mecz sprzed wiekw...

Typowe.
Skoro fakty nie potwierdzaj teoryjki, tym gorzej dla faktw.

fakty potwierdzaj teori yammy.

Po prostu reprezentacja Anglii w ostatnich kilku latach graa w
Manchesterze wtedy, kiedy by budowany nowy stadion Wembley, a stary
wysadzono w powietrze, eby zrobi miejsce dla budowy nowego.
Od czasu oddania nowego Wembley do uytku __wszystkie___ mecze u
siebie Anglia gra wanie tam.

Wieki temu to Anglia grywaa np take w Liverpoolu.

Data: 2010-07-27 15:34:02
Autor: Cavallino
Komisja Sejmowa w sprawie afery "Euro 2012"
Uytkownik "PB" <bat_oczir@gazeta.pl> napisa w wiadomoci news:

[...]

Ok, jeli to prawda, to wyjanienie wydaje si logiczne, wic jeden przykad do wzorowania mamy.
Jeszcze kto tak gra?

Data: 2010-07-27 22:36:35
Autor: Przemek Budzyski
Cavallino pisze:

Ok, jeli to prawda, to wyjanienie wydaje si logiczne, wic jeden przykad do wzorowania mamy.
Jeszcze kto tak gra?

Bugarzy. Wszystkie mecze u siebie graj na Wasylu Lewskim w Sofii. Kiedy grywali w Starej Zagorze, a teraz tylko tam. Norwegia te chyba tylko w Oslo, ale to chyba jedyny stadion w norwegii majcy tak midzynarodow homologacj - zreszt nie dam sobie rki uci, e z Wasylem Lewski nie jest pododbnie.

Zdaje si, e tylko Anglicy graj na Nowym Wembley czysto wiadomie i w pelni z z wyboru.

Data: 2010-07-27 23:38:07
Autor: Cavallino
Komisja Sejmowa w sprawie afery "Euro 2012"
Uytkownik "Przemek Budzyski" <bat_oczir@gazeta.pl> napisa w wiadomoci news:

Zdaje si, e tylko Anglicy graj na Nowym Wembley czysto wiadomie i w pelni z z wyboru.

Tak podejrzewam.
I wcale to nie znaczy e musimy lepo mapowa i mao atrakcyjnych meczw (zwaszcza towarzyskich) nie gra gdzie na prowincji, gdzie wiksza frekwencja jest gwarantowana.

Data: 2010-07-28 01:56:51
Autor: Marcin Kasperski
Komisja Sejmowa w sprawie afery "Euro 2012"
Bułgarzy. Wszystkie mecze u siebie grają na Wasylu Lewskim w
Sofii. Kiedyś grywali w Starej Zagorze, a teraz tylko tam.

A Czereszewski to nie w Warnie aby hattricka strzelał?

Data: 2010-07-28 09:05:09
Autor: Mane
W dniu 2010-07-28 01:56, Marcin Kasperski pisze:

A Czereszewski to nie w Warnie aby hattricka strzela?

Strzeli dwie bramki, trzeci dooy Iwan.

Data: 2010-07-26 14:55:02
Autor: Mane
Komisja Sejmowa w sprawie afery "Euro 2012"
W dniu 2010-07-26 14:08, yamma pisze:

A to akurat mnie nie dziwi. Ty mao rzeczy wiesz. Moe zobacz sobie
najpierw gdzie w el. do RPA grali Anglicy, Austriacy, Szkoci,
Norwegowie, Bugarzy, Irlandczycy... mam wymienia dalej?

Anglicy w tym zestawieniu to chyba jedyna reprezentacja ktora ma wiecej niz jeden stadion. Szkoci owszem dwa, ale jednym miescie. A zobacz sobie gdzie grali Niemcy, Wosi, itd...

Data: 2010-07-26 16:59:21
Autor: yamma
Mane wrote:
[...]

