Komisja jest niezbędna

Data: 2010-12-14 23:06:00
Autor: u2
Komisja jest niezbędna
... być może, ale i tak jak każde poprzednie nic nie wyjaśni dopóki
rządzi partia oszustów :

http://www.rp.pl/artykul/16,578883.html

"Jaki jest sens powoływania komisji nadzwyczajnej ds. katastrofy
smoleńskiej?

Elżbieta Jakubiak, wiceszefowa Klubu PJN: Sejm jest instytucją nadzoru i
kontroli nad rządem. Jestem zdziwiona, że do tej pory nie powołał tego
typu ciała badającego katastrofę. Bo wydaje mi się, że nie było to
zdarzenie zwykłe. A mówiąc bez ironii: było to wydarzenie bez
precedensu. Konstytucja nakazuje parlamentowi zajęcie się taką sytuacją.
Sejm nie może zwolnić się od tej odpowiedzialności, twierdząc, że działa
już zespół posłów. Zespół nie ma odpowiednich instrumentów. Władzę ma
komisja. "

Data: 2010-12-15 11:32:29
Autor: Wasz Dobrodziej
Komisja jest niezbędna

Użytkownik "u2" <u_2@o2.pl> napisał w wiadomości news:4d07ea48$0$20999$65785112news.neostrada.pl...
.. być może, ale i tak jak każde poprzednie nic nie wyjaśni dopóki
rządzi partia oszustów :

Chcesz powiedzieć, że Beata Kemmpa znów będzie mieć okazje do brylowania i płaczu? ;-)

d.

Data: 2010-12-15 17:12:23
Autor: >heÂŽsk>
Komisja jest niezbędna
On Wed, 15 Dec 2010 11:32:29 +0100, "Wasz Dobrodziej"
<user@domena.org> wrote:

> [...]
> rządzi partia oszustów :

Chcesz powiedzieć, że Beata Kemmpa znów będzie mieć okazje do brylowania i płaczu? ;-)

 jak najbardziej, powolajcie komisje!  ujawnijcie tresc rozmowy prezesa z bratem o 08:20.

Komisja jest niezbędna