No i? To ty twierdzisz, e si "nie spotkae".
yamma

Data: 2010-07-26 15:03:12
Autor: Mane
Komisja Sejmowa w sprawie afery "Euro 2012"
W dniu 2010-07-26 14:08, yamma pisze:
Austriacy

Wieden, Klagenfurt, Graz, Salzburg, Innsbruck,

Data: 2010-07-28 17:13:37
Autor: CGC
Komisja Sejmowa w sprawie afery "Euro 2012"
Dnia Mon, 26 Jul 2010 10:32:06 +0200, yamma napisa(a):

to prawdopodobnie bdzie musiaa wynaj na taki mecz SN. Jeli chodzi o te pismackie pacze nad tym kto to utrzyma, to niemiao przypomn, e wszystkie stadiony z wyjtkiem Narodowego bd utrzymywane przez kluby a tzw. podatnik nie tylko nie dooy do tego ani zotwki ale nawet zarobi na

Mylisz si bardzo. Ze stadionw faktycznie utrzymywanych przez klub to
kojarz tylko stadion Zagbia Lubin. Klub wybudowa, klub jest
wacicielem, klub utrzymuje. A jak nie utrzymuje, to cierpi finansowo i
np. oszczdza na transferach itd. Wrocawski stadion wybudowao miasto za pienidze podatnikw i tymi wanie
pienidzmi bdzie finansowa jego ewentualne straty. Klub nie ma nic do
tego, moe sobie pogra na tym stadionie, ale moe i na innym, jeli
warunki mu si nie spodobaj. Ewentualne straty stadionu nie maj nic
wsplnego z budetem klubu, bo to odrbne instytucje. Podejrzewam, e analogicznie to wyglda w przypadku Legii, Lecha, Wisy,
Craxy, Widzewa itp. Jak buduje miasto, to miasto jest wacicielem, z caym
dobrodziejstwem inwentarza, z finansowaniem ewentualnych strat wcznie. A
skd miasta maj kas, jeli nie od podatnikw wanie?

--
CGC

Data: 2010-07-28 20:41:19
Autor: Cavallino
Komisja Sejmowa w sprawie afery "Euro 2012"
Uytkownik "CGC" <cez@ry.org> napisa w wiadomoci news:

[...]

Dokadnie.
Lech ju grozi, e jak miasto zapiewa mu za wysok cen za wynajem stadionu, to wyniesie biura klubu ze stadionu w tempie natychmiastowym i bdzie go wynajmowa tylko na mecze.
A jakby i to byo za drogie, to sobie wybuduje swj wasny stadion. ;-)

Data: 2010-07-29 12:20:57
Autor: Marcin Kasperski
Komisja Sejmowa w sprawie afery "Euro 2012"
A jakby i to było za drogie, to sobie wybuduje swój własny
stadion. ;-)

.... we Wronkach.

MSPANC

Data: 2010-07-29 12:31:28
Autor: Cavallino
Użytkownik "Marcin Kasperski" <Marcin.Kasperski@mekk.waw.pl> napisał w wiadomości news:87aapawpva.fsfmekk.waw.pl...
A jakby i to było za drogie, to sobie wybuduje swój własny
stadion. ;-)

... we Wronkach.

Na sprzedaż jest kultowy stadion na Dębcu. ;-)

Data: 2010-07-25 20:27:57
Autor: Smok Eustachy
Komisja Sejmowa w sprawie afery "Euro 2012"
W niemieckim mieście Mainz powstaje właśnie efektowny stadion na 30 tysięcy miejsc za 40 mln euro. Portugalczycy na najdroższe, najbardziej efektowne stadiony na Euro 2004 wydali po 100 – 150 mln euro. Tymczasem stadiony w Gdańsku i Wrocławiu będą kosztować 180 – 200 mln euro, a Stadion Narodowy ponad 300 mln euro. Nawet gdyby przynosiły na czysto po 10 mln zł zysku rocznie, na nominalny zwrot zainwestowanych pieniędzy trzeba by czekać co najmniej 70 - 80 lat.
http://www.newsweek.pl/artykuly/sekcje/biznes/wybudujemy-stadiony-na-
euro-2012-- ale-kto-je-utrzyma,53847,1

Data: 2010-07-25 22:51:14
Autor: ukasz Ledchowski
yamma wrote:

A co? W 2020 będą likwidować piłkę nożną w Polsce? No już bez
jaj, przecież w porównaniu do stadionów w Niemczech, te nasze, to
będą kameralne zabawki.  yamma

Czy nie mogło być o kilka tysięcy mniej krzesełek na stadionach?
Czy rzeczywiście potrzebujemy stadiony na ponad 40 tysięcy? Na Euro
2008 były mniejsze. Nie ma chyba perspektyw ich zapełnienia po
zawodach w 2012. Same koszty też wydają się sporo za wysokie
(patrząc na informacje z tej z http://stadiony.net/w_budowie).
Pomysły Korwina-Mikke są oczywiście absurdalne, ale wydaje mi się,
że można było oszczędzić setki milionów złotych na skromniejszym
planowaniu. Ja nie krytykuję samego pomysłu organizacji mistrzostw.

--
Łukasz Ledóchowski, GG: 503647
lukled@tlen.pl

Data: 2010-07-26 14:10:20
Autor: Smok Eustachy
Komisja Sejmowa w sprawie afery "Euro 2012"
Dnia Sun, 25 Jul 2010 22:51:14 +0000, ?ukasz Led?chowski napisał(a):
/.../
Pomysły Korwina-Mikke są
oczywiście absurdalne, ale wydaje mi się, że można było oszczędzić setki
milionów złotych na skromniejszym planowaniu. Ja nie krytykuję samego
pomysłu organizacji mistrzostw.

Korwin się koncentruje na Narodowym, który jest zbędny w sposób oczywisty,

Data: 2010-07-26 10:48:23
Autor: vversa
Komisja Sejmowa w sprawie afery

he, lepiej powiedz ,ze reklama w telewizji o jest wydatek nieoplacalny,
i lepiej pozyczyc calosc kasy w banku.
Oczywiscie stadion narodowy powinien byc 100 tysieczny , a nie ledwo 50
i tu koleka pan Korwin ma racje

Data: 2010-07-26 11:08:33
Autor: vversa
Komisja Sejmowa w sprawie afery
Nie wspomne juz ,ze predzej powstalaby komisja polskich autostrad.

Data: 2010-07-26 11:11:26
Autor: vversa
Komisja Sejmowa w sprawie afery
...i temu typu podobnych expresowych traktach

Data: 2010-07-26 14:46:53
Autor: WOJSAL
W dniu 25.07.2010 20:00, JanKo pisze:
normalny nie wierzy. Gdyby na pycie zamiast trawy hodowa "traw" to i
tak byoby ciko zamkn rachunek ekonomiczny obiektu. Co w zamian? Pod
dachem pieczarkarnia a reprezentacja niech wiczy na pobliskich orlikach?

Jesli ktos inwestuje i z gory zaklada, ze inwestycja przyniesie strate,
to znaczy, ze ... inwestorem jest panstwo. Bo to jest takie fajne
inwestowac cudze pieniadze i nie martwic sie jakas tam rentownoscia
inwestycji.

Pozdrawiam,
Wojtek

Data: 2010-07-26 16:42:21
Autor: Fidelio
Komisja Sejmowa w sprawie afery "Euro 2012"
Uytkownik "WOJSAL" <wojsal1@NOSPAM-gazeta.pl> napisa w wiadomoci news:i2k03q$atk$1news.task.gda.pl...
[...]

No ba, wszyscy si zrzucimy i nikt si rentownoci nie bdzie przejmowa.

Komisja Sejmowa w sprawie afery "Euro 2012"